Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyenek ezek az Opel dízel...

Milyenek ezek az Opel dízel motorok?

Figyelt kérdés

G astraban lévő 1.7-2.0 DTI motor (80-101 ló)? Gondolom valami elektromechanikus adagolóval van, túl olcsóak, hogy cr legyen.

Vagy inkább a DIT 75 lóerős?


2023. ápr. 14. 21:34
 1/7 anonim ***** válasza:
45%

Agyonbonyolított szarok.

Szerelni meg ilyen 40 kilós japán nők tudják, mert normál kéz nem fér el sehol.

A 75 lovas Dit a régi isuzu, de jól el is bszták.

Ha kicsit hűtés nélkül megy, egyből szorul a motor, és kuka az egész.

Most is hirdetnek HA-n, hogy 3 henger megy, na az ilyen.

Egy mezei benzinest megfőzöl, különösebb baja sem lesz.

Ez meg......1x csináltam, de életre elég volt az opelekből.

2023. ápr. 15. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Magával az adagolóval nagy bajok nem szoktak lenni vagy a lánccal?
2023. ápr. 16. 11:00
 3/7 anonim ***** válasza:
Bosch VP 44, 25 év alatt 1X kellett cserélni. Teljesen mindegy, Mai CR adagoló is tönkre tud menni. Lánc a gyártó szerint örök élettartamú. 25 év és 470.000km alatt soha nem kellett cserélni. Turbó is jól bírja, kuplungot soha nem kellett cserélni. 1 főtengelyjeladó csere, 1 olajhűtő volt a hibalistán. De csak a GM féle motoroknál! Isuzu féle motorokat nem ismerem.
2023. máj. 8. 09:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

Igen adagolós.


Nekünk volt egy 2.0 mentünk vele 220.000km-t nem volt vele gond… Aztán ez miatt még mellette volt nekünk is meg baráti körben is 1 zafira és 3 G astra. Az összes szar volt


Az adagolóval az a gond, hogy egyszerübb a motor csere, mint az adagaló le-fel szerelése. (Ahogy 1-es is mondta) és ez már 6-8 éve volt, nem most…

2023. máj. 31. 08:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

Kérdező, 1 vagyok, most vettem egy szívó 1.7 dízel opelt, még ez is meg volt szorulva. :(

F astra. :D


G ből a német motorost ne vedd, az a 68 lóerő, x17dtl motorkód.

Amíg még szívó volt, normál adagolóval, jók voltak.

De ez már elektromos, turbós motor.


A 75 lovas isuzu 17 dti, vagy dit, rettenet lett az is, dupla vezérműtengely, és rendszeresen összefolyatja a vizet az olajjal, a porlasztók hűtése miatt, meg az olajhűtőnél+2 motorvezérlő, tönkremenő elektromos adagoló.


A 2000-es dit meg orrán száján folyik az olaj, láncos motor, az adagolót itt is csereberélni kell, mert elektromos, +a láncos vezérlés miatt borzalom nehéz.


Jó autók ezek, 0km-rel, ha karban voltak tartva.


Csak ismerni kell a típushibáit.

2023. jún. 1. 09:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

megint én vagyok, egy 1.7 cr dízel már jobb, inkább olyan nézz, ha már isuzu....

A hűtésére figyelj nagyon.

Ilyenem lenne, naponta nézegetném a vizet, egyszer megfőzöd, kuka.


Vagy vegyé egy benzines renyót, azt főzheted akárhányszor, kutya baja lesz, és ugyanannyit fogyaszt, bár pályázni nem fogsz vele.

2023. jún. 1. 09:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

Ezek még hagyományos adagolósak, igen. A CDTI, ami már CR rendszerű. Ezek a G széria végén jöttek be. A H szériától már csak ilyen van.

1.7 CDTI-t 12 évig használtam. Már változó geometriás turbó, intercooler, de még DPF nélküli volt az enyém. Nyomatékos, jól fogyasztó Isuzu eredetű (motortérben sok alkatrészen ott az Isuzu felirat) motor, Bosch üzemanyagrendszerrel. A későbbi Denso már nem sikerült olyan jól. Nekem nem volt vele bajom. Egyszer a főtengely jeladó adta meg magát, egyszer elrepedt a műanyag turbócső + egy vízcső kidörzsölődésem volt. Szerencsére a kiegyenlítő tartályban is van gyárilag szenzor, azonnal szólt, hogy alacsony a vízszint.

Később ezt váltotta az 1.6CDTI. Ez is jó motor lenne, ha a vezérlést valamilyen érthetetlen okból nem a váltó oldalra tervezték volna. Kezdetben volt vele széria hiba a láncfeszítővel, de azt szerencsére orvosolták.

2023. jún. 1. 10:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!