Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyik az a munka vagy vállalk...

Melyik az a munka vagy vállalkozás ahol személyautóval sokat tudok vezetni autópályán?

Figyelt kérdés

Szeretek vezetni, főleg autópályán.

Van saját autóm is, amit tipikusan autópályára terveztek.

Sajnos én sokszor csak városban használom.


Kényelmes, viszonylag nagy motoros dízel autó, amivel ha az ország egyik feléből a másikba kellene mennem, nem okozna gondot. Nem érzném magam fáradtnak , illetve elgémberedettnek.

Sőt ellenkezőleg, engem sokszor feltölt.


Ahogy elnéztem, legalább annyi személyautó van az autópályán, mint kamion.


Nem gondolnám, hogy mind üzletkötő, vagy biztosító.


Ezzel kapcsolatban van valami munka, vagy vállalkozás, amit erre tudnák építeni ?


Olyanok, mint pl. az előző esetben felsorolt Biztosító vagy üzletkötő hasonló.


Vagy valami gyors futár egy bizonyos útszakaszon stb. (Bármilyen ötletet szívesen meghallgatok.)



jan. 24. 23:37
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
61%
Saját kocsival nem, de céges nagy autókkal csomag futár simán lehetsz. Pl. GLS, Foxpost, Posta.
jan. 25. 00:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
76%
Saját kocsival pizza futár vagy hasonlók lehetsz, de nem ajánlok ilyen jó autót rá, mert többet buksz az autón, mint amennyit keresel. Ezért szoktak fapados Swiftet venni erre.
jan. 25. 00:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
63%
Területi képviselő (utazó ügynök).
jan. 25. 02:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
58%
Nepper.
jan. 25. 03:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
63%
A nepperek nem jellemzően autópályákon szórják az árut...
jan. 25. 07:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
73%

Én egy budapesti állami cégnél dolgoztam laborban. A fizetés nem volt olyan jó, de azt direkt szerettem, hogy minden hónap elején szerte az országba el kellett menni, felhozni a laborba a mintákat. Olykor voltak extra utak ha egy-egy mintavevő meghibásodott, meg kellett javítani, vagy ha a tudományom kevés volt hozzá, leszerelni és felhozni Budapestre szervizbe, javítás után meg vissza.

Nem voltam akkor sem hivatásos sofőr, de minden hónap elején volt 4-5 500-600 km-es túrám, rendszerint inkább autópályán, mint alsóbb rendű utakon.

Emellett a privát autómmal is ingáztam 8 éven át Pécs és Budapest között, szintén pályán. Egész évben minden körülmény között akár hóvihar, vagy ónos eső, vagy akár kánikula volt. Így a vezetési szeretetemet ebben az időszakban bőven ki tudtam élni. Holott nem voltam területi képviselő, vagy házaló ügynök.

Ami kevésbé tetszett, hogy a céges autók nem voltak épp túlságosan felextrázva minden földi jóval. Legtöbbször full fapad autó, 1.4 szívó benzin motor. Az állami szférában személyautó beszerzési stop volt, emiatt legtöbbször nem is személyautót kaptam, hanem furgont, vagy ki puttonyos autót. Ezek nem voltak a legkényelmesebbek, pályán hangosak voltak, döngött a raktér...

Szerettem csinálni. 8 év elég volt. Bár néha még most is hiányzik. Most csak saját autóval közlekedek. Havonta egy 500 km feletti privát pályás utam van, tehát így sem az van, hogy egész évben el nem hagyom a városhatár táblát és csak két sarokra járnék. Ez úgy nagyjából nekem elég.

jan. 25. 07:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
46%

automata szwiftet akartam venni..nézem a használt kocsikat, látok is egy csillogó szedant...az ára is jó volt..az autó 2 éves volt, de 200ezer volt benne..

Azt mondta az eladó, hogy háromműszakos futárkocsi volt Budapest-Bécs között váltott sofőrökkel.


Na, valami ilyesmi ami kell neked

jan. 25. 08:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
23%
Esetleg valami Osztrák-Magyar vegyesvállat fejesének menj el. Az én autóm is újkorában egy ilyen cégnél volt lizingben, és főleg pályán volt használva.
jan. 25. 08:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
23%

Pedig a legtöbben üzletkötők, biztosítók, akik tényleg autópályán rendszeresen közlekednek.


Én egy kis informatikai cégnél dolgoztam kb 10 éve, IT supportot és magát a munkához használt szoftvert és annak fejlesztését, eszközöket szolgáltattunk élelmiszeripari üzletkötőknek. Nekem főleg apróbb fejlesztések és támogatás volt a feladatom, de mivel magukhoz a hardverekhez én értettem a legjobban, gyakran kellett mennek szerte szét az országban az élelmiszeripari ügyfélcéget telephelyeire, vagy csak találkozni teszem azt egy Zala megyei üzletkötővel valahol félúton Budapest fele hogy minél gyorsabban cserélhessük a hibás eszközét, és még aznap tudjon dolgozni vele. Ha nem is minden nap, de minden héten volt legalább egy, néha kettő nagyobb és pár kisebb utam így, és ezt szerettem benne a legjobban. Az elején saját autóval mentem mert nem volt céges autó, állták az üzemanyagot de nekem akkor egy már 15 éves, 2.5-ös benzines 5-ös BMW-m volt ami ugyan kényelmes volt erre a célra de se nem fogyasztott jól (ha siettem a tizet benyelte pályán is, amúgy 8 körül), se nem érte meg nekem mert nyilván a futással együtt gyakrabban kellett olajat cserélnem és karbantartanom, tehát kb egy év után vett a cég egy akkor új dízel Kia Cee'd kombit. Fapad volt, de azért ülésfűtés volt benne ami télen jól esett, a zene egész elfogadható volt és bluetooth-os, 140-150-es tempóig egész csendes is volt pályán, és a felét fogyasztotta kb az enyémnek, én szerettem azt a Kiát vezetni, ráadásul akkor már kompenzálásképp az egy év saját autó nyüstölésért megkaptam "állandóra", tehát hazavihettem magammal minden nap és hétvégén is, magán használatra saját zsebből mehettem vele ahova akartam. Jó munka volt, sajnos aztán a céget megvásárolta egy nagyobb hal a piacon, és onnantól vége volt a kellemes életnek, mentem én is el máshova.

jan. 25. 11:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
23%
Tréner, coach.
jan. 25. 18:29
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2023, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!