Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyik az a BMW amire azt...

Melyik az a BMW amire azt mondod hogy egyáltalán nem szabad megvenni?

Figyelt kérdés
2021. júl. 14. 20:33
1 2 3 4
 1/31 anonim ***** válasza:
75%
4 millió alatt az összes felejtős (persze ha efölött van az ára, az sem garancia semmire).
2021. júl. 14. 20:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/31 anonim ***** válasza:
52%
az összes
2021. júl. 14. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/31 anonim ***** válasza:
69%
5 évesnél idősebb, külföldről behozott bmwt úgy amblokk nem érdemes venni. Legjobb fiatalt autót venni első tulajdonostól.
2021. júl. 14. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/31 anonim ***** válasza:
96%

Gondolom itt ilyen típushibákra gondol a kérdező, mind aa n47-motor, aminek a főtengellyel egyben van vezérlés lánckereke, és csereidőre pont megeszi a kereket, így mindjárt főtengely csere is figyel. Már ha nem tépte el a láncot idő előtt.


Meg van a benzinesben is egy széria, aminek olyan közel vannak a hengerek, hogy jó, ha 120 ezerig nem reped el a blokk. Ezt ki kell keresnem, melyik.

2021. júl. 14. 20:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/31 anonim ***** válasza:
72%
Egyikre sem.... Alkatrésznek, donornak bármelyik jó lehet🤷‍♂️
2021. júl. 14. 20:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/31 anonim ***** válasza:
96%

Megvan, e90 320si a beteg:


[link]


Németül van, de beszédes. Akár már 87000-nél repedt henger.

2021. júl. 14. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/31 anonim ***** válasza:
82%

Volt több kollégának és rokonnak is több féle bmw, de jót senki nem mondott rá.

Csak akkor mondtak jót amikor megszabadultak tőle.

2021. júl. 14. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/31 anonim ***** válasza:
55%
7 nekem mondjuk 3-ból 2 nagyon jó és megbízható volt, a 3. Viszont amilyen szép állapotban volt, olyan xar.
2021. júl. 14. 22:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/31 anonim ***** válasza:
80%

15 éve csak BMW-k fordultak meg nálam, és ennyi év tapasztalat után elmondhatom, hogy 90%-ban a tulajdonos(ok)on múlik az autó megbízhatósága. Új, vagy max 50 ezret futott autóim voltak, a legtöbbet egy E60 530d-t hajtottam (43 ezerrel vettem, 280 ezerrel adtam el), és a kopó alkatrészeken kívül semmit, azaz semmit nem kellett cserélni rajta. Az előző autóm egy F10 525d volt, azt kétszer vittem a Wallisba, egyszer bal első ablakemelőt javították, másodszor pedig az ülésfűtés gombját cseréltettem, mert beakadt. Azt hiszem ez 165 ezer km alatt nem túl sok probléma.

A gond ott van, amikor 4000 euróért behurcolják a Németországban bontásra ítélt rozsdakupacokat Mo-ra, mert “nekem BMW kell”, és 2 hét múlva csodálkoznak ha meghal a motor. Na nekik való a lovaskocsi, ló nélkül, sok trágyával.

Azoknak pedig, akik bármiféle tapasztalat nélkül alkotnak véleményt (“BMW-ből az összes szar mer német”), üzenem, hogy ideje aludni, mert anya mérges lesz, ha meglátja, hogy 8 éves létedre ilyeneket irogatsz éjjel az interneten!

Egy szó mint száz, ez prémium autó, annak megfelelő fenntartási költséggel, és hozzá szükséges törődéssel. Akinek ez nem tetszik, vegyen japánt, azok se rosszak.

2021. júl. 15. 01:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/31 anonim ***** válasza:
90%
Odasorolhatjuk a listán a nem ajánlott Mercik és Audik közé, ugye valami iylesmi kommentet vártál?
2021. júl. 15. 05:20
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!