Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 2003-as Suzuki Swift Sedanon...

2003-as Suzuki Swift Sedanon a jobb első és a bal hátsó emelési pontok körüli részeket egy Budapest/Pest megyei karosszériás mennyiért csinálná meg?

Figyelt kérdés

Jobb eleje:


[link]

[link]


Bal hátulja:


[link]

[link]

[link]


A bal eleje és a jobb hátulja az még egész elfogadható, de ezzel a kettővel lassan már illene kezdeni valamit. Illetve hát már egy ideje akarok, de hallottam rémhíreket a karosszériázással kapcsolatban, miszerint 300 ezerért csinálják, és sokan nem vállalják állítólag. (Bár ha sokan kilakatoltatják a régi Swiftjeiket, akkor ezek szerint csak vállalja valaki. 🙂)


Tudom, hogy anyagilag nem éri meg megcsináltatni egy Suzukinak sem az alját, én viszont szeretném az enyémet, csak kérdés, hogy mivel számoljak.


Amúgy a jobb elején lévő lyukkal kapcsolatban már tavaly nyáron az akkori olajcserénél szóbahoztam ezt a szerelőnek, akihez vinni szoktam és mondta, hogy megadja egy karosszériás ismerőse számát, aki ezt vállalja (mert hogy ők csak balesetesekkel foglalkoznak). Azóta is keresi a telefonszámot...🙄



jún. 21. 22:25
1 2 3
 1/21 anonim ***** válasza:
72%
Tudom, nem ez volt a kérdés, de nem bírom magamban tartani. Pusztán jóindulatból, segítő szándékkal mondom, hogy add el amíg van rajta műszaki, és inkább pár hónapi spórolás után vegyél másikat.
jún. 21. 23:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/21 A kérdező kommentje:

Igen, mondták már nekem ezt is. Viszont annyira a szívemhez nőtt, hogy ha van lehetőségem valami emberibb összegért - nem 300 ezerért - valakivel megcsináltatni (nyilván nem patikára, de úgy, hogy anyagilag se legyen túl brutális és azért nézzen is ki valahogy), akkor egyértelmű a választás, hogy bevállalom. Egyébként július végéig van még rá műszaki, szóval szerintem mèg 2 évig biztos együtt maradunk, utána meglátjuk.


Egyébként kérdés, hogy amennyiért eladnám, lehet, hogy annyiért se találnék olyan aljút, ami nem rohad és akkor ugyanott vagyok.


Fura amúgy belegondolni, hogy 3 darab lyuk miatt eladni egy autót...

Ja egyébként napi szinten munkába járok vele, teljesen hibátlanul.


Amúgy ezek a rohadások évek óta megvannak. A bal hátulján a küszöb alatt már 2 éve ott van (azóta még egy műszakin is átesett...), a jobb elején lévőt kb. 1 éve sikerült nekem puszta kézzel csinálnom, mikor tesztjelleggel megnyomkodtam az alját, a 3. lyuk, ami szintén a bal hátuljánál a kerék előtt van, az én kreálmányom, szintén abból fakadt, hogy próbaképpen megnyomkodtam.


Igazából az alján ezek a hibák már évek óta megvannak és mégis teszi az autó a dolgát becsülettel...

jún. 21. 23:38
 3/21 A kérdező kommentje:

És tudom, lehet, hogy egy kicsit durva párhuzam lesz, de az ember a rokanaitól, családtagjaitól se válik meg azonnal, ha kiderül róluk, hogy betegek.🙂 Persze, valamilyen szinten nyilván csak egy autóról van szó, de én szeretem annyira, hogy megcsináltassam, ha van rá úgy pénzem/lehetőségem.


Az biztos, hogy az eladás a legvégső megoldás lesz.

jún. 21. 23:45
 4/21 anonim ***** válasza:
49%
A 300 abszolút reális, ha kevesebb, akkor annak csak örülj. Eleve nem csak az rozsdás ami látszik, akkor derül ki mekkora munka, amikor elkezdi a lakatos szétszedni. Meg ha másol is rohad (ami szerinted még elfogadható) akkor azt is meg kéne csinálni, semmi értelme egy-két év múlva előlről kezdeni. Nekem egy hasonló munka, igaz értékesebb, de rosszabb állapotú autón (küszöböt kellett cserélni egyik oldalon, a másikon csak belejavított) mindennel együtt (fényezés, alvázvédelem stb) 500 fölött volt.
jún. 21. 23:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/21 anonim ***** válasza:
Az a baj, hogy ez már szinte eladhatatlan, kár szépíteni. Max bontva lehetne majd le adni.
jún. 22. 06:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/21 anonim ***** válasza:
68%
Ezt már nem érdemes pofozgatni, szép lassan engedd el, és kezdd el bújni a hirdetéseket.
jún. 22. 07:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/21 anonim ***** válasza:
80%

én 2 éve adtam ela swift sedanomat pont azért mert az alja elkezdett erőteljesen porrá rohadni


előtte 1-2 sze r már lakatoltattam.

Sajnos 1-2 évnél tovább nem bírja és megint lakatolni kell

Én anno a padlólemezt több helyen, a küszöböt lakatoltatatm asszem 60 ezret fizettem, de kb 1 év múlva ugyan ugy rohadt, igy lecseréltem


Nem érdemes pénzt költeni már ennyire rohadó autóra


Vegyél egy másikat

Mondjuk egy WagonR, ignis ujjabb swift kapható normális állapotban 5-600 ezertől

Azok kevésbé rohadnak, és ugyanugy megbizhatóak mint az öreg swift.


Én is íádtam a sedanomat de beláttam hogy nem érdemes tovább vergődni vele, szerintem tedd te is ezt

ignist vettem

És ezt is ímádom, nem rohad és ugyanugy nem romlik el...:)

jún. 22. 10:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/21 anonim ***** válasza:
100%

Ha mindenáron meg akarod csínáltatni javaslok neked egy jó lakatost aki foglalkozik korroziós javításokkal is


[link]

jún. 22. 10:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/21 anonim ***** válasza:
100%

ez nagyjából 100 ezer forint

Nekem 80 volt a két küszöb-taposó lemez találkozása és az első kereszttartó

jún. 22. 11:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/21 anonim ***** válasza:
na megnéztem jobban HD minőségben szerinem ez bontó a hátsó bekötési pontnál már nem biztos h lehet lemezt hegeszteni. Sztem nézesd meg addig ne nagyon menj vele 30 kmh nál többel
jún. 22. 16:20
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!