Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az elektromos autóknak vége?

Az elektromos autóknak vége?

Figyelt kérdés
2-szer annyiba kerül mint egy sima autó. Már nem ingyenes az áram, sőt ha kiszámolja valaki drágábbra jöhet ki mint benzinnel, ha valaki nem otthon tölti hanem egy töltőállomáson. Az ingyenes parkolásuk is meg fog szűnni, töltőállomás sincs túl sűrűn az országban. Ha lemerülsz akkor meg véged, hívhatsz vontatót.
2021. máj. 27. 18:47
1 2 3
 21/27 anonim ***** válasza:

Én csak egyet nem értek. Sok villanyautó fan ezzel jön, hogy veszi mindenki. Úgy viszik mint a cukrot. Mindenki ezt veszi.


Na ahhoz képest évről évre pont ez az ország, ami szerintetek a villanyautózás fellegvára, döntöget meg mindenféle negatív rekordot ami autóértékesítéssel kapcsolatos lehet.


Brutálisan magas az autók átlagéletkora. Még mindig virágát éri az autó import, a nepperkedés. Száz ezresével hozzák be a lerúgott dízeleket, és a lassan 20 éves kotla benzineseket.

Hogy néz ki egy átlagos magyar parkoló? 2021et írunk, és egy átlagos parkolóban ugyanabban a sorban garantáltan találsz régi swiftet, vasaló swiftet, G astrát, H astrát, fiesta/Focus/mondeot. Régebbi Toyotákat, hondákat. Na meg persze a szokásos hülgyerek bmw-ket meg 1.9 tádé golfokat.


Nem tudom, hogy akik azt írják hogy ebben az országban erre van igény azok hol élnek?


Ez az egész a magyarok óriási átlagának számára teljesen megfizethetetlen, ez a valóság.


20-as

Attól, hogy egy új villanyautóból legyártottak mondjuk egy sikeres új benzineshez képest egy kb mikropénisz mennyiséget, és azt a céget, auto rentalok elkapkodják attól még nem kell úgy beállítani, mintha az átlag magyar sorban állna a villan mopedautóért

2021. máj. 28. 08:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/27 anonim ***** válasza:
100%

21es

Magas az átlagéletkor, de Magyarorszagon is rengeteg elektromos autót látok már nap mint nap. Sok Tesla is már 5-8 évesek egyébként, már lassan felfelé viszik az átlagéletkort, nem lefelé.

2021. máj. 28. 09:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/27 anonim ***** válasza:
35%

Hát nem tudom te merre laksz, de én az ország leggazdagabb régiójában. Vas, Zala, Győr-Moson-Sopronban járkálok leginkább. És nem érzem azt, hogy tele lennének az utak Teslákkal. Ha látok is villanyautót (most a tisztán elektromosokra gondolok) az jellemzően ez a tipikus olcsó alsó polcos fapados dolog.


Látok egy teslát. Oké. És? Jut rá kb 5500 benzin dízel, abból is jellemzően magas átlagéletkorral.

Kimész mondjuk egy megyeszékhely gazdagabb részére. Látsz pár Teslát. Néhány i3at. Itt lakik kb 1500 ember.


Aztán bemész a városba. Akik a lakosságot teszik ki. Panelekhez tartozó parkolók tele vannak a már felsorolt Astra, Punto, Swift, Focusokkal. Gyárak parkoló dettó. Na ők meg kiteszik a lakosság szinte egészét.


Kicsit utána néztem 2020-ban miket adtak el.


1. Suzuki Vitara 6178 autó


2. Suzuki SX4 S-Cross 4910


3. Skoda Octavia 4475


4. Fiat 500 3749


5. Dacia Lodgy 3667


6. Dacia Duster 3443


7. Toyota Corolla 3330


8. Ford Tourneo Custom 3100


9. Toyota Yaris/Yaris Hybrid 2909


10. Renault Clio 2512


11. Kia Ceed 2296


12. Ford Transit 2255


13. Ford Ranger 2150


14. Ford Puma 1898


15. Jeep Renegade 1854


16. Fiat Ducato 1840


17. Ford Focus 1714


18. Toyota RAV4 1697


19. Volkswagen Golf 1544


20. Skoda Kodiaq 1404


21. Opel Combo Tour 1384


22. Toyota Hilux 1239


23. Opel Corsa 1233


24. Toyota C-HR 1225


25. Kia Sportage 1222


26. Suzuki Swift 1213


27. Dacia Sandero 1212


28. Hyundai Tucson 1209


29. Volkswagen Passat 1194


30. Renault Master 1157

2021. máj. 28. 09:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/27 anonim ***** válasza:
100%
Minden új technológia drága az elején, nem is értem mit tudtok ezen rugózni még mindig.
2021. máj. 28. 09:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/27 anonim ***** válasza:
100%
23. nagyon jó, hogy kevered a statisztikákat, miből mennyit adnak el/vesznek meg...de a kérdés nem erről szól, hanem hogy kvázi egy zsákutca és senkinek sem kell, mert használhatatlan...nos ehhez a kijelentéshez képest veszik, mint a cukrot...az, hogy te nem látsz egyet sem, nem jelenti azt, hogy nincsenek...ha a 2020-as évet nézzük, egy csomó betöltetlen szegmens is volt...idén kezdtek bejönni például a furgonok/kishaszongépjárművek, előtte a nissan e-nv200 volt az egyedüli választék, meg a vw e-crafter, ami valóban egy ár-érték arányban vállalhatatlan autó volt...nem volt egy normális méretű családi autó sem, most ott a skoda enyaq, vw id4, hamarosan érkezik a nissan ariya...kia e-niro is valamikor 2020 ősze után kezdték csak el itthon forgalmazni stb...egyértelmű, hogy a renault zoe, bmw i3 és a többi autó, ami 2020-ig lefedte a piacot, az legtöbbeknek kompromisszumos volt vagy hatótávban vagy helykínálatban...idén szerintem már nem igazán van miért panaszkodni...de szerintem tökmind1 mit mondok...ha eladnak idén 2-3ezer elektromos autót, neked az is nulla lesz, mert hagyományosból meg összesen eladtak 25-30ezret...
2021. máj. 28. 11:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/27 Beviz Elek ***** válasza:
100%

#23

Jó kis statisztika, az egyetlen gond vele hogy egyáltalán nem jó semmire. A gyárak nem tudnak megfelelő mennyiségű elektromost gyártani. Springből 400at terveztek a magyar piacra, hiába vennének sokkal többet ha egyszerűen nincs. Citigo, E-Up esetében ugyanez a helyzet, nem lehetnek a listán ha nincs mit megvenni.

2021. máj. 28. 13:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/27 anonim ***** válasza:
100%

Kérdező, csak hogy érezd a törődést: újabb gyártó szünteti be az elavult belsőégésű technológia fejlesztését. Amijük van, kifuttatják pár év alatt, de már csak az elektromos hajtás fejlesztésére koncentrálnak (mielőtt belekötnél a cikk elolvasása után: az üzemanyagcella is ide tartozik, bár hidrogént "éget", de a hajtás elektromos)

[link]

2021. máj. 28. 16:58
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!