Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Volkswagen phaeton-t tényleg...

Volkswagen phaeton-t tényleg sehol nem számolják be, max bontóba?

Figyelt kérdés
jún. 24. 11:09
 1/5 anonim ***** válasza:
100%

Nézted a legújabb fotelnepper videót?


Valóban ilyesmi a helyzet vele egyébként, de nagyrészt az ilyen videók, na meg a Kopasz féle hülyeségek miatt.


Kezdjük ott, hogy annak idején ez egy luxus autónak készült. Illetve az is lett. Ehhez mérten pont ennyi a fenntartása. Ahogy bármelyik hasonló kategóriájú autónak.

Sokat eszik? Igen, mint bármelyik 10 hengeres 5 literes motor aminek egy 2,5 tonnás ACÉL !! monstrumot kell mozgatni.

Drága fenntartani? Igen, mint bármelyik luxus szedánt, 10-12 hengeres motorral.


Nekem inkább az az érzésem, hogy az emberek 90%-a számára a Phaeton egy Passat. És ehhez mérik a fenntartás költségeit.

Bátran mellé lehet rakni a kor luxus mercedeseit, BMW-it.


A videó amúgy nem kicsit ferdít. Ki a franc vesz majd MILLIÓS katalizátort? Ha azt a "hibát" nem nézed, akkor egyáltalán nem kirívó a javítások költsége ami a végén kijött egy ilyen autó esetében. A veszélyesebb/kirívó hibák meg konkrétan összeszerelési hibák voltak, ami 100%-ban az előző szerelő hibája. A fordítva felrakott alkatrészekért az lenne az alap, hogy a teljes árat kérném vissza a szerelőtől.

Rengetegen járnak rossz hatásfokú/hiányos katalizátorral. Érdekes, hogy a 15 éves Fiestában, vagy Golfban nem fontos cserélni. De itt azonnal oda kell írni a listára :D

Na meg a munkadíjaknál is viccesen fogott a toll, egy sor helyet ismerek ahol kb 2-vel eloszthatod.


Ettől függetlenül nyilván nem ajánlanám senkinek az autót ésszerű kereteken belül. Ahogy nem is vennék soha.

Kezdjük ott, hogy egy átlag embernek hova kell 10 hengeres dízel szörnyeteg? A videóban lévő srác is olyan kevés km-et rakott bele, hogy szinte csak hidegen használja.


Tipikusan az az autó, amit szinte bárki megvehet, csak fenntartani nem fogja tudni.


A legtipikusabb esete annak, amikor egy felsővezető megvette anno. Pár évig használta, aztán tovább adta. Megvette utána egy középosztálybeli, aki még az alapszervizt nagynehezen kinyögte, bár azért sokallta már a drága légszűrőt, meg a prémium olajakat. Aztán megvette a csóróbb melós 1,5 gurigáért aki már egy olajcserére is jóskapistához vitte aki 2 kábelt nem tud normálisan a helyére dugni. A végén pedig egy suttyónál köt ki, lásd a videót.

jún. 24. 11:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim válasza:
100%

1.-nél a pont.


Kiegészíteném azzal, hogy az idehaza istenített E... BMW M kocsik is ilyenek.


PROFI szinten karban tartva, valóban minőségi youngtimer kocsik, de idehaza sajnos 100-ból 99, csórók, prolik, cigók, 20 éves senkik, vagánykodós fostalicskái.


Azt a videót én is láttam. Na pont ez a helyzet vele. Sajnos, mert kár azért a kocsiért. :(

jún. 24. 11:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
Néztem, pont azért kérdeztem 😁
jún. 24. 12:07
 4/5 anonim ***** válasza:

1es vagyok


Annyit még hozzátennék, hogy ha a valóban szükséges javításokat elvégezné (kábelek visszaigazítása, új gumiszett, futóműnél az előző szerelő által rosszul elvégzett munkák javítása, kardántengely), akkor egy iszonyú jó autót kapna végeredménynek, egy 2,5 tonnás acél monstrumot tiszteletreméltó menettulajdonságokkal, sok-sok extrával. Ez az avalonnál is 1,7m-ből állna meg, vastagon fogó toll mellett. Biztos vagyok benne hogy van szerviz ahol 1-200k-t meg lehetne még spórolni.


Egy ilyen autó esetében ez a szerviz egyáltalán nem kirívó eset, mondhatni szinte természetesnek. Az már egy teljesen más kérdés, hogy emberünk ki tudja e fizetni.

Ez van, nem tanároknak, portásoknak, pékeknek, betegtologatóknak az autója ez.

jún. 24. 17:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Nem rossz autó a phaeton csak nem ezzel a motorral... Sok-sok évvel ezelőtt, amikor a V10 TDI új volt, akkor gyakran megfordultam vw márkaszervizekben. Majdnem csak V10 TDI Tuareg, Phaeton volt ott az emelőkön. Ez a motor újkorában is problémás volt, a váltó nem bírta a nyomatékot stb. Mondjuk egy 3.0TDI V6 motorral azért egy fenntarthatóbb autó.
jún. 24. 18:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!