BMW 318D GT , tényleg hajlamos a kigyulladásra ?
Éppen ma halottam hogy a F30-as szériában gyártót 18D és 20D felgyullad az EGR hibából. Ez mennyire valószínű ?
Esetleges EGR cserével ez orvosolható ? Meg a hajtáslánc is alulméretezet és könnyen szakad.





EGR-re van visszahívás, ingyen cserélik. De ez nem elegendő, a szívósort is tisztítani kell.
A hajtáslánc aligha, esetleg a vezérműláncra gondoltál nem?





Ahogy az egyes írja az N47-es BMW motoroknak típushibája az EGR-nél a korom, olaj és hűtőfolyadék keveréke összegyűlik az EGR-hűtő és szívóoldal környékén, és ez meggyulladhat, aminek következtében kiéghet a motortér.
Erre volt visszahívás, mivel a BMW elismerte a hibát.
De ezen felül az N47-es motornak a vezérműlánca alul van méretezve ami idő előt elszakadhat.
Valamint a motorblokk hengerfala annyira vékony, hogy elrepedhet.
Én többek között ezen "apróbb" problémák miatt nem váltottam az E90 után BMW-re, mert ezek közül a legkisebb hiba is kritikus.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!