Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen plug-in hibridet...

Milyen plug-in hibridet ajánlanátok 2 millió környékén? Inkább alatta, mint felette😂

Figyelt kérdés

Lényeg, hogy szomszéd városba és városon belül teljesen elektromosan tudjon közlekedni. Ez oda-vissza kb 40 kilométert jelent.

És alulmotorizált benzinesként se viselkedjen hosszabb utaknál. Adna egy pofont az egész koncepciónak a fogyasztással:/



2021. nov. 24. 02:58
1 2
 1/20 Beviz Elek ***** válasza:
100%

Ennyiből semmilyet ne vegyél.

Az Ampera 4milliótól kezdődik, a Prius plug-in is 3 felett van 20-25km hatótávval.

2021. nov. 24. 03:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/20 anonim ***** válasza:
100%
Ennyi elvárást pénz nélkül nem lehet. 2 millióért tudsz venni egy nagyon jó kis köbcentis benzinest, ami szépen kiszolgál gond nélkül. Például egy Mazda 2.
2021. nov. 24. 06:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/20 anonim ***** válasza:
semmilyet
2021. nov. 24. 08:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/20 anonim ***** válasza:
Ennyiért nem kapsz!
2021. nov. 24. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/20 anonim ***** válasza:
72%
Nem hiszem el hogy ez komoly kérdés. Nézd meg a hahun hogy mi van ennyiért.
2021. nov. 24. 10:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/20 anonim ***** válasza:
semmit nem kapsz ennyiért sajnos.
2021. nov. 24. 11:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/20 A kérdező kommentje:

Hát köszönöm:/

Sajnos még ez is nagyon sok lenne számomra egy autóra. Kényszerből kellene. És semmiképp sem akartam városon belül szennyezni… Szomorú, hogy ennyiből ez még lehetetlen.

2021. nov. 24. 17:07
 8/20 A kérdező kommentje:

„Ennyi elvárást pénz nélkül nem lehet.“


Ezt a pénzt is elég nehéz volt összeszedni… és az volt az elvárásom, hogy városi környezetben ne szennyezzek.

Szomorú és groteszk, hogy ez irreális.

2021. nov. 24. 17:11
 9/20 anonim ***** válasza:
50%

Alacsony fogyasztású, régebbi autó még mindig jobb megoldás, ha csak a környezetvédelmi oldala érdekel. Ezt kevesen fogják itt elfogadni. Az egyik legszennyezőbb faktor az autóknál a rövid életciklus. 10 év és már a roncstelepen van, a németek pedig már átlag 5 év után váltanak. Ez rövid idö. Egy 20 éves autó is autó még, ha rendszeresen karban van tartva, kisebb hengerűrtartalommal pedig a fogyasztása is alacsony.


Ha csak városban akarsz közlekedni, akkor egy 10 éves iMiev vagy másik, hasonló kaliberű öreg elektromost is kapsz ennyiért. Ezeknek a hatótávja 150 km körül lehet.

2021. nov. 25. 06:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/20 A kérdező kommentje:

Persze, tisztában vagyok a rövid élettartam hátrányaival. Csak ugyebár a hosszú ideig (akár városban) használt autó károsanyag kibocsátása attól még a legnagyobb kockázati faktor. A lokális szennyezés a leginkább egészségkárosító, közvetlen hatásokkal. Persze egy régi benzinessel is ezerszer többet tett az ember, mint egy újabb dízellel. De a városokban mért károsanyag kibocsátás elképesztően magas. Iskolák mellett történt civil mérések igazolták, hogy akár már májusig is majdnem 80-szor lépi túl a megengedett határértéket a közlekedésből származó légszennyezés:S Miközben ezt évente csak 18-szor lehetne.

Sajnos a lokális szennyezést csak elektromos üzemmel és az autóforgalom drasztikus csökkentésével lehet elérni. A fővárosban természetesen nem is használnék autót. De a vidéki városok, legalábbis felénk, élhetetlenek tömegközlekedés szempontjából :S Ezért maradt az autó.

De megnézem akkor az olcsóbb villanyautó kínálatot.

2021. nov. 25. 07:37
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!