Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Volkswagen tuareg 2009 vélemén...

Anonimkrd kérdése:

Volkswagen tuareg 2009 vélemények?

Figyelt kérdés
2,8milla körül, 200k kilométerrel használtan mennyit bírnak még ezek a kocsik?

2021. márc. 5. 11:41
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
Gondolom mellé automata és TDI, pont kétszereséről visszatekert ex-traileres a többsége. Ha még nem volt cserélve, akkor kettőstömegű + kuplung és turbófelújítás nem lehet túl messze. ezeket belekalkulálva nem egy rossz autó összességében szerintem
2021. márc. 5. 12:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 A kérdező kommentje:
Manuális váltóval néztem. Igazából sok jót hallottam róla, használt autónál pedig mindig benne van egy kis + anyagi ráfordítás
2021. márc. 5. 12:14
 3/17 anonim ***** válasza:
3.0 V6 TDI jó motor.
2021. márc. 5. 12:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 anonim ***** válasza:
Szerintem a legjobb nagy SUV a piacon, valós terepjárós képeségekkel. Én automataváltóval javaslom, nagyon nem való ebbe a kézi. A motor nagyon jo, légrugóval nem szoktak gondok lenni.
2021. márc. 5. 12:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 anonim ***** válasza:
92%

Ez az a kategória, ami szerintem már gáz egy manuális váltóval :D. Porsche Cayenneket is látni ilyen 3,2 V6, spirálrugós, manuális váltós fapados felszereltséggel.

Nem való egy ilyen autóba.


Amúgy jók. A 200 ezer km-t akkor hiszem el, ha vezetett szervizkönyves. Különben nem :D.

a 3.0 TDI jó választás lehet egyébként. A 2.5 TDI harmatgyenge, a 5.0 TDI pedig egy betegágy.


És igen, fenntartása az húzós lehet. Ha ezzel kalkulálsz, akkor amúgy egy jó választás.

2021. márc. 5. 13:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 A kérdező kommentje:
Már ha felhoztad a Cayenneket mennyi különbség van a 2 között fenntartásban? Évente mennyiből jönne ki? Kb
2021. márc. 5. 13:24
 7/17 anonim ***** válasza:
100%

Hát ezt így nehéz megmondani :D.

Cayenne azért egyel feljebb lett pozícionálva. Eleve abból a legkisebb 3.2 V6 is közel 20 litert eszik városban. A V8-asok bátran megeszik a 20-at... Városban kicsit rugdalod, akkor lehet 30 hoz lesz közelebb. Pályán se viszed le a V8-akat 12-14 alá.


Alapjában véve egyébként megbízható autók, amennyire hallottam. Szívó V6-V8, nem nagyon van baj velük. Szóval az úgymond "nem várt" szervizek nem olyan gyakoriak.

Ott tényleg a járulékos költségek meg a kopó / fogyó alkatrészek cseréje amik viszik a pénzt. Fogyasztás, Gumizása a 20 colos felniknek, kopó alkatrészek is drágábbak szerintem mint egy Touareghez, biztosítás, ilyenek.


Olyan egetverő különbség nem lenne szerintem.

De ezt így nem lehet belőni, hogy évente mennyi. Lehet hogy van olyan év amikor 0, lehet hogy lesz amikor 1,2 millió. Ki tudja ezt előre.


Én is gondolkodtam Cayenne-en. Igaz, én 26 éves vagyok. Nem ismerem a te anyagi háttered. Magaméról tudok nyilatkozni. Most is tudnék venni, és tetszenek is. Egy 2009-es Cayenne S szép állapotban elég elérhető árkategóriában van. De a jelenlegi 400 ezres nettó fizetésemmel nem mernék egy ilyet bevállalni.


Mérlegelj. Mérd a megtakarított pénzedhez plusz a keresetedhez.

Ha nettó 200 ezerből éldegélsz, és 3 év alatt spóroltad össze ezt a 3 milliót amit kocsira szánnál, határozottan nem ajánlom sem a Cayenne-t sem a Touareget.


Ha az anyagi háttér biztosított, (ergó nem fáj mondjuk egy 500 ezres szerviz, vagy egy 300 ezres gumi szett) akkor én már inkább a Cayenne-t választanám V8-cal.

2021. márc. 5. 13:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 A kérdező kommentje:
Mondjuk csúnyán hangzik 500k egy szerviz miatt vagy 300gumira..végülis ki tudnánk fizetni, 3 külön üzletből jön a pénz, nincs senkinek fix fizetése, de nem esne jól rá költeni
2021. márc. 5. 14:17
 9/17 anonim ***** válasza:

Hát, ha felmerül az, hogy "nem esne jól rákölteni", akkor a Cayenne nem a te autód sajnos. 500 ezres szerviz felmerülhet. Ez benne van. Nem jelenti azt, hogy fel is fog. De kelkulálni kell vele.

De egy sima olaj, + minden szűrő cserét nem úszol meg 40 ezerből, az is biztos.


A gumi az meg... Hát igen. Keress rá, ebben a méretben amikkel ezeket szerelik, mennyiért megy egy gumiszett. Szerintem minimum 200 ezer. A 20-21 colosak azok 300 ezer fölé is beköszönnek.

És a tömeg + lóerő miatt eszegeti is sajnos rendesen a gumikat. Tehát még csak nem is az van, hogy megveszed, és kihúzol vele 6 évet.

2021. márc. 5. 14:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 A kérdező kommentje:
Kb a tuareg is ilyen fenntartási árak mellett van?
2021. márc. 5. 15:25
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!