#10 a kopasznak semmi tapasztalata nincs, mármint saját, mindig csak a valakinek a valakijének a valakijétől hallotta, sose saját kézből. Abszolút nem rizikózik, de nagyon bölcs mindent tudó. Plusz új autót max katalógusból látott, neki sose volt, a használt autó meg mindig is orosz rulett volt, hogy az előző gazdája/gazdájuk hogyan használta és hogyan tartotta karban. Egy Honda Jazz is lehet "vödör csavar" meg egy N52-es BMW is lehet jó ha rendesen karban van tartva.
okt. 25. 11:07
Hasznos számodra ez a válasz?
12/21 anonim válasza:
Újonnan minden jó egy darabig, ez tény! DE! Vegyünk két hasonló vagy kevésbé hasonló autótípust. Na ugyan olyan használat, ugyan olyan futás és ugyan olyan karbantartás mellett, lesznek elég nagy üzemeltetési/megbízhatósági problémák, még pedig azért mert konstrukció és konstrukció között óriási különbségek lehetnek/vannak. Ez persze nagyban függ attól, hogy kik, miért, hogyan és mire gyártották. Aki szerint ez nem így van és minden autó ugyan annyit bír, ha megkapja a megfelelő gondoskodást, annak tuti nem a lába fáj.
okt. 25. 11:18
Hasznos számodra ez a válasz?
13/21 anonim válasza:
Eleve az autó egy luxuscikk. Szerinted a Ferrarik meg McLarenek meg ezek mennyire megbízhatóak? Hát kb semennyire, és csillagos ég a szervizelési költségük. De kit érdekel? Jó autók, élvezet vezetni, szépek stb... Nem az határozza meg milyen jó egy autó hogy minél kevesebbet kelljen rákölteni.
Aki ennyire rá van parázva arra hogy jaj csak ne romoljon el semmi és jaj csak ne kelljen szervizelni az ne autót vegyen hanem biciklit vagy buszbérletet.
De amúgy globálisan ez kb csak itt keleten Európa szegény régiójában számít, hogy milyen autó az ami elmegy 500.000 km-t és ne kelljen rákölteni, nem kell tévhitben élni Németországban vagy akár Norvégiában sincs feltétlen mindenkinek annyi pénze hogy új autót kp-ban vegyen, de nekik van eszük és "fillérekért" kihozzák a szalonból az új autót, fizetik azt a 100.000 ft-ot kb havonta 4-5 éven át, élvezik és használják és pont nem számít mennyire megbízható mert garis, aztán hoznak ki újat és majd a kereskedő leadja ide a pornép közé keletre hogy a hülye magyar majd életben tartja. Ez inkább a mi hülye felfogásunk...
okt. 25. 11:35
Hasznos számodra ez a válasz?
14/21 anonim válasza:
Az Opel más célközönségre lőtt mindig is, nincs ezen mit ragazni, meg fikázódni, hogy most jó autó-e vagy nem. Más célközönségnek készült mindig is, mint a prémium hármasfogat
okt. 25. 12:22
Hasznos számodra ez a válasz?
15/21 anonim válasza:
Aki ténylegesen drága/nagyon drága autót vesz az kb lesz.rja, hogy mennyit kell rá költeni, nyilván tisztában van vele (jó esetben)és nyilván nem az olcsó fenntarthatóság nála a fő prioritás, hanem minden más. Mint ahogy, ha motorozik az ember, akkor nem biztonság a fő szempont, hanem az élvezet. A legtöbb ember pedig átlag felhasználó, persze azokból is van aki jobban és van aki kevés költi autóra a pénzét. De nem feltétlenül a csak a pénz lehet a gond egy javítás miatt, hanem az emiatt elb.szott idő és az, hogy bizonyos ideig lehet hogy autó nélkül maradsz. Főleg úgy, hogy van olyan cég, aki egy főtengely jeladó cserét is képes elb.szni egy rém egyszerű szívó benzines mpi motorban. Van akinek pedig nagyon is fontos a munkájához(is). "Nem az határozza meg milyen jó egy autó hogy minél kevesebbet kelljen rákölteni." Ezt azért nem lehet így kijelenti, mert van akinek, pont hogy ez határozza meg, de nyilván nem mindenkinek! Bár az furcsa is lenne, hogy ha minden ember egyformán gondolkodna. Nekem például egy K1 mérkőzés sokkal izgalmasabb, mint egy foci meccs és tudom, hogy ezzel nagyon sok embert nem ért egyet, de ez egyáltalán nem baj. Az a jó, hogy ha már mindenki a saját értékrendje szerint választhat járművet és lehet, hogy valakinek egy bizonyos típussal nincs semmilyen tapasztalata, de rengeteg szakinál lehet érdeklődni/rengeteg fórumon.
okt. 25. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
16/21 anonim válasza:
Tudod jól te is a választ.
A 3 prémium az prémium, régen kimondottan elérhetetlen, vágy tárgya volt mind.
A Skoda mert túlélő keleti márkaként megfolkszvágenesedve hatalmas szintet lépett sokak számára a szívéhez nőtt pláne hogy kezdetben olcsóbb is volt mint egy VW.
Az opel mindig is az elérhető józan német autó volt, azt vették az emberek de nem vágytak rá mint elérhetetlen tárgy.
okt. 25. 13:24
Hasznos számodra ez a válasz?
17/21 anonim válasza:
Mert ahhoz le kell tenni olyan típusokat az asztalra, amire azt mondja az ember, hogy azt a k.rva.....
okt. 25. 13:41
Hasznos számodra ez a válasz?
18/21 anonim válasza:
Már jövője sem nagyon van, nem még presztízse....
Igazából maguk nem nagyon tudtak önállóan fejleszteni, még motorokat sem. A jobb dízelek ugye az Isuzutól valók voltak pl. Az Ecotec sem olyan jó hírnevű.
Nyilván használható autók, de vannak jobbak.
okt. 25. 21:50
Hasznos számodra ez a válasz?
19/21 anonim válasza:
Az Audi sem volt mindig presztízsmárka, és a BMW sem volt régen egy szinten a Mercivel. Az Audi kb. az első A8-cal ugrott fel a prémium szintre. Aztán kialakult az az egyik márka jelkegzetesség, ami ma is él a köztudatban, hogy az Audiknak van a legminőségibb belterük.
Az Opelnek ilyen nem volt. Csak próbálkozásai voltak, hogy betörjön a magasabb prémi
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!