Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Faterral szétszedtük, össze...

Faterral szétszedtük, össze raktuk, de valami mégsem jó. Mi lehet a gond?

Figyelt kérdés

A motorom menet közben minden előzmény nélkül leállt. Nézek be a motortérbe, a karburátor túlfolyónál ömlik ki a benzin. Nagy nehezen eltudtam indítani, és haza tudtam menni vele. Faternak szóltam másnap hogy mi a helyzet, azt mondta hogy az úszó fennakadt. Leengedtem a tankból a benzint. Másnap szétszedtük, és rengeteg volt benne a kosz. Kompresszórral kifulyattuk, a fuvókákat is szépen kitisztítottuk. Magyarul szólva tiszta lett mint a patyolat. Nem koszos, nincs eltömödve semmi. Össze raktuk úgy ahogy volt, majd szívatóval nehezen de elindult. De valami mégsem jó. Máskor pöc röff hidegen melegen könnyen indult szivató nélkül, most meg olyan nehezen akar beindulni hogy ez hihetetlen. Ha 1x beindul, utána 1 indításra beindul. Másnap, vagy harmadnap újra nehezen indul, de ha 1x beindul utána egy gombnyomásra indul. A karburátor normálisan kap üzemanyagot, nem folyat sehol.


Amit idáig ellenőriztünk:


Fals levegőt nem kap

Gyertya csere megtörtént

Levegőszürő jó

Szikra van

Üzemanyagot kap

Karburátor többször szétszedve majd össze rakva.



Az úszóház se lett elállítva, mivel műanyag úszóház van benne nem is lehet.


Jelenleg az akkumlátorra és a tűszelepre gyanakodunk, de nem tudjuk pontosan.


Esetleg valakinek valami ötlete?


Mielőtt valaki kérdezné a Motortipusát Peugeot Xr6)

Karburátor tipusa: Dellorto PHBN 12-es kéziszivatós karburátor.



2021. febr. 14. 01:37
 1/7 anonim ***** válasza:
95%
Lehet az úszó elzáró szelep nem tömít rendesen, ezért tele megy benzinnel, mint mondtad folyt a benzin.
2021. febr. 14. 01:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
48%
Az, hogy nem hozzáértőként nyúltál bele...
2021. febr. 14. 06:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
42%
Ez egyértelműen a tűszelep lesz.
2021. febr. 14. 07:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 Vortrex ***** válasza:
90%

Az úszókánál a tűszelepben szokott lenni egy hangyafasznyi rugó, ami csillapítja az úszóka rázkódását menet közben, néha megakad vagy eltörik és megváltoztatja az üzemanyagszintet, ami képes megszivatni az embert.


De ilyen hideg időben nincs kizárva az se, hogy jegesedik a karburátor. Lényegében a súbertűnél a venturi csőben leesik a légnyomás, kicsapódik a víz a levegőből, mint a köd, ebbe beporlad a benzin, ami elpárolog, hőt von el a környezetéből, és egy milliméter nagyságrendű jégréteget csinál a karburátor falán. Menet közben nem okoz gondot, de miután leállítod a motort, felolvad és visszafolyik az úszóházba, ami megnehezíti a másnap reggeli elindulást. Általában ez okozza azt az értetlenkedést, hogy mit keres ott fél gyűszűnyi víz a semmiből.

2021. febr. 14. 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
Elnézést hogy későn írtam. Igen mi is erre gyanakszunk.
2021. febr. 14. 11:31
 6/7 anonim ***** válasza:
0%
Fals levegőt nem szív, vagy minimálisat, de mégis elengedi hosszabb állás alatt az üzemanyagot a tanktól a karburátorig. a tipikus példája, hogy hozzá nem értők bütykölnek.
2021. febr. 14. 11:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
Majd befogjuk szerezni és ki fog derülni. :)
2021. febr. 14. 11:35

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!