Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson s51 kérdéscsokor kezdőnek?

Simson s51 kérdéscsokor kezdőnek?

Figyelt kérdés

Közeledik a tavasz, a motoros szezon, de én még kezdő vagyok, mostanában kezdett vonzani a motorozás gondolata.

B-jogsim van, így majd szeretném lerakni a gyorsított 125-t.

De mint tudjuk, attól, hogy gyorsított, csak nehezebb lerakni, hiszen gyakorlat nélkül könnyen bukni lehet a vizsgán. (egy pár óra nem biztos, hogy elég) Ezért egy két héten belül hazahozok vidéki rokonaimtól egy s51-es simsont Budapestre. A következő kérdéseim lennének.

Alkalmas-e a simson heti ~100 km használatra? Nem fog-e otthagyni az út szélén? (ez egy rendesen karbantartott darab azért)

Mekkora tankja van, és kb mekkora km-ben a hatótávolsága egy teli tankkal?

Mivel motor, (legalábbis segéd) ezért veszélyes vele közlekedni. Mennyire vegyem komolyan az öltözéket, mi lenne az ajánlott?

4 sebességes a motor. Kb mennyi az utazósebessége?

Mi az amit mindig tartsak a hátizsákomban, ha a simoval utazok? Ha mégis lerobbanna az út szélén, 19 évesen nem sok szerelési tapasztalattal telefonos segítséggel képes lennék megcsinálni?

És valamennyire azért összehasonlítható a 125-ös motorokkal? Tehát ha sokat megyek, akkor könnyebben vehetem az a1 vizsgát?


Köszönöm előre a válaszokat.



2012. febr. 22. 11:39
 1/8 pagan ***** válasza:
44%
nekem régóta van simom,7 literes a tankja,kb 3 liter 100 on,alkalmas hosszútávokra ha tényleg jó állapotú,de én nem szeretek sokat menni mert megpuposodok rajta,én 70km/h val megyek minduntalan:)
2012. febr. 22. 12:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%