Régebbi automatánál szoktátok használni a 3-2-1 fix fokozatokat, illetve újabbnál a kézi váltási lehetőséget?És ha hibridnél vagy elektromosnál van B, akkor azt a lehetőséget?















A fix fokozatokat még sosem használtam. A kézi üzemmódot igen, pl hegyről lefelé, hogy legyen motorfék. Egyébként csak azt csinálta volna, hogy a motor alapjáraton forog, én meg fékezek végig.
Olyannal is találkoztam, hogy ha 70-ről 80-ra akartam volna felgyorsítani akkor kettőt visszaváltott, mintha lepadlóztam volna, pedig nem (minden alkalommal). Miután ezt megszoktam, gyorsítás előtt visszatettem kézi módba és miután elértem a kívánt sebességet, újra automata lett. Így elmaradt a vissza kettő, majd két lépésben visszaváltás oda, ahonnan indultunk.





A kezi fokozatot talán egyszer használtam mikor hegyről lefele mentem, hogy ne kelljen annyit nyomni a féket.
A mostani autómnál nem is próbáltam ki. Van S fokozat is ami elvileg annyit tesz hogy később vált. Sok értelme nincs, mert ha jobban nyomod a gázt akkor is később fog váltani D-ben
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!