Azert en megneznek egy statisztikat, hogy evente hany olyan baleset tortenik amit gazadassal el lehetett volna kerulni, de a sofor uresben gurult es ezen mult.
máj. 10. 09:26
Hasznos számodra ez a válasz?
12/26 anonim válasza:
Fogom lejtő előtt leállitom a motort valtót N-be teszem és gurul le. Eddig sajna kétszer kellett felújítani a váltót, de szerintem rosszul csinálták meg, biztos nem bennem van a hiba mert én a politikához is értek a kocsikhoz miért ne értenék?
máj. 10. 09:27
Hasznos számodra ez a válasz?
13/26 anonim válasza:
#11 ez olyan mint a stop tábla, én nem állok meg mert kopik a fék ha olyan 100km/h átlaggal megközelíted az ilyen helyet 50%, hogy nem lesz aki jön így egy erős gázadassal megoldottam a helyzetet és ennyi.
máj. 10. 09:29
Hasznos számodra ez a válasz?
14/26 anonim válasza:
#11 0
máj. 10. 10:32
Hasznos számodra ez a válasz?
15/26 anonim válasza:
#12 Na ezt kérlek részletezd. Hogyan megy tönkre ettől a motor?
Félreértés ne essék, nem a motorleállítás mellett akarok kiállni, fel is szólaltam már ellene korábbi válaszban, szóval a végeredményben egyetértünk, de az érvelésben nagyon nem. Biztonsági okai vannak kizárólag, amiért nem szabad leállítani, de műszakilag semmiben sem okoz kárt, nem tudom ezt honnan vetted.
máj. 10. 10:35
Hasznos számodra ez a válasz?
16/26 anonim válasza:
#15 Bocs, a váltó megy tönkre (szerinted), nem a motor. Szóval akkor a váltó hogy megy tönkre?
máj. 10. 10:36
Hasznos számodra ez a válasz?
17/26 anonim válasza:
Automata tényleg tönkremehet, ha a motor hajtja a váltó olajszivattyúját.
máj. 10. 13:10
Hasznos számodra ez a válasz?
18/26 anonim válasza:
#17 Csak éppen automata váltót nem lehet menet közben üresbe tenni, hogy üresben gurulj vele le a lejtőn.
Tehát az automata váltó kizárva a beszélgetésből, a manuális váltó pedig nedves karteres, álló motorral gurulva is van olajzás.
Szóval még mindig várom a választ rá, hogy milyen kárt tud okozni a váltóban. Milyen váltóban és hogyan, ez érdekel konkrétan.
máj. 10. 14:12
Hasznos számodra ez a válasz?
19/26 anonim válasza:
Miért ne lehetne N-be kapcsolni menet közben?
máj. 10. 14:55
Hasznos számodra ez a válasz?
20/26 anonim válasza:
#19 Mert az elektronika nem engedi, csak benyomott fékkel, álló helyzetben. Jó, a régiek lehet engedték, azokat nem ismerem. Bármelyik amit elektronika vezérel, tehát az összes az elmúlt 20-25 évből, nem engedi.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!