Mi a véleményetek az Opel Astra J kombi változatról?




válasza:Az Opel Astra J gyakori problémái közé tartozikproblémák az elektronikus kézifékkel , a felfüggesztés alkatrészeivel és az elektromos rendszerekkelA dízelmotoroknál problémák adódhatnak az EGR-szeleppel és olajszivárgással , míg egyes 1,4 literes turbófeltöltős benzinmotoroknál a vezérműlánc zörgő hangjai hallhatók . Egyéb jelentett problémák közé tartozik a fényszórókban lecsapódó páralecsapódás és az ablakemelő meghibásodása .
Motor és hajtáslánc
Elektronikus kézifék : Gyakori problémák, melyeket gyakran a működtető kopása vagy szoftverproblémák okoznak, jellemzően 80 000-100 000 kilométer után jelentkeznek.
EGR-szelep : Különösen a dízelmodelleknél az EGR-szelep eltömődhet koromtól, ami egyenetlen alapjárathoz és teljesítményveszteséghez vezethet.
1,4 literes turbómotor : Az alapjáraton hallható csörgő vagy kopogó hangot a vezérműlánc felső vezetősínén lévő laza csavarok okozhatják.
Olajszivárgások : Egyes tulajdonosok olajszivárgásról számolnak be, és egyes modellek, különösen az M32 sebességváltóval szerelt modellek, hajlamosak a szivárgásra.
Üzemanyagszivattyú : A problémák 145 000 és 200 000 kilométer között jelentkezhetnek, ami indítási problémákhoz és teljesítménykieséshez vezethet.
Felfüggesztés és kormányzás
Felfüggesztés perselyei: A felfüggesztés perselyeinek idő előtti kopása gyakori probléma, ami rossz kezelhetőséghez, lötyögéshez és zajhoz vezet.
Kormányzás: A kormányműből hidraulikus szivárgások körülbelül 60 000 mérföld után jelentkezhetnek, ami rossz kormányzási viselkedést eredményez.
Elektromos és egyéb gyakori problémák
Elektromos rendszer : Az Astra J számos elektromos problémáról ismert, a hibás lámpáktól és műszerektől kezdve a hibásan működő ablakemelőkig.
Fényszóró páralecsapódása : A xenon és LED fényszórókon páralecsapódás alakulhat ki, gyakran a hibás szellőzőszelepek miatt.
Ablakemelők : Az ablakemelők mechanikai meghibásodása, különösen a hátsó ajtókon, körülbelül 70 000-90 000 kilométer után fordulhat elő.
Fékek : Egyes felhasználók arról számolnak be, hogy a fékbetétek nem tartanak sokáig. Az egyik konkrét probléma az automatikus kézifék helytelen beállítása, ami miatt az egyik fék súrlódik.




válasza:A J Astra egy tehén, egy túlsúlyos bálna, papíron is nehezebb a hasonló autókhoz képest, a valóságban még +150kg.
Emiatt lomha és sokat eszik, az 1.6 szívó benzinessel szörnyű.
Az 1.9 biturbo iszonyat ritka,így látom hogy egy darab sincs itthon belőle eladó és nagyon érzékeny, nem egy, hanem két turbót cserélhetsz ha tönkre mennek, abszolút túlzás.
Az 1.7 dízel ejár 6 literből, nagy turbólyuka van, de egy csiptuning segít rajta, próbálj ki egyet és eldöntöd hogy jó e neked vagy sem, de az 1.6 Bz-hez képest már jóval dinamikusabb.
A 2.0 cdti egy turbóval is kellően dinamikus de az autó tetemes súlya miatt (1700kg körül van) sokat eszik, 7 alatt nehéz tartani. Egy random 2.0 cr TDI VW csoportos kombival meg eljársz gázolajpárán 5 literből, ég és föld. Nem szurkolásból mondom, hanem tapasztalatból.




válasza:



válasza:Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!




