Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen zöld rendszámos autót...

Milyen zöld rendszámos autót vegyek 5 millió ft-ból?

Figyelt kérdés

Napi minimum 70km, autópályán is megyek vele oda vissza kb 10-15 km-t. És Bp belvárosban töltöm időm nagy részét. Parkoláson szeretnék főleg spórolni, ezért fontos a zöld rendszám.


Ha több dolgom van, akkor sem megyek többet napi 120-130km-nél.


Nyáron meg szoktam nézni a kidott albérletem, ami oda-vissza 430km pályán, illetve Balaton is kb 130km itthonról.

Hévízre is járunk többször, az is közel 400 oda-vissza.


(Van itthon 500 ezer ft-os, de benzines és dízel autónk is (2))

Legrosszabb esetben távolra mennék ezekkel, addig cserélek autót a családtagjaimmal.


Bmw i3-ra gondoltam, de a kínálat alját csípem csak el ennyiből, a rex motorossal 250-300km-t lehet elmenni állítólag.


Általában egyedül utazom, max 1 fő plusz.

Családdal évente 5x max (4 fő).


Mit javasoltok?

Melyik megbízható és megy el minimum 150km-t egy töltéssel?


Illetve az is fontos, hogy menjen, ha kell. Az új duster peldaul 40-50 le körül van csak, szerintem az nagyon lassan gyorsulna.


2020. okt. 18. 23:11
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
100%
Opel Ampera. Az 4 személyes. Vagy Plug in hybird Prius.
2020. okt. 18. 23:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
100%

"Bmw i3-ra gondoltam, de a kínálat alját csípem csak el ennyiből, a rex motorossal 250-300km-t lehet"

I3 csak városban működik. Nézzél jobban utána a motoros hatótáv nővelőnek, mert bár van benne, de csak nagyon korlátozott sebességgel haladhatsz ha aktív. Komolytalan autó.

Zoe, Ampera, Leaf mind alkalmatlanok autópályára, hosszabb útra.


Mitsubishi Outlander PHEV bevállhatna neked. Azzal tudsz 30-40 kilométert menni akksiról, ha megy a motor akkor meg nincs semmilyen korlát. Azt vegyed figyelembe, hogy ha motorral mész vele, elég magas a fogyasztása, szóval akkor értelmes választás, ha a napi 30-40 az átlag.

2020. okt. 18. 23:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 A kérdező kommentje:

Az i3-nak eléggé utána néztem már. 110km/h alatt tölt annyit a rex motor, amennyit fogyaszt, így szerintem alkalmas lenne számomra.


Az opel ampera 86 le, a prius 99, és van ismerősi körben prius, brutál idegesítő hangja van, amikor bekapcsol a hybrid része.

Illetve nem is nagyon megy.


Az amperából vannak 150 le felettiek, azok izgalmasak lehetnek.


Többi tipust nem ismerem, de nagy előny lenne, ha csak elektromos lenne, mert abszolút menekülni próbálok a szervíz költségektől.


Egy hybridben ott a benzinmotor, ami ha meghibásodok, egy vagyon általában.

2020. okt. 18. 23:40
 4/15 A kérdező kommentje:

Nissan leaf nagyon nem tetszik, outlendert meg nagynak találom feleslegesen.

Fiat 500e vagy hyundai ioniq velemeny esetleg?

2020. okt. 18. 23:45
 5/15 A kérdező kommentje:
Volkswagen golf e VII esetleg?
2020. okt. 18. 23:46
 6/15 anonim válasza:
69%

Hamarosan nem parkolhatnak ingyen a zöld rendszámosok.

Meg most sem mindehol.

Szóval nem biztos,hogy sokat spórolnál azon.

De persze ha 130km alatt mész átlagosan városban akkor persze, megéri már csak annyiból, hogy nem szennyezel.

Meg az üzemanyagon is spórolsz persze.

A 45Le-s Dacia lehet, hogy nem olyan rossz mivel az elektromos autó rögtön képes leadni az összes nyomatékot így az lehet "többnek tűnne".

