Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Szelepfedél csere megoldaná a...

Szelepfedél csere megoldaná a magad kartergázt?

Figyelt kérdés
Adott egy m47-es 320d bmw motor. Magas a kartergáz, illetve eszi is az olajat. Külföldi fórumon olvastam egy srác bejegyzését miszerint az ő autójának is ilyen tünetei voltak. Tán a srácnak a szelepfedél tömítés cseréje megoldotta ezt a problémát. A kérdés is ez lenne, hogy egy tömítés cserével megszűnne-e ez a jelenség?

2023. márc. 26. 18:04
 1/9 veterán vas ***** válasza:
100%

Érdekelne, hogy a motorban képződő kartergáz mennyiségét, egy új szelepfedél tömítés, hogyan tudja csökkenteni? 😮


Előre is köszönöm az értelmes választ.

2023. márc. 26. 18:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
A szelepfedélen kapott helyet a kartergáz szűrő is. Őszintén fogalmam sincs, a srác azt írta, hogy célirányosan a szelepfedelet cserélték, a szűrőre nem tért ki.
2023. márc. 26. 18:47
 3/9 veterán vas ***** válasza:
100%

Az előbb még csak tömítés csere volt, most már szelepfedél cserét írsz............. de ez akkor sem magyarázat.

A kartergáz az, amikor az égéstérből a forgattyúsházba jut a gáz.

Általában a gyűrűk gyengülő zárása okozza.

Ehhez sz.fedél tömítésének semmi köze, így annak a cseréje sem tud segíteni.

2023. márc. 26. 18:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
44%
Okos Jóska szerel. Nem a probléma okát oldja meg, mer' az drága meg külömbe' is minden szerelő csak lehúzza, hanem a jeleit próbálja meg elfedni. Ha rommá van kopva a motor és sok a kartergáz, nem a kopást szünteti meg, hanem kicseréli a szelepfedelet tömítéssel együtt, hogy legalább ott ne fossa ki az olajos mocskot, mer' akkó' lehet mutogatni, hogy ez osztán germán minőség, ez 220.000 (valójában 560.000, háromszor visszatekerve) után is porszáraz, ilyet osztán a jappánok se tudnak és egyből épp csak bejáratott lesz a bömbi, mikor 130.000-rel feltölti a használtótóra.
2023. márc. 26. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
Szívó oldal felé ledugózod, motorból kijövő ágat kivezeted a szabad levegőre szelep/membrán nélkül, aztán teszt. Ha megszűnik az olajfogyasztás, akkor a kartergáz visszavezetőnél van gond, csere, örül.
2023. márc. 26. 22:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
Motor felújítás lesz abból és akkor meg van oldva.
2023. márc. 27. 08:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

4-eske, mintha baromi okos lennél, úgy teszel, valójában sík hülye vagy az autószereléshez te is, azt felesleges elmagyarázni a magadfajtának miért van fokozott karternyomás egy blokkon belül...

Te az a tipikus őstulok vagy, a szerelők álma...

2023. márc. 27. 09:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Hengerfej tömítés volt az inkább, de az sem tesz csodát
2023. márc. 27. 09:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Nem azért van magas kartergáza mert kopott, eleve ez velejár. Nem véletlen van gyárilag kartergázszűrő, már 0 km-korába. Gyakrabban cseréld a kartergázszűrőd(betétest)
dec. 2. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!