Milyenek ezek az Opel dízel motorok?
G astraban lévő 1.7-2.0 DTI motor (80-101 ló)? Gondolom valami elektromechanikus adagolóval van, túl olcsóak, hogy cr legyen.
Vagy inkább a DIT 75 lóerős?
Agyonbonyolított szarok.
Szerelni meg ilyen 40 kilós japán nők tudják, mert normál kéz nem fér el sehol.
A 75 lovas Dit a régi isuzu, de jól el is bszták.
Ha kicsit hűtés nélkül megy, egyből szorul a motor, és kuka az egész.
Most is hirdetnek HA-n, hogy 3 henger megy, na az ilyen.
Egy mezei benzinest megfőzöl, különösebb baja sem lesz.
Ez meg......1x csináltam, de életre elég volt az opelekből.
Igen adagolós.
Nekünk volt egy 2.0 mentünk vele 220.000km-t nem volt vele gond… Aztán ez miatt még mellette volt nekünk is meg baráti körben is 1 zafira és 3 G astra. Az összes szar volt
Az adagolóval az a gond, hogy egyszerübb a motor csere, mint az adagaló le-fel szerelése. (Ahogy 1-es is mondta) és ez már 6-8 éve volt, nem most…
Kérdező, 1 vagyok, most vettem egy szívó 1.7 dízel opelt, még ez is meg volt szorulva. :(
F astra. :D
G ből a német motorost ne vedd, az a 68 lóerő, x17dtl motorkód.
Amíg még szívó volt, normál adagolóval, jók voltak.
De ez már elektromos, turbós motor.
A 75 lovas isuzu 17 dti, vagy dit, rettenet lett az is, dupla vezérműtengely, és rendszeresen összefolyatja a vizet az olajjal, a porlasztók hűtése miatt, meg az olajhűtőnél+2 motorvezérlő, tönkremenő elektromos adagoló.
A 2000-es dit meg orrán száján folyik az olaj, láncos motor, az adagolót itt is csereberélni kell, mert elektromos, +a láncos vezérlés miatt borzalom nehéz.
Jó autók ezek, 0km-rel, ha karban voltak tartva.
Csak ismerni kell a típushibáit.
megint én vagyok, egy 1.7 cr dízel már jobb, inkább olyan nézz, ha már isuzu....
A hűtésére figyelj nagyon.
Ilyenem lenne, naponta nézegetném a vizet, egyszer megfőzöd, kuka.
Vagy vegyé egy benzines renyót, azt főzheted akárhányszor, kutya baja lesz, és ugyanannyit fogyaszt, bár pályázni nem fogsz vele.
Ezek még hagyományos adagolósak, igen. A CDTI, ami már CR rendszerű. Ezek a G széria végén jöttek be. A H szériától már csak ilyen van.
1.7 CDTI-t 12 évig használtam. Már változó geometriás turbó, intercooler, de még DPF nélküli volt az enyém. Nyomatékos, jól fogyasztó Isuzu eredetű (motortérben sok alkatrészen ott az Isuzu felirat) motor, Bosch üzemanyagrendszerrel. A későbbi Denso már nem sikerült olyan jól. Nekem nem volt vele bajom. Egyszer a főtengely jeladó adta meg magát, egyszer elrepedt a műanyag turbócső + egy vízcső kidörzsölődésem volt. Szerencsére a kiegyenlítő tartályban is van gyárilag szenzor, azonnal szólt, hogy alacsony a vízszint.
Később ezt váltotta az 1.6CDTI. Ez is jó motor lenne, ha a vezérlést valamilyen érthetetlen okból nem a váltó oldalra tervezték volna. Kezdetben volt vele széria hiba a láncfeszítővel, de azt szerencsére orvosolták.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!