Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Audi A8 D2 2.5 TDI motor...

Audi A8 D2 2.5 TDI motor mennyire lehet jó választás? Mennyire megbízható ez a motor? Sok jót nem halottam róla, de rosszat se nagyon. Mik a tapasztalatok? Ellehet vele autózni ezzel a nagy kasznival is?

Figyelt kérdés
Esetleg ezen kívül ami még jó motor ebben a kaszniban? Nem versenyezni szeretnék vele, szóval nem fő szempont, hogy jól menjen. És csak manuált vennék.

2020. nov. 29. 00:42
1 2 3
 1/21 anonim ***** válasza:
69%
A maga idejében jó motor volt. Viszont ma ami még nincs a bontóban azt a kisebbségi tagok hajtják amíg még gurul.
2020. nov. 29. 08:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/21 anonim ***** válasza:
0%
Bosch vp44. Ezt gúglizd meg öcsisajt! Aztán megtanulod hol lakik az úristen.
2020. nov. 29. 08:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/21 anonim ***** válasza:
nem mernek ilyet venni inkabb d3 3.0 tdi vel bar lehet a penz a gond nalad akkor inkabb gyujts :))
2020. nov. 29. 09:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/21 anonim ***** válasza:
0%
Nem éppen olyan rossz motor, mint ahogy mondják, de egy biztos: nem is a legjobb, és nagyon gyenge az A8-asba. Igen, az A8 ilyen autó, hogy a kettőfél kicsi bele nagyon. Vagy veszel egy 3.3 TDI-t, ami igazából egy 2.5 TDI 2 hengerrel megtoldva, cserébe semmit nem találsz hozzá, mert abszolút semmilyen más modellbe nem rakták, vagy veszel benzinest. Ez olyan korú autó, hogy nem voltak még benne igazán jó dízelek. Benzinest kell venni, 3.7 vagy 4.2 V8, és nem nyúlsz mellé vele. Egyébként imádom ezt a modellt, gyönyörű, karakteres autó, és ez sosem fog elrozsdázni, ez hatalmas előny.
2020. nov. 29. 10:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/21 anonim ***** válasza:
0%

#4

Szakikám! Áruld már el, hogy lehet a 2.5ös és a 3.3as ugyanaz a motor amikor az előbbi elektronikusan vezérelt forgóelosztós adagolóval szerelt az utóbbi meg common rail.

2020. nov. 29. 13:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/21 A kérdező kommentje:
4. A 3.7 és 4,2-öt milyen más autóba tették még ha már így kitértél erre a dologra a 3.3 TDI esetében?
2020. nov. 29. 14:53
 7/21 A kérdező kommentje:
3.-nak Ha vennék a kereslet tetejéről vennék 2 millió körül már szépeket lehet venni. Maga a motor érdekelne, hogy megfelelő karbantartás mellett milyen típushibái, nyűgjei vannak.
2020. nov. 29. 14:55
 8/21 A kérdező kommentje:
3.-nak még mindig D3 nem érdekel nem közlekedni kell és nem is sürgős de amit lehet szeretnék megtudni. Azért szeretném venni mert imádom ezeket a régi luxusautókat. (A8 D2, E38, W124, W126)
2020. nov. 29. 14:59
 9/21 anonim ***** válasza:
52%

5ös

Egy az egyben ugyanaz. Ugyanaz a hengerek mérete, blokk, minden. A 2.5-ös adagolós volt még, a 3.3 pedig Common Railes. Ez elsőre hatalmas különbségnek tűnhet, pedig nem az. Ugyanis a 2.5-ben is a Bosch adagoló már elektronikus volt, nem egy mechanikus rendszerről beszélünk, de azt már nem merték, vagy nem tudták meglépni, hogy 8 hengerhez is adagolót tegyenek. Inkább az akkor nagy ujdonságnak számító Common Railhez nyúltak, megoldható volt technikailag. Hogy miért nem az akkor a VW/Audi által istenített PD rendszer került rá? Jó kérdés, gondolom nem tudták megoldani, könnyebb volt a CR-t ráfaragni. Igazából egy szükségmegoldás volt, mert a BMW is bedobta a V8 dízelt, az Audinak azonnal lépni kellett. Ha minden igaz, a legkisebb személyautóba tety V8 dízel címet is elnyerte.

Kérdező: a 3.7 es a 4.2 a korábbi Audi V8-ban, es a következő D3as Audi A8ban is benne volt. A 4.2 került aztán A6-ba is, ebből lett faragva az RS4 motorja, stb. Meg amúgy is, ezek alapvetően nagyon strapás, viszonylag egyszerű szívó benzines motorokról beszélünk.

Nekem volt egy D2es A8-asom, 4.2 benzines, egy időben benne éltem, nagyon sokat mentem vele. Imádtam. Jó barátomnak még mindig megvan egy 3.3 TDI, mostanában újra elkezdte használni, és nagyon szépen megy. Olyan finoman, selymesen jár a motorja, hogy hihetetlen. De majdnem annyit zabál, mint egy benzines, 10 liter felett.

Ja és a kérdésre: semmiképp se 2.5 TDI-vel vedd.

2020. nov. 29. 15:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/21 anonim ***** válasza:
58%

Lool. Ne akarj már kioktatni erről a 2 semmirevaló motorról. Jobban ismeremőket mint te. Méghogy a blokk ugyanaz. Lószart. Teljesen mások. Az egyik a győri gyár G1es épületében készült, a másik a G10-ben. Két külön gyártósor. Közük nincs egymáshoz. Modulárisan sem.

Aki szerint meg nem nagy a különbség egy forgóelosztós adagolós befecskendezőrendszer meg egy common rail között annak nem kis baj van a fejében.

2020. nov. 29. 15:45
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!