Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Francia autó tulajok! Milyen...

Francia autó tulajok! Milyen problémák voltak az autóval és hagyott-e már cserben?

Figyelt kérdés
2021. máj. 6. 13:40
 1/10 anonim ***** válasza:
100%

Van több francia autó is a családban. A miénken a kopó-fogyó alkatrészeken kívül gyújtótrafót, vízhőfok jeladót és felső holtpont jeladót kellett cserélni. 1-es Megane-ról van szó és kb 150 ezer kilométert tettünk bele amióta nálunk van.


Rokonomnak 2-es Megane van, kb 250 ezret ment vele. Nála gyakoribb volt az elektromos anomália. Ablakemelő kapcsoló, klíma kontakthiba, tükörállító gomb ment tönkre, stb. Olyan hiba nála sem volt ami miatt nem lehetett tovább menni, de tény hogy az övében gyakrabban volt valami apró hiba.

Nem drága általában ezeknek a javítása, csak idegesítő tud lenni a sok apróság

2021. máj. 6. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
100%

2004-es Peugeot partnerem van. Motorikusan semmi baj nem volt vele, cserben nem hagyott még az autó olyan értelemben hogy megállt volna alattam vagy valami. Elektromos hiba viszont volt benne jócskán. Valami fogyasztó sokáig szívta az akkumat ha az autó 2 napig nem volt beindítva teljesen lemerült szinte az akku. A computerrel is volt valami probléma mert időnként mindenféle hibakódot dobott be ami nem volt valós. A gyári riasztó az szinte megszűnt létezni, meg egyszer volt olyan hogy az összes lámpám elszállt rajta csak a féklámpa és az irányjelzők működtek. Szerencsére világos volt így nem okozott különös problémát, de sajnos majdnem az összes odatartozó vezetéket csatlakozókkal mindennel cserélni kellett mert akármit csináltunk nem oldódott meg a probléma. Rohadni viszont nem rohad pedig olyan körülmények közt használom hogy kapja rendesen az ívet. Mivel nekem van egy telkem ahová mindig hozok, meg viszek cuccokat azért is kellett ez az autó és földes, sáros úton kell odajutni ami miatt kap bőven kavicsfelverődéstől kezdve mindent. Oké hogy ha nagyon sáros akkor rögtön kap mosást de csodálkozom hogy még nem rohad. Persze évente kap rendes alvázmosást egy erre való mosóba és alaposan át is szoktuk nézni, meg kapott jó kis alvázvédőt persze.


Az biztos hogy nekem napi használósnak francia autó legalább is Peugeot nem kell. Volt egy 206-os Peugeot is a családban, még öcsém vette. Az autó kívül belül patika állapotban volt, de voltak vele problémák. Ott generátor hiba volt, önindító hiba is volt, kormányszervót kellett cserélni mert nem volt jó. Meg ott a váltó is szét esett, nem maga a váltó hanem a váltókar a kezében maradt és az autó hármas fokozatban volt akkor és ennyi. Akkor trélerezni kellett. Öcsém akkor rágott be rá amikor az üzemanyagpumpa kezdett el hülyéskedni benne, főleg hidegindításnál. Az egy pénztemető volt neki.


Francia autók közül egyes Renaultok elég jók. Volt egy régebbi Clio a páromnak amikor megismerkedtünk annak például semmi komoly baja nem volt. Citroen BX unokatesómnak volt. Oké hogy annak volt légrugója hátul ami szerintem egy marhaság benne meg elég beteges volt állítólag, de az egy masszív autó volt, mindent is túl élt. Sajnos volt egy koccanás ami miatt az autó használhatatlan lett, donor alkatrészt nem nagyon lehetett találni hozzá normális áron vagy normális állapotban, ezért is vált meg tőle.

2021. máj. 6. 15:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
82%

Tanuljátok már meg azt a krva Renault-t magyarosan, helyesen leírni...


Úgy mondod hogy RÖNÓ, szóval nem rönótot, hanem rönó-t.


Hogy válaszoljak is, a miénk a másik PSA-féle, motorikusan különösebb baja 100 ezer km alatt nem volt, ellenben futómű kényes, elektronika szeret hülyéskedni, és olyankor ha valami nem tetszik neki, csipog folyton.


Meg rohad az alja... de ez már más kérdés.

2021. máj. 6. 15:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
3-as, nem tudom mit triggerelsz, emberek nem tudnak írni. Ha ezt nem bírja a szemed elviselni, akkor nem ajánlom az internetet. :D
2021. máj. 6. 15:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
100%

Apósnak van egy csoda citroenje.

