A nagyobb köbcentis motoroknál ez természetes jelenség vagy az oktatómotorral van valami?
Figyelt kérdés
Most a héten vezettem először nagymotort a gyakorlati oktatáson, egy 600 köbcentis Hondát. Nem egy mai darab meg előttem nyúzták már rendesen. Tök kellemes kis gép és kezdőnek is könnyen kezelhető. Viszont amit furcsálltam, hogy például amikor teljesen visszaveszem a gázt, a motorfék egy nem erős de mégis jól érezhető hátrafele irányuló rántással jelentkezik. Majd amikor motorféknél adok neki egy akár csak kisebb gázt, szintén egy rántással indul meg.
Ez természetes, hogy mégis csak 2 henger nem 4-6 mint az autóknál és amiatt nem olyan hű de kultúrált, vagy az oktatómotorral van valami?
jún. 8. 09:36
2/5 anonim 



válasza:





Bizonyára valamelyik tartó gumibak kopása/kiverődése a magyarázat.
Korral jár.....
3/5 A kérdező kommentje:
#2 Meg gondolom hogy tanulómotor, sok minden nem gyári minőségű már. Például a kuplung is teljesen oda van, de még használható.
jún. 8. 11:05
4/5 anonim 



válasza:





Azeket a motorokat meg kell tanulni kezelni,mert kevésbé toleránsak a nem elég finom gázkezelésre. 50-es váltóst sokat vezettem,mégis nagymotornál eleinte gyakran megtorpant a gép váltásnál. Szóval ezt a jelenséget betudhatod magadnak,meg pl laza láncnak is.
5/5 anonim 



válasza:





Ezek így rendben vannak. Majd megszokod!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!