A főtengely jeladó elektromos csatlakozójában , miért van olaj?










Mert odafolyt. Nem normál üzemi állapot.
Motorolaj volt? Nem lehet hogy aki legutóbb cserélte túlbuzgó volt és befújkálta valamivel?
Nem a kűlső része egyáltalán nem volt olajos a "O" gyűrű is szépent tömitett.tehát onnan nem folyt. Igaz nem volt sok a csatinál de csillogott benne és a zsebkendőn is látszott és a szaga is olaj volt. Repedést nem találtam rajta (szemmel láthatót, de megtakaritottam ma vissza teszem és ebay-en rendelek bele gyárit ami kb 1-1-5 honap alatt itt van elvileg.
De annyira foglalkoztat ez a dolog. Egyébként azért neztem rá mert erőssebb remegést éreztem fogva a kormányt és a motor járásaban is volt valami egyenetlenség. Volt rajta fémpor letakaritottam azonnal. Lehet már ez javit valamit. Később megirom.





5 ös akkor mitől lehet? A légtömegmérőt és a szenfor kitakaritottam ,de semmi változás a gyertyákban 30k km van (NGK)
Gyújtótrafó miatt nem egyenletes a motor járása? Egyébként a fordulatszámlálon maga ez az ingadozás " erőssebb remegés/ ritmuszavar" nem látszik csak érezni
Minden esetre 30-án érkezik egy valaeo szenzór az olaj a csatiban arra sarkalt cseréljem le.





Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!