Olyan baja sose volt, hogy ne ment volna tovább, de:

-a hidraulikának a szabályzása pár éves kora óta szar: leparkolsz, majd úgy lesüllyed, hogy majd leszedi a lökhárítót a padka, máskor menet közben hirtelen emelkedik egyet az autó

-néha úgy indul, hogy a teljes műszerfal nem működik (nem jelzi a sebességet, fordulatszámot stb)

-a csomagtartóajtó nem tartja meg magát, sokszor nem nyílik, máskor menet közben random kinyílik

-a ventillátor szabályzóját már számtalanszor cserélni kellett, ilyenkor elmegy a teljes levegőbefúvás, ami nyáron csak piszok kellemetlen, télen meg balesetveszélyes, mert párásodik, mint az állat

2021. máj. 6. 16:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
Citroen C4 grand picassonk volt. Motorhibásan fillérekért vette párom külföldön, megcsináltatta (hibajelenség alapján erős gyanúja volt, hogy mi a hiba). Kb 4 évig használtuk, beleraktunk 200ezer + km-t, ezalatt csak kopóalkatrészeket kellett cserélni (meg egy kuplungozás is volt a végefelé). Soha nem hagyott cserben, rendszeresen jártunk vele külföldre, vidékre.
2021. máj. 6. 16:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim válasza:

407es 2006-os évjáratú kombi peugeot van a családban, sajnos elég sok probléma van vele a kevés kilóméter, vásárláskor szervízben szinte kiváló állapotfelmérés eredmény ellenére. Nagyjából 60.000 kilómétert tettünk meg vele a vásárlás óta, nem volt gyilkolva az autó.


Gyújtótrafóval, vízhőfok jeladóval, ABS jeladóval akadt probléma, motorvezérlő elektronikában az előgyújtás máig érthetetlen módon -21 fokról indul, így induláskor eléggé szenved a kocsi.

Emellett mint minden autónál a szokásos kopó alkatrészekkel kell számolni. Panorámatető faszán működött, aztán egyszer beadta a szolgálatot, sehol nem vállalják a javítását. Önindítóval akadnak problémák, ezt több ismerősünk is megerősítette, hogy náluk is jelen van a peugeotjukban.

A baráti 5-6 literes fogyasztásból pár év letelte alatt stabil 10 liter lett sajnos.


Cserben különösebben nem hagyott az autó, sosem volt olyan, hogy lerobbantunk volna vele, de sajnos az a tapasztalat, hogy elektronikailag nem a legjobban összetett kocsikról van szó. Kényelemre abszolút jó választás, mintha egy kényelmesebb kanapében ülnél.

2021. máj. 6. 21:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
Újonnan vett volt. Ha messzebre mész 500.000 mindig legye a számládon a tréler, szálloda, szerviz költségekre. Rengetegszer lerohadt.
2021. máj. 7. 05:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim válasza:

2003-as Renault Thalia és 2007-es Scenic van a családban, mindkettő 1.5 dci előbbi kicsit gyengébb, utóbbi erősebb verzióban. A Thalia fiatalabb korában befecskendező probléma miatt hidegben nehezen indult, amióta az meg lett csináltatva semmi baja. Illetve nálam egyszer csinálta meg, hogy nem indult, a computer letiltotta, szerencsére domb tetején egy bolt parkolójában. Szerelőnkig lejtős volt az út, így másnap legurultunk vele, megcsinálták és kész :) nem emlékszem mi volt sajnos. Óriási csomagtere van, nyúzzuk keményen, mellette persze rendszeresen szervizelve van, így megbízhatóan működik. Voltunk vele nyaralni is nagyobb távon, tele csomagokkal, vitt már 4 biciklit, utánfutózunk vele, nem tántorodik meg semmitől az a 67 paci :)


A Scenic kicsit más világ, sokkal modernebb, kényelmesebb. Hosszabb utakra tökéletes, városba szerintem már nem ideális méret, de ez szubjektív. Az közös bennük, hogy ő is megbízható összességében, nem okoz csalódást megfelelő karbantartás mellett.

2021. máj. 13. 17:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim válasza:
Ui.: a Scenic eszi az izzókat, ez kissé bosszantó benne. Főleg, hogy felpolírozott lámpákkal is hagy kívánni valót maga után éjjel a fényereje.
2021. máj. 13. 17:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!