Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi az oka ha megyek kb 40-el...

Mi az oka ha megyek kb 40-el és vissza váltok 4-esből 2-esre legtöbbször a kocsi berángat, kezdő vagyok?

Figyelt kérdés
2012. márc. 9. 18:44
 1/10 anonim ***** válasza:
36%
Negyvennél mi a frásznak váltasz vissza kettesbe? Valami sportkocsod van?
2012. márc. 9. 18:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
62%
mert 40-hez 2-esben kb 3000-es fordulat kell, neked meg van kb 1000. na ezért.
2012. márc. 9. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
52%
kinyírod a motort.40-nel kettesbe minek? Szegény motor nem bírja
2012. márc. 9. 19:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
16%
Annak van ám kemény kocsija akinek nembirja a kettest 40-nél...
2012. márc. 9. 19:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
kedves előző, visszaváltásról volt szó.
2012. márc. 9. 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
29%
kit érdekel hogy vissza váltás? akinek a kocsija nem bírja 2-esben a 40-et az vigye a roncstelepre
2012. márc. 9. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
75%
Így van. Nekünk autósiskolába mindig azt mondták, hogy 30 nál kötelezően 2es. Visszaváltásnál pedig kicsit jobban igénybe veszi a szinkrongyűrűket, de semmi több nem történik. Ha kis gázt adna visszaváltásnál, nem rángatna.
2012. márc. 9. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

Ha váltás közbe padlógázt nyomsz és finoman kuplungolsz akkor nem rángat! :D Mert ugye 2-esbe a 40-et simán bírnia kell. A rángatás azért van mert a motor fordulatszáma olyan hogy 4-esbe viszi 40-el a kocsit. Aztán visszaváltass, ugye ahoz hogy 2-esbe meny 40-es magasabb fordulatszám kell, de mivel a motor fordulatszáma alacsony így egy kicsit túl intenzíven jön elő a motorfék. Ezért rángat. Meg ez nem tesz túl jót a motornak sem.


Annak meg aki azt írta hogy roncstelepre való az a kocsi ami rángat ilyen váltásnál:

Kipróbálhatom ezt a te kocsidon? :D Az enyémen nem merem, de a tiéden szívesen kipróbálnám. Az úgy is bírja, nem?

(benzint amit kihasználok fizetném :D)

2012. márc. 9. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

A rángatást a motorfék okozza. 40 körül negyedikben alapjárat közelében pörög, másodikban meg azért jóval magasabb fordulat kell ehhez. A motornak tehát fel kell pörögnie, de semmi kedve hozzá, ezért inkább fékez, ez pedig rángatásként jelentkezik. Ha lassan engeded fel a kuplungot vagy visszakapcsolás közben egy kis gázt adsz, nem fog rángatni, a "nagyok" is így csinálják.

Aki pedig ebből a jelenségből azt szűrte le, hogy az autó nem bír 2-esben 40-nel menni, annak gratulálok.

2012. márc. 9. 20:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
100%
Ha lassan engeded fel a kuplungot, akkor nem fog "berángatni". Egyébként tényleg értelmetlen 40-nél kettesbe rakni...
2012. márc. 9. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!