Hát ezek közül kettő is van ami nincs a listán, hacsak nem valami német betegágyat fogsz ki magadnak nagyjából rohadtul mindegy mi van ráírva, állapotot kell venni nem márkát
bármi új típusra nyitott vagyok amennyiben megfelelő ár/érték arányú
febr. 4. 21:25
Hasznos számodra ez a válasz?
2/14 anonim válasza:
A sorrend eddig:
VW (Golf 2, majd később Scirocco 2), Honda CRX, Fiat X1/9, Skoda felicia kombi, VW Corrado, Ford Focus MK1, BMW 535i E39, Mazda MX5 MK1, BMW E46 320d, BMW E61 520d, BMW E61 530d.
Ezekből a legkevesebb gond a Forddal, meg a 320d-vel volt. Azokban csak folyadékokat meg kopó alkatrészeket cseréltem és csak mentek és mentek. A többinek mind meg voltak a maga hisztijei.
febr. 4. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
3/14 anonim válasza:
Azt hiszem látszik a határvonal, hogy hol "nőttem fel". :DDD
#2
febr. 4. 21:42
Hasznos számodra ez a válasz?
4/14 anonim válasza:
Suzuki Ignisem van 2003-ból, olcsó érzetű, gagyi, de legalább kevés a probléma vele. Első olyan autóm amivel nem szopok folyamatosan mint a torkos borz. Persze azért ezen is van mit javítgatni, de sok apróság. Azért a rozsda is szereti már eszegetni, de szerencsére nem a kritikus pontokat.
febr. 4. 22:28
Hasznos számodra ez a válasz?
5/14 anonim válasza:
Skoda Octavián tanultam vezetni, az apám autója volt. 1.6-os dízel, nagyon szerettük, nagyon jó autó volt. Aztán miután meglett a jogosítványom, vettem egy 2013-as Mazda 2-est. Tökéletes volt első autónak és munkába járni. Aztán köbö 2 év után megvettem az álomautóm, ami a Mazda mx-5. Újonnan vettem, RF model, 2021-es. Azt hajtottam napi szinten munkába járni meg miegyéb, aztán most vettem egy Citroen C3-at. Az mx-5 természetesen még megvan, csak mostmár igazi hétvégi hobbiautó lett, áll a garázsban, kivéve szép időben. :D Már nem napi ingázós. Természetesen az mx-5-tel elégedett vagyok, mert ki ne lenne vele? :O A Citroent is újonnan vettem lassan 3 hónapja. Tökéletes munkába járós autó, de a Mazdákhoz képest nagyon lófog, nekem nem az kell az autótól alapvetően, amit a Citroen nyújt. De nem rossz, eljárkálok vele munkába, ráadásul utána a Mazdába átülvén szupersportautó és prémium érzetem van. :D
febr. 4. 23:52
Hasznos számodra ez a válasz?
6/14 anonim válasza:
Van egy 2016os Corollank. Nagyon megbizhato, soha nem romlott el rajta semmi. Ilyen aprosagok voltak hogy izzocsere, aksi csere.
Igazabol egy autom sem volt amivel sokat szívtam volna. Volt egy Cliom regebben amivel volt pár elektromos gond, relé, rendszámtábla világítás, hibakodokat dobott ki de még az sem volt vészes.
febr. 5. 03:04
Hasznos számodra ez a válasz?
7/14 Szolovjov válasza:
21 éve vezetek. Ez idő alatt mindössze 2 autóm volt. Egy B2-es és a mostani B4-es VW Passat. Költeni annyit sem kellett rájuk mint kajára. Volkswagen az Isten. Viszont a következő autóval gondban vagyok, mert az autógyártás 2005 körül véget ért. Innentől kezdve mindegy a márka. Egyforma hulladék mind.
febr. 5. 06:31
Hasznos számodra ez a válasz?
8/14 anonim válasza:
2007-es 1.6-os benzines Toyota Auris volt az első autóm. Maradtam a márkánál csak 2017-es kombi hibridre váltottam. 10 év alatt 0 meghibásodás. A 2 autót nézve kötelező szervizeken kívül aksi és hátsó lengéscsillapító volt amit cserélni kellett. Továbbra is maradok a Toyotánál ha újat fogok venni.
febr. 5. 07:11
Hasznos számodra ez a válasz?
9/14 anonim válasza:
Pezsót kihagytad kérdező, bár ugyanaz mint a citroen, kb az isten irgalmazzon tőle.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!