Egyetértesz az EU legújabb intézkedésével, mely szerint minden 10 évesnél idősebb autót évente kell vizsgáztatni?















"Aki nem tudja lecserélni annak ez az összeg is nagyon nagy."
Akinek nincs ennyi pénze, az karbantartani sem tudja, ami miatt duplán veszélyesek










Azért nem tartom ezt megoldásnak, mert a “bontószökevények” a jelenlegi rendszerben sem csont nélkül mennek át, hanem plusz pénzért.
Tehát ha évente kell majd vizsgára menni, de a korrupció nem szűnik meg a vizsgaállomásokon, akkor ezek az emberek ugyanúgy le fogják fizetni a biztost és továbbra is járnak a kérdőjeles műszaki állapotú autójukkal, akik pedig eddig is úgy vitték műszakira az autót, hogy megfelelő állapotban van, azoknak felesleges többletkiadás.










#6
"Aki nem tudja lecserélni annak ez az összeg is nagyon nagy."
Akinek ez nagy összeg, amit nem tud megengedni magának, annak az autó maga egy olyan luxus, amit nem lenne szabad megvennie.
Normális esetben az autó nem egy egyszer megveszed és 20 évig megy úgy, hogy rá se kell nézni.
Valójában minden ilyen termék egy havi összeget megkövetel, amit rá kell költened - vagy félretenned és később egyben ráköltened.
#11
"Az eu uzsorás tetűtelep élén a bankok és az államok , nekik ez újabb zseblóvé a semmiért"
Ebből az EU-s politikusok egy forintot nem kapnak. Vagyis amit hazudsz, az nem igaz.










"bontószökevény"
Néhány autóra már újkorában ráillik ez.
Amúgy jellemző, hogy még mindig ott tart a Magyar társadalom, hogy olyan laikusok mondanak véleményt termékekről, akik még közelébe sem ültek az adott témának.
F.ngjuk nincs az autószerelésről, mi rohad, mi nem rohad, és mi az igazi "bontószökevény"
El tudom képzelni, a sok nagyarcú sznob sz.rházi milyen dumákat ereszthet meg, akik a 34 éves szívódízel opelom után mennek....
És ülnek egy olyan hulladékban, aminél az ABS rendszert figyeli valami műanyag f.s, ami egy időzített bomba.
Balesetet ugyan nem okoz, csak leizzad a tulaj, amikor behúzza őt az árok fele egy erősebb fékezésnél.
Arra azért vigyázott a gyártó....
Illetve jópár szeméthegynek nem is kell rohadnia, hogy pl kiszakadjon a torony a helyéről a gólyalábnál, mert olyan vékony, sz.r lemezből készült.
És akkor megelőz engem, mert egy 34 éves autóban ülök, aminek vagy 3-as lemezből készült a hossznyúlvány, torony, hátsó híd bekötések....
Csak mer hülye a témához, és azújótóajóamiértsokatfizetté.





Ez még csak felvetés, az hogy mi lesz ebből a végén majd úgy is kifog derülni. Nekem közel 20 éves autóm van, de rendben van tartva 1 hónapja voltam műszakin, simán átment, persze előtte alaposan át lett nézve, de semmi hibát nem talált a szerelő ismerősöm ami eget verő probléma lenne. Persze biztonságkedvéért elvittem egy elő műszakira hogy ha valami hiba mégis van akkor legyen idő megcsinálni, de nem volt semmi így ment is éles műszakira.
Nekem ezzel nem lenne bajom hogy évente kellene hordani az autókat mert sokan sajnos tojnak arra milyen állapotban van az autójuk ameddig beindul és megy, és ezekkel vannak a nagy problémák. Persze azzal nem értek egyet hogy elég drága egy műszaki vizsga, csak a vizsga, és azért vannak helyek ahova 1-2 héttel előbb kell időpontot kérni hogy még időbe oda is érjünk az autóval, aki meg olyan munkahelyen dolgozik ahol reggeltől késő délutánig ameddig nyitva van egy vizsgaállomás mondjuk 8-17 ig dolgozik annak csak erre szabadságot kell kivennie arra a 20-30 percre ameddig levizsgázik az autó, és azért sokan nem akarják ezeket évente eljátszani mert azért pénz is meg idő is, sokaknak azért ez egy elég fájó összeg ennyit kiadni évente még az autóra, így is adózunk utána, kötelező is baromi drága, üzemanyagról nem is beszélve, na meg ha valamit cserélni kell rajta alkatrész szintén drága. Motorolaj csere meg szűrő csere 10 ezer km-enként az sem egy olcsó mulatság főleg annak aki szervizbe csináltatja mert otthon nem tudja.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!