Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi a véleményetek az új...

Mi a véleményetek az új Fordokról? Ezek is olyan 'jól sikerültek' mint a régebbiek?

Figyelt kérdés

Új kicsi 1 literes turbóbenzines Fordokról lenne szó, Fiesta, Focus, Puma talán


1.0 125 ló meg a Jóisten tudja honnan kiguberált 155 lovas verzió... Ennek hány turbója van? 155 lovas autókat régebben 2 literes szívómotorokba nyomorítottak be.


Mennyire megbízhatóak ezek az autók? Mennyit bírnának ki szervízelés nélkül?



#Ford #Ford Focus #Ford Fiesta #turbó benzinmotor #1.0 TSI
aug. 16. 16:34
 1/10 Japán Gulyás ***** válasza:
55%
Hogy érted, hogy szervizelés nélkül? Autópálya üzemben valószínűleg elmegy olajcsere nélkül 30-40.000 km-t, rövid távokra használva legfeljebb 15.000-et, utána olyan koszos lesz az olaj és veszít a teljesítményéből, hogy maradandó károsodást okoz az alkatrészekben, akár csak egy régi 2 literes szívómotorban. De gyakorlatilag teljesen idióta tulaj kell ahhoz, hogy ez bekövetkezzen, mert a végén már úgy fog világítani a műszerfalon a sok piktogram, mint a Volkswageneken.
aug. 16. 17:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:

Termézetesen nem olaj + szűrőkre gondoltam, hanem magyarán meddig tudnám élvezni, amíg *BE NEM SZ.RIK RAJTA VALAMI*....


Remélem így még ha nem túl egyetemi, de érthető voltam.

aug. 16. 17:19
 3/10 anonim ***** válasza:
32%
Kb. megfelezi a turbó a motor élettartamát, szóval olyan 200 ezer km körül elmegy az. Új autónál nem lehet pontosat mondani, ugyanis új a technika is és a motor is. Lehet akár hogy silány minőségű jelenleg az összeszerelés, így valami baja lesz hamar. Semmit nem lehet tudni egy új autónál a típushibákról, semmiről. Azt viszont tudni kell, hogy az anyagminőség nem lesz jobb, csak megduplázzák egy turbóval a motor teljesítményét, akkor az élettartama a fele lesz. Persze, ha megfelelő olajat kap mindig. Ezek már nagyon kényesek az olajra. Mostmár úgy gyártanak autót, hogy minél hamarabb új autót vegyél, hisz abból van a profituk.
aug. 16. 17:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
49%

mivel újak, nem lehet tudni

az 5-6 évesek között volt sok gyári hibás, amiket garanciában javítottak

aug. 16. 18:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
0%
F betűs autót nem veszünk: Ford, Fiat, francia.
aug. 16. 19:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
57%
Talán a totalcarnak vagy a speedzonnak volt tesztje az ilyen 1 literes turbòs motorral szerelt Ford fiestáról, és ott mondták,hogy ezt a gyártó 250 ezer kilométerre tervezte.
aug. 16. 20:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:

3-as ezt miből számolta ki?

Tán matematikus ön?!

aug. 16. 20:16
 8/10 anonim ***** válasza:
Nem tudjuk.
aug. 16. 21:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
100%
#6-os az nem jelent sokat, VW/Audi is 300 ezer kilométerre tervezi a motorokat, mégis jóval többet is el tudnak menni. A probléma mint mindig a tróger tulaj.
aug. 16. 22:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
100%

9-es leírta tökéletesen. Az új autókkal, amikben benne vannak ezek a bonyolultabb motorok, annyi a baj, hogy kevesebbet mennek el MEGFELELŐ KARBANTARTÁS NÉLKÜL, mint a régi egyszerűbb szívómotoros autók még a környezetvédelem előtti időkből.


Kicsit több dologra kell náluk figyelni, bizony kicsit drágább hosszú távon a fenntartásuk, ettől függetlenül gondos tulajnál, hozzáértő szervizelés esetén ezek is el tudnak menni sok-sok kilométert, lehet hogy picit többet kell rá költeni mint a szívó 1.6-os Corollára kellett még az előző évezredből, de nem hiszem hogy ez meglepő, hiszen több benne az alkatrész, ezeknek az alkatrészeknek egy része drága, és például egy turbómotornál bármilyen motor is legyen az, alapból kicsit oda kell figyelni a használatra is, hogy sokáig jó legyen.


Az, hogy az új autók ilyen meg olyan megbízhatatlanok, onnan ered, hogy az emberek nagy része szarik rá az autójának a karbantartására. Ezt egy jó ideig büntetlenül meg is tudod tenni mondjuk egy régi japán autóval, azok még úgy is elmennek elég sokáig, de egy új autónál igenis nem csak megvenni kell, hanem karbantartani is, ahogy régebben is kellett a bonyolultabb autókat. Ez nem egy mobiltelefon amit megveszel aztán működik ha össze nem töröd.

aug. 17. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!