Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ford focus 1.8 tdci vagy...

Ford focus 1.8 tdci vagy 1.8tddi? Mi a különbség? Mennyire szervizigényes? Alkatrész árak?

Figyelt kérdés

2012. nov. 28. 19:09
 1/3 anonim ***** válasza:
100%

Lóerő külömbség ...az első 115 le-s ,a második 90 lovas ..

Jó motorok ,a forddal sincs különösebb probléma . Jó futómű ,hogy is mondjam olyan öszvér :)

Csak dícsérni tudom !

2012. nov. 28. 19:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
1.8 tdci van 1OO LE is.Nekünk ilyen van. Kicsi fogyasztás,erős dinamikus motor,csodás futómű,pontos váltó.A titok a jó minőségű motorolaj(ez keni a turbófeltöltőt is) és tiszta üzemanyag,valamint az időbe cserélt szűrők.Strapabíró járgányok.
2012. nov. 28. 20:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 Alex67 ***** válasza:
100%

Amennyiben csak ez a két motor jöhet szóba, akkor csakis TDDI!

Lehet, hogy gyengébb, lehet hogy rugalmatlanabb, de megbízhatóbb, és olcsóbb a javíttatása.

Természetesen ez nem jelenti azt, hogy a TDCI használhatatlan, mert van példa problémamentes üzemre is, de sokkal érzékenyebb, meghibásodásra hajlamosabb, mint a TDDI. Ezt egyébként a gyár is elismerte, hisz nem véletlen voltak anno a bevezetés utáni "nagy" szervizakciók a márkánál.


Mielőtt beleugrassz a vételbe feltétlen olvasd el ezt a tesztet. Leírják a pozitív, és negatív dolgokat egyaránt.

Íme a cikk:

[link]


Itt egy másik, ahol pont a te általad is említett 1.8 TDCI motor gyenge pontjaira hívják fel a figyelmet. Igaz, hogy a cikk alapvetően Mondeo-król szól, de elég kontrasztosan mutatja be az gyenge pontokat.

[link]


Idézet a cikkből:

"Az 1.8 TDCi-motorokkal vigyázni kell, mert sokkal inkább megterhelik a kettőstömegű lendkereket, mint a nagyobbak. Ezt gurunk azzal magyarázza, hogy járásuk kevésbé harmonikus, mint a 2.0-2.2-eseké, a töltőnyomás hirtelen épül fel, váltani is többet kell így aránytalanul sokszor kap nagy terhelést a szerkezet. A rugók kinyúlnak, a csillapítóanyag kikopik közülük és mindez hajlamos tönkrevágni az indítómotort is. A kuplungszerkezet-lendkerék cseréje újabb 3-400 ezer forint, az indítómotor 60-70, de féláron már felújítják, ha lehet. 200 ezer kilométer felett már minden újabb méter ajándék.


És mindehhez vegyük hozzá a tényt, hogy a dízel Mondeók/Focusok kilométeróráit legalább annyira szeretik megtekerni, mint a VW-csoport autóéit. Összeadva-kivonva: lehet venni 2000-2007 között gyártott harmadik generációs dízel Mondeót, de lehetőleg kétliteres dízelt, túl sok extra nélkül és olyat, amelynél már az előző tulaj benyelte a költséges javításokat. Ilyenből pedig meglehetősen kevés van."

2012. nov. 29. 10:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!