Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Nissan GTR-eknél mi ez az...

Nissan GTR-eknél mi ez az értelmezhetetlen áremelkedés ?

Figyelt kérdés

Nemrégiben rövid pár évvel ezelőtt 25m ft körül nagyon szépeket lehetett venni kevés futással, most a duplájába kerül, a pár ezer km-t futottak pedig a triplájába kerülnek.


Ezt az árazást kik találták ki ? Hogy tudott ez egyáltalán létre jönni ? Én értem hogy komoly technika, komoly fejlesztések eredménye, jól tuningolható, nem átlagos sportautó stb stb de ne felejtsük már el hogy egy Nissan-ról van szó. Nem egy olasz nagy nevű márkáról van szó, mert ott az F és L betűkkel kezdődőknél sem láttam még ilyen áremelkedéseket ennyire rövid idő alatt. De még a német prémium sport kategóriáknál sem volt ilyen.


nov. 4. 19:17
1 2 3 4 5
 21/43 anonim ***** válasza:

"Szerintem semmi nem indokolja ezt az ismétlem humoros áremelkedést ennél a típusnál..."

Az ilyen autók jelentős részét nem egyszerű vásárlók veszik, akiknek azért kell, mert ezzel fognak a kisboltba járni. Sőt, nem is autórajongók, akik majd találkozókra viszik, esetleg odalépnek neki egy pályanapon. Az igazán nagy értékű autókat a gazdagok vásárolják befektetésnek. Olyan ez, mint a képzőművészet: a dollármilliárdos nem azért vásárol meg egy festményt, mert tetszik neki vagy illik a gyűjteményébe, esetleg szeretné a kanapé fölé, hanem azért, mert a piaci előrejelzések azt mutatják, hogy növeli az értékét, ráadásul gyorsan, különösebb korlátozások nélkül pénzzé tehető, ha arra van szükség.

A nagy értékű autók is ilyenek. Megveszi a gazdag, mert jó befektetés. Kell neki egy klimatizált garázs, egy nagyobb gyűjteményhez már nem árt szakszemélyzet, aki biztosítja, hogy megmaradjon az autók jó állapota (hajtáslánc átforgatása, autó mozgatása, hogy ne deformálódjanak a gumik, időszakos beindítás, takarítás, műszaki vizsga, stb.), de egyébként relatíve kis ráfordítással egy jó tartalékot képez. Kicsi vele a kockázat, a haszon, ha az árgörbe megfelelő pontján száll be, igen jó, megéri bevenni a portfólióba. Ha pedig valaki nem az árgörbe mélypontján száll be, hanem biztosra megy, a már eleve értékes típusokat nézi ki, akkor nem fog évente annyit szakítani, mint aki 6-8 évvel korábban vásárolt be belőle, de biztonsági tartaléknak teljesen jó. Infláció fölött növekszik az értéke és ha kell, pár napon belül készpénz lehet belőle, korlátozások nélkül (nem kell bejelenteni az eladást sehol, nincs korlátozás rá, hogy külföldre vagy bizonyos országokba nem adhatja el). Tök jó.

Ezért aztán bizonyos típusoknál a spekulánsok az egekbe hajtják fel az árakat. Ilyen a GT-R is.

tegnapelőtt 19:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/43 A kérdező kommentje:
BMW-nél új autókat ha alapul veszünk a 4-5 és a 7-8-as sorozat luxus autók, X sorozat luxus autók, elektromos szegmens mind luxus, az M-es modellek mind luxus autók. Mercedes-nél az új autók az E,G,GLC,GLE,GLS,S,SL mind luxus autók. Elektromos szegmens mind luxus autó. AMG modellek mind luxus autók. Régebbi CL,SLS szintén hightech luxus gépek. Miről beszélünk akkor ? Lényegében a 90%-ban csak luxus,presztízs autóik vannak, és ezt próbálod cáfolni. Hihetetlen egy figura vagy.
tegnapelőtt 19:14
 23/43 anonim ***** válasza:
50%
Hát van akinek a tejfölösdoboz belsőbe beleállított kínai tablet maga az ultimate luxus. :D :D
tegnapelőtt 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/43 A kérdező kommentje:
21-es köszönöm szépen a részletes írásodat. Végre egy normális, releváns válasz a kérdésemre, amely alaposan megfogalmazva választ ad arra ami előtt értetlenül álltam.
tegnapelőtt 19:30
 25/43 anonim ***** válasza:
Amúgy tessék neked néznivaló: www.youtube.com/watch?v=b25EnqiMHS4
tegnapelőtt 20:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/43 anonim ***** válasza:

