Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az elektromos autóknak vége?

Az elektromos autóknak vége?

Figyelt kérdés
2-szer annyiba kerül mint egy sima autó. Már nem ingyenes az áram, sőt ha kiszámolja valaki drágábbra jöhet ki mint benzinnel, ha valaki nem otthon tölti hanem egy töltőállomáson. Az ingyenes parkolásuk is meg fog szűnni, töltőállomás sincs túl sűrűn az országban. Ha lemerülsz akkor meg véged, hívhatsz vontatót.
máj. 27. 18:47
1 2 3
 1/27 anonim ***** válasza:
86%
Hát akkor töltsd otthon... ha meg esetleg muszáj valahol töltened, kb annyiba jönne ki, mint egy benzines (8 liter körüli átlagnak jön ki a fogyasztása) ha az üzemanyag kifogy az autóból akkor is. Amúgy valóban drágább megvenni, de ki akarják vezetni a belsőégésűeket, szóval vagy használtat fognak venni vagy villyant vagy járnak tömegközlekedéssel az emberek.
máj. 27. 18:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/27 anonim ***** válasza:
73%
Egyre inkább tervezik levinni az árukat, ráadásul támogatásokat is adnak rá, egyre többet. A töltőállomások meg majd kiépülnek pluszba. Azért a feltöltés nem drágább, mint a tankolás, még külső töltésen sem. Egyelőre én sem vennék elektromosat, mert kell még neki idő, de szerintem 5 év múlva vállalható lesz.
máj. 27. 18:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/27 A kérdező kommentje:
csak azt látom hogy senki nem vesz elektromos autót, nincs több az utakon mint 3-4-5 éve és töltőállomások sem épülnek újak.
máj. 27. 18:59
 4/27 anonim ***** válasza:
73%

Azért mert pár év alatt nem volt robbanásszerű a terjedésük, még nem jelenteném ki, hogy vége.

Mindenki kivár, várják a jobb, olcsóbb, nagyobb hatótávú technológiát.

máj. 27. 19:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/27 anonim ***** válasza:
40%

"2-szer annyiba kerül mint egy sima autó. Már nem ingyenes az áram [...] csak azt látom hogy senki nem vesz elektromos autót, nincs több az utakon mint 3-4-5 éve és töltőállomások sem épülnek újak."

^

attol meg hogy te egy lepukkant helyen elsz ahol senkinek nincs penze normalis autora, attol ez meg nem lesz igaz

mar elnezest :D

itt az utcaban 10 udvarbol vagy 7-nel elektromos auto all (bar inkabb a kisebb fajtak es sokszor nem egyetlen auto), pedig videki agglomeraciorol beszelek

akinek csoppnyi esze van es megteheti, az ma elektromos autot vesz

igen, en is nagyon szeretem a benzinest, hogy hangja van, durrog, de nincs az eszenel aki azt hiszi hogy nem az elektromos auto a jovo

máj. 27. 19:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/27 anonim ***** válasza:
67%
Pedig egyre több a full elektromos autó...
máj. 27. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/27 anonim ***** válasza:
Mindenki (aki ilyen autó vásárlásán gondolkodik, de nem teszi meg) vár arra, hogy olcsóbbak legyenek. Ha az egyik gyártó nagyobb számban legyárt majd egy modellt, aminek vállalható hatótávja lesz (300km) és maximum 5 millióba kerül, az borítékolhatóan népautó lesz. Lásd: Dacia Spring, Skoda CitiGo. Mindkettő kvótaautó, tehát nagyon keveset gyártottak belőlük, viszont percek alatt elkapkodták azt a (néhány) száz darabot. Ha normális mennyiség készült volna belőlük, akkor valószínűleg tele lenne velük legalább Budapest összes útja.
máj. 27. 19:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/27 anonim ***** válasza:
79%

Egyre több gyár csinálja és lejebb fog menni jóval az áruk is.

Lásd Spring már 7 milla alatt van, de majd lesz az még 5 milla körül is .

A töltőket meg építik ki és egyre több lesz.

máj. 27. 19:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/27 anonim ***** válasza:
57%
Támogatással a Spring megvan már 4,5-ből is. Ami már csak a másfélszerese a fapados benzines Dacianak. Töltőből is elég sok van, az elektromos autó állomány egy év alatt majdnem a kétszeresére nőtt. Tavaly decemberben 12500 tisztán elektromos autó volt, most, a tavalyi növekedési ütemmel számolva lehet már olyan 15000. És ez rohamosan nőni fog. Szerintem 2025-re meglesz a 100.000, és akkor már a szigorodó kibocsátási normák miatt már drágábbak lesznek a belsőégésű motoros új autók, mint az elektromosak. Amiknek az ára az akkumulátorok gyártástechnológiájának fejlődése és olcsóbbá válása miatt egyre olcsóbb lesz.
máj. 27. 20:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/27 anonim ***** válasza:
34%
Nagyjából elérték a technológia jelenlegi határát. Amíg nem lesz jobb hatásfokú meghajtás vagy akksi, ne várj nagy változásra. Hidrogénos autók kerülhetnek most előtérbe.
máj. 27. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!