Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Vajon mi lehet ez egy diesel...

Vajon mi lehet ez egy diesel fordnál ?

Figyelt kérdés

Segitseget szeretnék kérni .

Mi okozhatja az ultra magas kartergázt.

3 szerelőnél voltam és igazábol nem tudták összerakni hogy mi okozhatja mivel az olajfogyásom nagyon alacsony .

10 000km nél 1 liter olajat fogyaszt . Nincs kék füstöm az erő megvan benn . Teljesen jól indul igazábol a kompresszio is remdbe van más tünetet nem is produkál mint a megnövekedett kartergaz. De azt nagyon . Ha meleg motornál letekerem a beöntőt mintha a kipufogóbol jönne. Es a nivó pálca tokjábol is latszik ha kihúzom a nivo pálcát.

A szerelő aztmondta hogy ekkora kartergáznál elméletileg annyora kopottnak kellene lennie a motornak hogy okadja a kek füstöt es nincs kompresszioja.

A hengerfej is teljesen rendben van nem fogyaszt vizet sohasem melegszik a motor túl .

Egyébkén lt ez egy ford c max 2007 1.6 diesel a 109 le valtozat



2021. jún. 9. 12:12
 1/8 anonim ***** válasza:
Mérni kell egy kompressziót, az majd megmutatja merre tovább.
2021. jún. 9. 12:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Ja, most olvasom, hogy a kompresszió rendben van. Ezt mérték vagy mi alapján lett eldöntve?
2021. jún. 9. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

"az olajfogyásom nagyon alacsony" "10 000km nél 1 liter olajat fogyaszt"


Focus 2010 ugyan ez a motor csak 90 lovas, 13.000km alatt 2 deci ment el... nem olyan kevés az-az 1 liter

2021. jún. 9. 13:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:

Kompressziot mertek rajt .

Teljesen rendbe van .

Igen nem olyan keves de bőven a megengedett alattvan legalabbis nekem ezt mondtak

2021. jún. 9. 15:00
 5/8 anonim ***** válasza:
Akkor esetleg a kartergáz visszavezető rendszert kellene ellenőrizni, talán dugulás van benne.
2021. jún. 9. 16:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:

Aztis megcsinaltattam .

És az EGR szelepem is öntisztító. Nincs benn dugulás .

A szelepszárszimering is okozhatja ezt esetleg ?

2021. jún. 9. 17:08
 7/8 anonim ***** válasza:

A szelepszárszimering nem játszik szerepet a kartergázban. Ezt szinte kizárólag a kopott vagy törött gyűrű esetleg repedt dugattyú szokta okozni.

Én rámérnék a kompresszióra még egyszer, utána pedig kevés olajat öntve a hengerekbe ismét. Ha sokat változik az eredmény, akkor bizony ott már kopás van és elmegy a kompresszió.

Érdemes olyan műszerrel mérni, ami rögzíti a mérési adatokat pl. grafikonszerűen egy kártyára.

2021. jún. 9. 17:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
1 liter/ 10 ezer km egyáltalán nem sok, pl egy PDTDI motornál ez alap. Viszont az 1.6 TDCI az nem szokott semmi olajat sem fogyasztani. Szivárgások? Apámnak pl a turbó körül volt mindig olajos az 1.6 TDCI.
2021. jún. 9. 19:11
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!