Az viszont nagyon fontos hogy így vegyünk bmw-t!


www.youtube.com/watch?v=Yv4ta4uyF8I


De perszne annak is ürölök, hogy Ámon Olivérék megépítették a világ első megbízható BMW-jét.


www.youtube.com/watch?v=mwy-4dXr0nU

tegnapelőtt 20:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/43 anonim ***** válasza:

45-50 millióért egy ilyen Mercedes EQE 350 4matic is a luxus ne továbbja? Csak mert a tesztből nem ez jön le. De szíve joga mindenkinek arra költeni a pénzét amire akarja...


www.youtube.com/watch?v=Eh054VruR8I

tegnapelőtt 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/43 anonim ***** válasza:
Az egész alapvetően ott kezdődik, hogy Japánban (illetve olyan helyeken ahol sok a Japán pl. USA) nagyon erős a JDM kultúra. Ez a Japán nagyteljesítményű, tuningolt, sportos autók körü épülő kultúra. Egy GT-R-t (és az árát) azért is teljesen felesleges Ferrarihoz vagy BMW-hez hasonlítani mert aki ebben a kulturkörben mozog az nem fog se Ferrariba se BMW-be beleülni mikor ülhet GT-R-ben, Honda S2000-ben, Nissan Sivia S15-ben, Toyota Suprába, Mitsubishi Lancer EVO-ba, stb, stb. Ott ezek a menők, ezek kellenek, ezekből van egyre kevesebb, ezek ára megy egyre-egyre jobban felfelé. És a GT-R ennek az egész JDM jelenségnek a királya, az etalon, a legenda. Mivel Japán és az USA iszonyatosan erős ez a kultúra az világszerte hatással van ezeknek az autóknak az árára. Nem kell itt GT-R. Nissal Silvia S15, azok ~25 éves autók, a szebbje ott indul, hogy 40-60 ezer euró és akkor még álltalában egy 20-30 ezret mér rávernek tuningra.
tegnapelőtt 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/43 anonim ***** válasza:

Mi meg az azelőtt állunk értetlenül, hogy egy agyon spórolt "audi" hogy miért kerül ilyen sokba?


www.youtube.com/watch?v=MHziwTFxasY&t=2s


Egymilliárd eurós veszteséget jelentett be a Volkswagen...


www.youtube.com/watch?v=oD1P5uFqKwY&t=601s

tegnapelőtt 20:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/43 anonim ***** válasza:

Én nem olyan rég néztem újra fast and furious első három részét és kíváncsi lettem, hogy pl amerikában, miért japán autókkal versenyeztek? Utána is jártam.


"Az első Halálos iramban filmekben azért volt sok japán autó, mert a történet a kaliforniai utcai autóversenyek szcénája körül forgott, amelyet abban az időben nagymértékben a japán tuningautók (JDM – Japanese Domestic Market) uraltak. A film ezzel a jelenséggel igyekezett rezonálni, és a kultúra hiteles ábrázolására törekedett.

Kultúra és trendek

A "Racer X" cikk hatása: A film a Vibe magazin 1998-as "Racer X" című cikkén alapult, amely a New York-i illegális utcai versenyek világát mutatta be. Ez a szubkultúra nagyrészt a megfizethető, könnyen tuningolható japán sportautókra épült.

Videojátékok és tuningmagazinok: Az olyan népszerű játékok, mint a Need for Speed és a Gran Turismo, valamint az autótuninggal foglalkozó magazinok szintén hozzájárultak a japán autók népszerűségéhez a fiatalok körében, felkészítve a terepet a film sikeréhez."

tegnapelőtt 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!