Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A peugeot 206 sw nél agy más...

A peugeot 206 sw nél agy más kocsinál meilyik fék fog elöbb? az első vagy a hátsó?

Figyelt kérdés
2011. okt. 28. 23:12
 1/5 anonim ***** válasza:
Szerintem az első.
2011. okt. 28. 23:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Mind a 4 kerék egyszerre kezd el fékezni ez egyértelmű,a fékhatásban van különbség, az elmozduló súlypont és a fékek fajtája miatt(tárcsa-dob).Ha gondolkoznál 1 kicsit te is rájönnél miért van ez.
2011. okt. 29. 02:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Az autóknál a négy fék egyszerre fog. Ha nem így van, akkor valamit állítani kell rajta. Azt, hogy melyik tengely blokkol előbb, mindig a konstrukció határozza meg. Orrmotoros autóknál a hátsó tengely szokott hamarabb megcsúszni, farmotorosoknál a fékezés kezdetén "úszik el" néha az első, de nagy lassulásnál magára talál. Középmotorosnál pedig lehetetlen megmondani (de ha megcsúszik, akkor rögtön jön a búgócsiga módjára pörgés).
2011. nov. 1. 21:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Középmotoros autók megcsúszásakor a azatk a típusok a legstabilabbak a fizikai törvényeinek hála ezek a nagy teljesítmény miatt persze látványosabb és instabilabban tűnnek de középmotoros autót még nem nagyon láttam 300 LE alatt. De a giroszkop hatás itt erősebben érvényesül a súlypontra és az oldalirányú "farolás" miatt vagy az autó eleje vagy a hátsó része emelkedik, ezáltal a gumik tapadási ereje is változik. aki gyakorlott vezetője ezeknek a dögöknek az tudja hogy ezt hogyan használja ki a maga javára. De a témával kapcsolatban a gépjármővek fékei többnyire az első kerekeket fékezik, ez maga a fék munkahenger felépítéséből adódik, aki már látott ilyet szétszedve az könnyen megérti az okát, a rugóval elhatárolt rész nyomódik először össze igy igaz nég jelentős fékerőt még nem képisel de az első kerekeknél korábban történik a fékek közti surlódás mint a hátsón, ezt gyakorlatilag szinte észre sem lehet venni. A fékezéskor a haladási irány felé eső kerekek sokkal nagyobb terhelést kapnak, igy itt erőssebb fékhatás s kell elérni.
2011. nov. 6. 12:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
az összes fék egyszerre fog, csak a hatró fékkörbe be van építve egy fékerő szabályzó ami a kocsi terhelésétől függöen enged több vagy kevesebb fékerőt hátra.
2012. jan. 21. 13:26
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!