Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Opel Corsa B hűtés probléma!...

Opel Corsa B hűtés probléma! Mi lehet a baj?

Figyelt kérdés

Egy olyan problémám van, hogy a B Corsámat a mai nap folyamán kb 1 órás egyhelyben állás után leállítottam a motort és ezt követően elkezdett erőteljesen gőzölögni a motortér. Gyorsan kinyitottam a motorháztetőt és láttam hogy a kiegyenlítőtartályban rotyog a viz! Sapka a helyén volt de arra gyanakszom hogy a víz ott futhatott ki. Ezek után gyorsan rápillantottam a hőfokmérőre ami kb 110 fokot mutatott. A ventilátort nem halottam hogy bekapcsolt volna, viszont forró volt amikor már kinyitottam a motorháztetőt. Ja és ezalatt az óra alatt 1-es fokozaton ment a fűtőradiátor. Ezen problémák után vártam egy kis időt amíg a motor kellő képen lehűlt, ezek után csekkoltam a kiegyenlítő tartályt (még elég hűtőfolyadék maradt benne) és hazamentem, az úton nem ment 92 fok fölé a hőmérséklet, miután megérkeztem megint ellenőriztem a dolgokat hűtőfolyadék nem szivárgott, hűtő forró volt és a kiegyenlítő tartály kupakjától egy sziszegő hangot halottam.

Várom Válaszaitokat!

Köszi


2012. febr. 6. 23:19
1 2 3 4
 21/36 A kérdező kommentje:
jah azt akartam még mondani hogy a kiegyenlítőtartály felső csöve nem volt igazán meleg amikor hazaérkezés után megnéztem
2012. febr. 7. 00:13
 22/36 anonim ***** válasza:
Oké. De a ventilátor általában a motorhőfok-jeladótól kapja a jelet. És ebből egy szokott lenni.
2012. febr. 7. 00:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/36 A kérdező kommentje:

az normális hogy ilyen hidegben egy nagyon picit nehezebben indul ugye?

am egy álló helyzetben járatott autónál mennyi az ideális hőfok?

2012. febr. 7. 00:16
 24/36 anonim ***** válasza:
Figyu, biztos, hogy a ventilátornál van valami bibi. Menet közben minden tökéletes volt, így csak az lehet.
2012. febr. 7. 00:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/36 anonim ***** válasza:

Igen, normális. De azt is jelentheti, hogy merül az akkud.

Alapjáraton, meg ugyanúgy felmelegedhet annyira, mint menet közben. Csak ilyenkor nincs menetszél, ami hűtse a hűtőben lévő vizet és ezért kellett volna bekapcsolnia a ventilátornak.

2012. febr. 7. 00:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/36 A kérdező kommentje:
a hűtőviz felforrása után amikor hazafelé mentem minden normális voolt, az motor ereje is rendben változatlan volt, annyi volt a bibi hogy sziszegett a kiegyenlítőtartály sapkája a leállítást követően pár másodpercen belül
2012. febr. 7. 00:20
 27/36 A kérdező kommentje:
az természetes akkor hogy a motor leállítás után forró a hűtöradiátor ugye? vagy a ventilátor lehűtené?
2012. febr. 7. 00:22
 28/36 anonim ***** válasza:
Persze, hogy természetes. A ventilátor csak akkor kapcsol be, ha elér egy bizonyos hőmérsékletet a motor(víz).
2012. febr. 7. 00:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/36 A kérdező kommentje:

A kupakot azt tuti kéne cserélni nem?

ja meg amúgy hogy lehet az hogy a kiegyenlítő tartály felső csöve nem volt forró?

2012. febr. 7. 00:28
 30/36 anonim ***** válasza:
Hát ha tényleg nem érte el a kritikus határt, nem kéne eresztenie, én azt mondom.
2012. febr. 7. 00:35
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!