1.6 crdi Hyundai légbuborékokat produkált a hűtővízben. Tömítés volt a baja,sikolták a hengerfejet és vaciláltak,hogy nem kellene e a motort is, de végül a motort nem síkolták. 2 hónap után megint ugyan az a probléma. Kelett volna a motort is?





Látatlanban nehéz bármit mondani.
Inkább szerelési hibára gyanakodnék.





Nálam 1.7-es dízel opelnél a volt tulaj úgy megfőzte a motort, hogy elvetemedett a blokk.
3 tömítést cseréltem, hengerfejet, és még mindig ette a vizet nagyon.
Végül beleraktam nátrium-szilikátot....
Most vagy az javította meg, vagy a kiegynlítő sapkáját, hogy kiheréltem...
Azóta beleraktam 60 ezer km-t.
Vizet egyáltalán nem eszi.
Előtte olyan szinten ette, hogy pár 100km alatt elfogyott vagy 5 liter víz.
1 hengernél látszott is, hogy oda bejutott a víz, és mindig ugyanannál.
Gépműhelyes egyértelműen vetemedett blokkot mondott, én henger repedésre tippeltem.
Sokszor van henger repedés is, ezeket a dízeleket nagy csavarok fogják össze, könnyű túlhúzni, elrepeszteni őket.
Benzines motoroknál vékony csavarok vannak, azok csak törnek.
Volt a hengerfej sikolva és nyomasprobán is.
Összerakás utan kb.3 hétig bírta.
Aztán megjelent újra a nyomás és légbuborek a hűtővízben.
Végeztem Co2 tesztet és egyértelmű hogy gáz van a hűtőrendszerben.
A szerelő akkor amikor összerakta mondta hogy lehet jó lett volna sikolni a motorblokkot is.Persze ezt nem.nagyon dijjaztam....ma.már bánom.
Tehát 3 hétig nem.volt gond vele szerelés után.
Vajon a motorblokk sikolás megoldja a problémát?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!