Mire kell figyelni egy E90 3-as BMW vásárlásánál?
Azt hiszem kicsit macera lenne minden egyes alkatrészt felsorolni, mert förtelem kényes egy autók. Volt három darab 3-as bömbösünk is (már nem emlékszem pontosan, de volt 2,5l-es -nememlékszemmilyen- talán benzines, 2l-es dízel, a harmadik meg 2.2-es benzines)
Évjáratok 2004, 2006 meg 2003.
Az összessel baj volt. Mindig. Nem volt olyan hét/hónap amikor nem kellett valamit megnézetni rajta. A 2l dízeles 2006-os konkrétan lerohadt németország közepén, párszáz euróért gyorsba összetákolták helyi szárnysegédek hajnalok hajnalán.
Igazából annyi "móka" volt bennük, hogy tényleg elég ikonikus a külsejük, nekem nagyon bejöttek a maguk idejükben ezek a régebbi hármas bmw-k (persze ma már az újabbak jobban tetszenek), illetve a külsőt leszámítva még annyi, hogy nagyon böszmén meg tudnak indulni, bár ez függ nyilván attól is, hogy milyen motor, de nagyon élvezetes egy lepadlózás. Stabilak és nem fogynak el.
Bár én semmiképp sem vennék idősebb bmw-ket (még audi a4-et is jóval inkább), de sokkal jobban bevált nekünk a 9 éves passat vagy a 8 éves tiguan.
Ha hobbiautóban veszed a bmw-t, hogy néha kigurulj vele valamerre mert mégiscsak álomautód akkor hajrá, de mindennapokra nem ajánlatos.
Ha kinézetre veszel kocsit, akkor figyelned kell, hogy a kaszni ne legyen karcos, horpadt.
Ha használni is karod, nem csak alkalom-szerűen, akkor vigyél magaddal szerelőt, aki átnézi magvétel előtt.
Szerintem különböztessük meg ezt az álomautó nem álomautó legszebb / nem legszebb, meg legjobb BMW kategóriát...
Nem mindegy, hogy azért vélekedsz így valamiről, mert ezt tudod megengedni magadnak, vagy mert tényleg így van.
Akkor hiszem el, hogy neked ez a top, ha BÁRMELYIK BMW-t választhatnád. Tényleg. Azt mondom neked, mondj egy BMW típust, évjáratot, odaadom.
Ha akkor is azt mondanád, hogy E90 hármas, akkor elhiszem, hogy neked ez a top.
De ne mondd már nekem, hogy nem szebb egy mostani M4, vagy M8, vagy akármi... Vagy egy régi cápa 6-os... Mai szemmel nézve egy ilyen E90-ben semmi érdekesség nincs. Azt mondom ha M3, akkor de. Amúgy egy E90 320d egy hót unalmas kocsi.
Amúgy meg ki merem jelenteni, hogy bármikor áment mondanál egy mai M-es BMW-re az E90 helyett, de akkor meg nem az a favorit...
Szóval neked szerintem nem ez az álomautód... Szimplán ez az a BMW amit meg tudsz engedni magadnak.
Ha nem így van, szorri.
Kérdésre is válaszoljak. Én is akartam ilyet. Nem 90-et, hanem 92-t. Hát figyelj... Alapvetően 3 kategóriát lehetett itt megkülönböztetni itthoni kínálatban.
- szétfingott (többnyire dízel) példányok 1,5-2 millióért --> Messze kerüld
- Viszonylag normál állapotú, de kismotoros javarészt dízel ez a kínálat 90%-a --> Erre nem kell BMW, hogy 120 ló legyen... Egy E92 nekem ne legyen 320d vagy 318i...
- Normál benzinmotoros, minimum 325i, de inkább 330/335. Na. Ezekért meg olyan pofátlan összeget elkérnek, (a jó állapotúért) hogy röhely és alig van belőlük.
Egy szó mint száz, hónapokig néztem a hazai kínálatot, komolyan nem találtam olyat, amire azt mondtam volna, hogy na, ez kéne. Pedig elhiheted, nem az alsó ártartományban keresgéltem...
Mondanom sem kell, nem ilyet vettem. Utólag azt mondom, hála istennek...
Tudod hogy szokott ez menni. Aki ilyen autót keres, azoknak a többsége (nyilván van kivétel), azért ilyet keres, mert ezt a vételárat tudja kifizetni. Van megspórólt 2,5 milliója, és abból egyből BMW-t kell venni 2,3 millióért. De szerviz, meg karbantartás az nuku...
Ez az E46 és E90 hárams BMW tulajok zömére igaz... Marhán BMW-t akarnak hajtani, ezeket tudják megvenni épphogy.
Köszi mindenkinek!
#3. Pedig ez így van, bejön hogy modernebb az e46-nál. Igaz tetszik az f30 is, de teli van minden digiátlis vacakkal, nekem azokra nincs szükségem, számomra sz@rt sem érnek. És ez nem ettől függ, hogy mennyi pénzem van és mennyi nincs:) Van még másik 2 autóm is:D Azért írtam ki a kérdést mert segítséget szerettem volna és nem belevágni minden közepébe.
szia! a párom tavaly márciusban vette a 2006-os 2.5 benzines e90-jét, én júliusban a 2007-es mazdámat. kb ugyanolyan árban (1.5 millió volt az övé, az enyém 1.3) . hát szép meg minden.. kényelmes, pedig ez egy nagyon fapados változat. a 2500 cm3 meg is indul ha belelépsz. és itt elfogytak a pozitívumok. a kismazdám vásárlás után kapott egy nagyobb szervízt 130 ezer ft értékben (szokásos mindenszûrõ, folyadékok cseréje, meg kapott egy új vízpumpát, azóta csak tankolom meg új olajat kapott). hát a bmw-nek 2 hetente más kínja van. olyan félmilliót költött már rá. és szerintem lesz még baja.
egyik haveromnak is van e90-je, talán 1.6 vagy 1.8 benzin... hát nevetve gyorsulom le az 1.3 benzin mazdával. az egy vicc, bár nagyon szép kocsi :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!