Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Általánosságban mennyire...

Általánosságban mennyire mondható el az, hogy a Suzuki és a Honda unalmasabb motorokat (motorkerékpár) gyárt, mint mondjuk a másik kettő japán, esetleg a KTM vagy az olaszok?

Figyelt kérdés
Persze, tudom, hogy ezt így nagyon nehéz megválaszolni, és minden márkának vannak jó és rosszabbul sikerült típusai is. Na de mégis, mondjuk ha vesszük a sportmotorokat, mégcsak nem is feltétlen a szupersportokat, de a Suzuki 250-es Gixere pl. meg sem közelíti mondjuk a kisebb Kawasaki Ninjákat. Dodornak láttam egy 600-as CBR tesztjét, mondta, hogy azért ez jobban utcára lett tervezve, mint a riválisok. Suzukira visszatérve szintén Dodor videóban láttam, hogy a nagy Gixert tesztelte, és mondta, hogy olyan tipikusan Suzukis a fék, vagy hogy gagyi a kijelző. Naked-ek terén ott vannak a KTM Duke-ok, Kawa Z szériák, vagy mondjuk a Yamaha MT modelljei, mind izgalmasabb, mint a Honda CBF, vagy CB500F, nem? Suzuki GS nagyon népszerű, de az is inkább azért mert megbízható és sok van belőle. Olyan, mint az autók közül a G Astra olyan szempontból, hogy talán a legtipikusabb népautó, ez meg "népmotor", bár ezzel a kifejezéssel még nem találkoztam. Esetleg ha Endurokat nézzük, a Suzuki DRZ sokkal nehezebb, és kevésbé finom megoldásokkal elkészített vas, mint mondjuk egy 450-es EXC elvileg. Félre ne értsetek, nem lehúzni akarom ezt a két márkát, meg én laikus vagyok, azért is kérdezem, de alapvetően szerintetek igaz az, hogy ez a két japán gyártó inkább a megbízhatóságra és egyszerűségre utazik, akár mondjuk egy Kawasakival szemben is, de pláne egy nem japán gyártóhoz képest.

2021. ápr. 13. 17:58
 1/6 anonim ***** válasza:
86%

Motorozás és unalom egy mondatban?

Huh.

2021. ápr. 13. 18:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Értem, mire gondolsz és személy szerint nagyjából egyet is értek, kinézetre valóban izgalmasabb mondjuk egy mv agusta, mint egy Suzuki. Cserébe mondjuk egy Honda nem f0ssa magából a hibákat a garanciális idő során.


Lásd:

[link]


Azt hiszem a KTM-nek is van már olcsóbb munkaerővel épített motorja.

Persze ez nem jelent semmit, a Honda is részben Malajziában meg Thaiföldön rakja össze a motorokat (pl az új CRF300L).


Amúgy egy DRZ400-at ne hasonlítsunk egy EXC450-hez, ég és föld a kettő, mind árban, mind felhasználási területben. Az egyik egy sport enduro, a másik egy sima enduro (dual-sport). Amúgy a DRZ még meglepően könnyű a 145 kg-mal. A CRF250L is annyi, pedig csak 250-es blokk van benne.

2021. ápr. 13. 18:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
80%

GSX-R1000, Hayabusa, CBR600R, GoldWing...

Csupa unalmas csotrogány, nem? :D

2021. ápr. 13. 18:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

Szerintem a kérdező a kinézetre gondol. Úgy logikusabbnak tűnik valahogy a kérdés. pl egy bmw s1000rr meg egy gsx-r1000 egymás mellett. (habár az utóbbi években a suzuki is upgrade-elte a design részleget szerintem, mert jobban néznek ki számomra az újak)

#2

2021. ápr. 13. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

Persze, ami megbízható, mindig az az utolsó ellenérv ellene, hogy "unalmas" :D


Vegyél inkább Jawa-t, vagy MZ-t, na az biztos nem lesz unalmas, minden második bokorban szerelheted majd... :D :D

2021. máj. 8. 09:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Az olasz, német motorok jobban "élnek", a japán motorok pedig műszakilag vannak kiegyensúlyozva.
2021. júl. 19. 18:42
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!