Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Érdemes még megvenni egy B5.5...

Érdemes még megvenni egy B5.5 Passatot?

Figyelt kérdés
Mennyire lehet még jó választás egy ilyen Passatot megvenni második autónak például karosszéria állapot stb.?

okt. 30. 14:10
 1/10 anonim ***** válasza:
A kínálat aljáról közepéről veszed, átvizsgálás nélkül, akkor annyira nem. De ha van pénzed a kínálat felső harmadából válogatni, valamint vásárlás előtt átesik egy normális átvizsgáláson, akkor lehet jó persze. De az állag megőrzésre, utána is pénzt és időt kell fordítani.
okt. 30. 18:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:

Megéri, de 900-at minimum szánj rá a vételárra, de inkább többet!


3 éve vettünk egyet ismerőstől!

2014 óta nála volt, negyedik gyerkőc megszületett kicsi lett nekik, eladta, megvettük...


Ők bele tekertek vagy 80 ezret, mi 3 év alatt durván 30 ezret!


Ami gond volt műszakilag:


-Váltó kulissza csere (piti összeg)


-Zár javítás (piti összeg)


-300ft-os nívópálca tartó kijött a helyéről, televerte a motor teret olajjal, megoldottuk, 300ft, meg egy generátor pucolás (az szívás volt, mire lejött) mert az kapta, elment a töltés.


-komplett futómű: Csak a 4 rugó maradt, összes lengőkar, lengéscsillapítók, gólyaláb, minden egyéb ment a levesbe - 170 ezer forint!


-Lakatolás: jobb hátsó ív teljes csere, küszöbök, motorháztető, alváz-üregvédelem frissítés - 220 ezer forint

Itt kapott egy új akkut, meg görgők lettek cserélve, ez benne van a 220-ba!


Jelenleg megint szerelőnél van:


-Turbó letilt néha, valami vákumnemtudommit mondott a szerelő, nem nagy tétel, kap 2 új hangszórót, Bluetooth modult.


Ezen kívül 3x volt olaj csere, minden szűrővel, SOSEM ÁLLT MEG, ZOK SZÓ NÉLKÜL TETTE A DOLGÁT A 3 ÉV ALATT!


Ami hátra van:


-izzítógyertya


-két első sárvédő-bal első ajtó (de akkor tényleg rozsdamentes!)


-ABS-szel van valami, majd meg kell nézni vizsgára.


2.0 PD TDI 136LE BGW motorkód.


Érdekes motor, mert 2.0 PD, de sem a rettegett hatszög tengely nincs benne, 8 szelepes, és szinte teljesen egyezik az 1.9-el...


Dpf volt, de már régen kivan herélve, kilett írva, volt-nincs, mivel euro 4, szerintem már a kutya nem fogja nézegetni...


Amúgy a kényelme fejedelmi! A miénk egy highline van benne esőszenzor, parkradar, ülés fűtés, tető ablak, mfd nagy navi, vaj színű alkantara belső, digitlíma, ülés fűtés, szinte fel nem lehet sorolni mennyi minden, ha vennék csak ilyet vennék!



Verdikt:

Ettől nem kell jobb autó! Sőt, szerintem itt kellett volna megállni, mert ez volt a csúcs! Minden benne van, megy, mint a golyó, kivisz a világból a legnagyobb kényelemben, rengeteg légzsák és biztonsági extra van benne, szóval szerintem, ha ebbe bajod lesz, akkor bármibe... A fogyasztása 6-7 liter, ami ekkora erő mellett ekkora kasztniban szinte csoda!


Minden van hozzá, új, bontott, utángyártott, lehet válogatni! Nem horror áron!


Motorból vagy ezt a 2.0 TDI BGW/BHW-t venném, vagy a 131 lovas 1.9 pd-t semmi mást!

A kisebb teljesítményű 1.9 szerintem ide gyenge (101-110LE)


Amúgy az én konkrét kocsimban 380 ezer km van, pd elemek kiválóak, turbó elmegy még, füst meg gyakorlatilag nulla, dpf nélkül is!


Mindenkinek az ugrik be, hogy füstöl, mint a gyárkémény, meg elpusztul miatta a bolygó, na amelyik okádja a minden féle színű füstöt, az azért van, mert egy elhanyagolt, lerongyolódott f*s, amelyik karban van tartva az nem olyan!



