Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 6 hengeres E46-ok mennyire...

6 hengeres E46-ok mennyire megbízhatóak?

Figyelt kérdés
320i-ket nézegetek 150-170 lóerővel. Keretem körülbelül 1,5 millió lenne, azt látom hogy itt kezdenek már megjelenni az E90-ek is, viszont azt nem szeretnék.

2021. jún. 11. 12:33
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:

Eléggé. Csak nehéz olyat találni amiben kevés a kilométer, plusz a 320-as az egy pöcsköszörű.


2,8-as illik ekkora kaszniba. Sokkal nem eszik többet normál használatnál, amikor meg hülye az ember, akkor nem az érdekli.

2021. jún. 11. 13:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 A kérdező kommentje:
Köszi! 60-75 lóerős autókhoz vagyok szokva, bőven elég lenne még a 150 is amimre én használnám.
2021. jún. 11. 13:34
 3/14 anonim ***** válasza:
Ennyiért csak E46, az E90 ennyiből rizikós.
2021. jún. 11. 13:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 A kérdező kommentje:
3-as: Igen tudom, ezt írtam én is :)
2021. jún. 11. 13:49
 5/14 anonim ***** válasza:

1.5 millióért én nem mernék venni itthon E46-ot venni.

Még 2 misiért is a Pistike hülyítős GYÁRI M PACKETT hirdetések jönnek szembe.

2021. jún. 11. 13:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
#1 Illik? Úgy mondod mintha a 3-as bmw valami nagy bálna hodály lenne.
2021. jún. 11. 14:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:
6: akkor 5 literest mondtam volna. Még a mustang sem nagy hodály, mégis az passzol. (Na jó, az 1,2-es “sport” corsákhoz képest mondhatjuk hodálynak)
2021. jún. 11. 15:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 A kérdező kommentje:
Felhasználásfüggő. Nekem teljesen felesleges egy 3 literes motor arra hogy munkába járjak vele, meg hétvégente kirándulni menjek. :D Még a 2 literes is felesleges, viszont mivel imádom a 6 hengeres motort, így ez alá nem szeretnék menni.
2021. jún. 11. 15:17
 9/14 anonim ***** válasza:
90%

A 150 lovas (M52TU) és 170 lovas (M54) motorok is nagyon megbízhatóak, olajfogyasztás jellemző, ennek legtöbb esetben szelepszár szimering csere az orvoslata, ami viszont zsebbe nyúlós, ha szakszerűen javítják (hengerfej levétellel jár). Ezen kívül tényleg nagyon tartós konstrukciók, bírják az erős igénybevételt, nem egy olyan BMW fordult már meg nálam ezekkel a motorokkal, amik 400-500e+ km után is gyönyörűen működtek. Fontos, hogy olajból jót kapjon, és megfelelő rendszerességgel (10-15ekm max). A hűtésre érdemes figyelni, a gyári vízpumpa ezekben műanyag lapátos, azt fémlapátosra célszerű cserélni (több gyártótól lehet venni).


Nyilván főleg a 150 lovas M52-es 20i nem egy versenyautó, de nagy hülyeség amit az első ír, egyáltalán nem használhatatlan. A karakterük nagyon jó (pont mint a nagyobbaknak), lassúnak nem mondanám, lehet vele dinamikusan közlekedni, pályán sem jelent problémát a 140-150-es tartós tempó sem.


1,5 körül azért még körültekintően kell nézegetni a sorhatos E46-ot, itt még sok a lerúgott hülyegyerekautó. Fontos tényező még, hogy csúnyán tud rohadni az E46, mindenképp tüzetesen át kell nézni alulról is vétel előtt.

2021. jún. 11. 15:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:

Ennyi pénzért roncsokat kapsz 6 hengeresekben.Még 316-okat sem találni normálisakat ennyiért.Mindegyik romhalmaz amiket hírdetnek.

A legfiatalabb e46 is legalább 17 év körüli.Nekem 316-osom van,egy 2003-as hobbi autó,valós 120 000 km-el.Szérián belül eddig csak roncsokat láttam 10 év alatt a sajátomon kívül.2012 óta van meg a kocsi.A legtöbb jelenlegi tulaj 20 év körüli kisfiú.

2021. jún. 15. 15:46
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!