Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Kivel fordult elő már hogy...

Kivel fordult elő már hogy hátrafelé (merőlegesen) parkolni sokkal jobban megy, mint orral befele?

Figyelt kérdés

Viszonylag kezdő vagyok, de valamiért sosem megy elsőre az orral befelé parkolás. Az átlagnál szerintem hosszabb a kocsim eleje, de azért nem annyival. Valamiért sosem tudom úgy belőni hogy elsőre elférjen a kocsi eleje.


Ha jól emlékszem, akkor kell elkezdeni tekerni a kormányt, amikor a vállammal egyvonalban van a másik kocsi hátuljának a baloldala. De így sem megy az esetek többségében. Biztos 100% hogy én vagyok a béna, de na.


23/F



2021. márc. 18. 15:24
1 2
 1/11 anonim válasza:
100%
Nekem is rosszabbul megy előre parkolni mint tolatva, tolatva könnyebb kissebb szögeket javítgatni, szemből nagyobb ívben fordul az autó. Szerintem tökre nem gáz, mert nagyjából mindenhol tudsz tolatva parkolni lazán, jobban is szeretem, ha meg mindenképp előremenetben kell parkolni, akkor meg max rájavítasz párszor. Nem gáz
2021. márc. 18. 15:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
100%
Szűk helyen, pl. parkoló házakban, farral könnyebb beállni
2021. márc. 18. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
100%

2: és főleg utána kiállni.... :-)


Én is eleve háttal állok be ilyen parkolóházakban, szűk parkolókban...

Mert háttal kiállni, főleg "csőrös" hosszabb elejű autókkal nem egy leányálom...

2021. márc. 18. 15:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
100%
Több, mint 10 éve vezetek szinte naponta, de szerintem egy évben max. 5-6szor állok be merőleges parkolóba orral (csak ha sok nagy cuccot kell a csomagtartóba pakolni, és fordítva nem lenne elérhető). Igen, nekem is sokkal könnyebb farral beállni, arról nem is beszélve, hogy elindulni is sokkal jobb így.
2021. márc. 18. 16:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
100%