Azt ajánlom nézetsd át alaposan és számolj rá bőven, ha valami bűzlik azonnal hagyd ott, mert nem egy suzuki swift, de nem is annyit nyújt, viszont nem is egy A8, de azért még egy közepes példányra is ellehet költeni az árát hamar!

okt. 31. 00:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
Nagyon jó autó, tágas, kényelmes, biztonságos, A facelift előtti modelleknek 3 csillagot adott az Euro NCAP, míg a Passat B5.5 (2001-es modellfrissítéssel) 4 csillagra javult. Nyilván ez a modellfrissítés során végrehajtott fejlesztéseknek köszönhető, amik ugye magukban foglalták szerkezeti és a stílusbeli frissítéseket is. Nem árt tudni, hogy kell pénz arra is, hogy jó állapotút vegyél és az állagmegőrzésére sem kell sajnálni, ha azt akarod, hogy a továbbiakban is jó legyen. Mert tényleg sok a lerúgott példány... A következő szériák már nem lettek ennyire tartósak. Ha viszont kevesebbet akarsz költeni autóra, akkor találsz abból a korból, az alsó középkategóriában is 4 csillagos törtéteszttel rendelkező autókat, egyszerűbb futóművel, ugyan úgy változatos extrákkal és persze keresztben beépített motorral. A passatok között viszont akkor is ez volt szerintem a szentgrál, bár nekem volt szerencsém ülni b4-ben és b2-ben is. A b4 pedig csak erősen facelifelt b3-volt, de vw-nek volt pofája teljesen új generációnként eladni. Na mindegy, imádom azt a korszakot. 😁
okt. 31. 00:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
53%
Ha neked megér annyi pénzt a kényelem, mint a 2-esnek, akkor bizonyára nagyon jó aB5. A lóerő meg... most b.sszák teli az országot fix trafikkal. A lóerőket kiteheted az ablakba, amikor 10km-n keresztül egy 1.0-ás swift mögött csordogálsz a hintóval.
okt. 31. 08:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
Nekem mindig is volt a háznál egy 8E Audi második autó gyanánt ami nagyjából 1/1 az 5.5 passattal, apró szerkezeti különbségek vannak mint a kutyacsontok kónuszmérete, futóműhangolás… Nekem benzines van jelenleg, volt 1.9pd is, panaszt egyikre se tudok tenni, nem egy nagy was ist das fenntartani őket ,kopóalkatrészeket igényelt eddig mindegyik. A jó magyar utakat a multilink nem éppen kultiválja, sokan állítják hogy a 80ezres hart karszett hibátlanul teszi a dolgát, szóval ha felkell újitani se egy nagy összeg, gyári lengéscsillapítók most 20 évesen jöttek ki belőle, 20 ezer forint volt darabja, ettől se esnék hasraA 101 131lovas pdtdi-ben ugye dpf gyárilag nincs, tehát erre baj nem lehet, egr szinte mindegyikben levan vakolva már, pd elemek felújítása manapság szintén elég baráti áron megy. Arra kell figyelni hogy olyat találj amit előtte nem csak hajtottak, én sajnos a mostani 8E-vel belenyúltam, az ár nem tükrözött minőséget csak jó magyar mohóságot, vétel után egy éven belül ráment a vételára, tehát alaposan nézesd át mielőtt bármit megvennél. Alapvetően jó autók ezek, csak túl sok barmot jártak meg az évek alatt.
okt. 31. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 Szolovjov ***** válasza:
100%
Másfél millió alatt meg se nézz egyet sem. Lerúgott romok vannak.
okt. 31. 14:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:
#6 Másfél milliót meg nem ér ez a helyzet.
nov. 1. 11:09
 8/10 anonim ***** válasza:
#7 1.7-1.8 körül már normális b6hoz is hozzálehet jutni, szóval érthető. Én a te helyedben még tennék hozzá és elengedném a b5.5öt.
nov. 1. 11:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
0%
Akkor meg elkell engedni a passat szériát.
nov. 1. 13:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
53%
Nagyon jó persze, feneketlen pénztemető, de nagyon jó, meghát ugye fócwágen.
tegnap 15:19
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!