Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Érdemes egy régi autóba...

Érdemes egy régi autóba beszállni?

Figyelt kérdés
Minden értelemben? Egy régi Toyota a nagy álmom a 80-as évekből, 1-2 millióért külföldön látszólag egész szépeket találni, Carina, Corolla, stb. Papámnak volt egy T150 Carinája, így az emlékek miatt is beszereznék egyet. Pénz adott, de azért laikus vagyok a témában. Valaki azt mondja, lehetőleg rendszeresen, akar naponta használni kellene függetlenül attól, hogy öreg, míg mást azt, hogy inkább csak álljon bent a garázsban, s találkozókra menjek vele. Kinek van igaza? Garázs van. A lényeg, hogy régi, 35 év körüli Toyota legyen.
2021. febr. 21. 09:20
 1/10 anonim ***** válasza:
80%

Nyilván nem érdemes. Egy tucat Toyota nem lesz értékes. Tehát pénzt keresni nem fogsz rajta.

Ha neked ez az álmod, és jut mellette a gyereknek új cipőre, akkor miért ne. Valaki elcigiz, kávéz ennyit 1-2 év alatt. De akkor nem megéri, meg érdemes kulcsszavakkal kell keresni.

De ugyanez igaz kb minden autóra ami nem effektív hasznot termel (munkábajárás, munkaeszköz) és a minimumnál többe kerül valamiért.


Ettől függetlenül, ha neked ez az álmod, és mint hobbi, szórakozás tekintesz rá, megengedheted magadnak, akkor lelked rajta. Én is tartanék szívesen 20+ éves hobbi autót, de még nincs garázsom. Majd talán egyszer. Szóval megértelek

Egyébként ilyeneket szerintem pár hetente érdemes megjáratni, szigorúan, tiszta, száraz időben. Feltéve ha a minél további állagmegóvás a cél.

2021. febr. 21. 09:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
Kellemes utakon jó lehet ilyenekkel menni, de a kérdés h hol vannak kellemes utak. Ausztriában esetleg.
2021. febr. 21. 09:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
100%