De ha jól emlékszem annak 105 vagy 150, vagy nem is tudom (de kevés) a max sebessége szóval kizárólag városi autó.

Nyilván 24-es Leaf-fel is mennek hosszú távokat de nem lehet nagy a "luxus" érzetük hogy 100km-enként tölteni kell 20+ percet.


I3 rex szerintem egy jó választás.

(Szerintem) full elektromos autót ennyiért nem is találsz ami ennyi km-t elmenne ami neked kell.



Golf e VII : a 130 km-t lehet tudja.


Fiat 500e: nem láttam még róla teszteket


Hyundai ioniq: ha az elektromosra gondolsz akkor az 6 milla felett van sztem.


Szerintem hibrideknél nézelődj.

Habár ha most vennél egy i3 rex-et vagy más jó hibdridet és 5-7 évig használnád akkor utánna lehet fejlődnének és csökennének a (használt) villanyautók árai, hogy akkorra egy full elektromos modellt is választhatsz.


Majd nappal még visszatérek, hátha akkor jobn gondolataim lesznek mint hajnali 2-kor.

2020. okt. 19. 01:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 A kérdező kommentje:

I3 rex szerintem is jo valasztas lenne, de nagyon inesztonek hangzik az, hogyha valami elromlik a rex motorban, 600ezertol 1,5 millioig mehet el a javitasi koltseg.


Ioniq valoban dragabb sajnos.


Golf7-en gondolkoztam meg el nagyon.

Ugyan ugy lehet tavvezerelni a futos/hutest indulas elott, ami nagyon tetszik, illetve a gumimerete normal, es normal aron is van ra.


Az i3-ra 40 ezer/db korul van es talan 2-3 fajta marka letezik.


Illetve a virsli gumik miatt instabil is tud lenni allitolag.


Golf7-re mondjak, hogy sokkal komfortosabb, mint egy i3, es csendesebb.

2020. okt. 19. 02:10
 8/15 A kérdező kommentje:

Viszont, hogy az i3 mellett is beszeljek.

Az akkumulatorokat kulon futi telen az auto, ha jol tudom, igy telen is minimalis a veszteseg a hideg miatt hatotavban.


Felek attol, hogyha a golffal kozlekednek telen, es futenek, alig menne el 60-80km-eket, igy lehet nem jutnek haza vele, es mindig kell keresnem toltot mielott hazaindulok, evi 3 honapon keresztul legalabb.


(Aztan lehet, hogy nem igy van, de most ezt gondolom. Tapasztalat sajnos nincs ilyen teren)


De ijesztoek azok a tesztek, amikor telen normalisan kozlekedve 16-18 kwh-s fogyasztassal mennek, ami max 100 km-t jelent.


Ha en palyazok is 100km/h-ig, akkor meg kevesebb, ebbol indultam ki.

2020. okt. 19. 02:16
 9/15 anonim válasza:
100%

Én mondom hogy a full elektromosat engedd el.

5 milliós e-autóból télen, autópályán es varosban (vegyesen) nem lesz 130km.

Plusz lehet 3 év mulva degradál annyit, hogy most epphogy tudja, akkor meg már nem.


Szóval azután jön az i3 rex.


És azután a többi hibrid ami 30km-eket megy el elektronnal.


Én imádom a villanykocsikat, és szerintem ez a jövő, de 5 millióért nem biztos hogy ez a legjobb választás.


Lehet jobban járnál, hogyha most vennel 1 millióért egy kis benzines kisautót, ami 5-6 liternél nem eszik többet és 4 év múlva visszatérnél az elektromossághoz.


Sajnos a 20 millió ft felettiek a használhatóak szinte kompromisszum nélkül.

2020. okt. 19. 02:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:
100%
Én is kivárnék ezzel, mert hamar eljöhet az a pont, ahol a forgalomnövelő hatás miatt ugrik az ingyenes parkolás, aztán marad a technológiai fejlődés tempója miatt radikális értékcsökkenés...
2020. okt. 19. 08:04
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!