Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Küszöb csere mennyibe kerülhet?

Küszöb csere mennyibe kerülhet?

Figyelt kérdés

Csere mennyibe kerülhet, ha az új két oldalra összesen 35 ezer lenne, míg bontottból gondolom olyan 25 ezer körül? Munkadíja körülbelül? Újat gondolom még festeni fényezni stb. kell.


Nem filléreskedek, csak kérdem, kíváncsi vagyok. Bár erre karosszériás tudna válaszolni, ő mit lát jónak, mit kell még cserélni, ha kell.


Köszönöm!


jan. 11. 09:10
1 2
 1/19 D. Brasco ***** válasza:
100%
Mondjuk sokat segítene ha leirnád a szupertitkos autod tipusát.Egyebkent minimum 30ezer forint munka dijra szamolj oladalanként,es akkor még szerencséd volt mert a belső küszöbbel nem kellett kinlodni stb stb,hanem csak a külsőt cserelték azt jónapot.Tehát ez idaig 60 alsó hangon,es akkor még fényezni kell
jan. 11. 09:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 A kérdező kommentje:

Az biztos hogy annyi...? Egy C3 I-nél is...? Nem BMW ez vagy valami "prémium".


Na igen, ez jó kérdés, hogy a belső is rossz, vagy csak a külső elem.


De szerintem ezt is kell cserélni:


[link]


Jobb esetben csak baloldalt, de ha mindkét oldalt?

jan. 11. 09:34
 3/19 anonim ***** válasza:

Kérdező, itt nem az a lényeg, hogy Audi, Bmw, vagy éppenséggel Citroen C3. Itt egy dolog, hogy 25-ért kap bontottat a szerelő...


25 a cucc

30-40 a munkadíj, hegeszteni, vágni kell, ki kell rámolni az üléseket

30-40 a fényezés


Ez simán 80-100ezer. Ha mindkét oldalon kell, akkor 130-150. A krva sok munkát kell megfizetni, itt a legkisebb tétel az anyagköltség.

jan. 11. 09:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/19 anonim ***** válasza:
100%
A bontottnak jóval drágább a munkadíja, mivel annál még le is kell furkálnia a ponthegesztéseket a lakatosnak.
jan. 11. 09:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/19 D. Brasco ***** válasza:
A bontott küszöbbel úgy elhajtanak mint a magzatvizet.És igen ezek kisautós árak amiket irtam.ha valami bmw-t mercit kellene megbontani szinte azonnal szorozhatsz kettővel es nem azert mert prémiumok hanem mert ketszer akkora munka meg szopás azokat megcsinalni
jan. 11. 10:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/19 A kérdező kommentje:

#3 Miért kell hegeszteni és vágni? Nem csak csavarozva vannak ezek az alkatrészek? Komplett csere kéne nem foltozni tunerjóska módra, mint a 318 compact BMW-ket. Nem értek hozzá, elnézést. Üléseket is ki kell szedni...? Ezt végképp nem értem.


Na de ha ennyibe kerül, sajnos akkor le kell mondjak az autóról, vagy hagyom így, csak lehet műszakin nem megy át. Év végéig van neki.


Megint csak, nem azért mert nem lenne rá, vagy nem szánnám rá egy autóra, csak erre a konkrét autóra nem szánok már annyit, nem éri meg (szerintem...)

jan. 11. 10:28
 7/19 D. Brasco ***** válasza:
A küszöb egyik autón sem csavaros,tekintve hogy fő teherviselő elem.Ennek a cseréje nem annyi,mint mondjuk egy első sárvédő,hogy kitekersz 8csavart ráteszed az újat,meghúzod azt jónapot.Ha meg nem értesz hozzá,akkor ne okoskodj.Leírtuk többen is hogy mennyi az annyi meg miért.Neked már csak annyit kell eldönteni,megéri vagy sem....mint kiderült az utóbbi,innentől kezdve meg csak fingfűrészelés az egész........
jan. 11. 10:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/19 anonim ***** válasza:
Az üléseket a hegesztés miatt kell kivenni, tüzveszélyes. Kérdező végigmentem ugyanezen egy 2004-es Swift-tel. Engedd el... Nekem a jobb hátsó küszöb+sárvédő cserére+fényezésre+hátsó ablak cserére+futóműállításra mondtak 350+-t.
jan. 11. 10:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/19 anonim ***** válasza:
Csavarozd már le akkor a küszöböt lécci, amúgy ha a tieden rohad, akkor gondolod az ugyanolyan évjáratú ugyanolyan kocsin majd nem?
jan. 11. 11:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/19 A kérdező kommentje:

#7 Brasco, ezzel a nyersségeddel nem mindig érsz el jó pontot... válaszodat köszönöm, nem okoskodtam, hanem kérdeztem miért kell ezt-azt, mert tényleg nem tudtam. De így már, hogy írtátok (köszönet #8), okosabb vagyok.


#9 mint írtam, nem tudtam hogyan van felfogatva, miért kötelező mindenkinek szakinak lenni?


#8 csak bánt a dolog, mert szerencsétlen kocsi most kapott ősszel új vezérlést, futómű javítást és nem maszeknál. Bár már akkor is gondolkodtam hogy nem kéne, inkább autó csere, de ingatlan vásárlás miatt, maradtam ennél a kocsinál, fentieket meglépni viszont muszáj volt, munkába járós ingázós kocsi... De ez innentől már csak értelmetlenül vinné a pénzt.


Ha egy jegesebb havasabb télen nem állna a háromnegyed ország sós latyakban, még talán jobb is lehetne a MO-i autópark állapota.


Aztán, ahogy hallottam hány olyan modell van, aminek többet árt az alvázmosás, mint használ (elektronika).

jan. 11. 11:20
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!