Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Dízelmotorknál mi a különbség...

Dízelmotorknál mi a különbség a JTD, TDi, HDi között? És melyik a jobb, és miért?

Figyelt kérdés

2013. júl. 22. 10:31
 1/8 anonim ***** válasza:
89%
A tdi a vag konszern jele , ez lehet tobbfele dizelmotor , hagyomanyos adagolos,pd vagy akar common rail is, de minden esetben turbofeltoltesu. A tobbi turbofeltoltesu common rail dizel, a jogvelem miatt mas a nevuk
2013. júl. 22. 10:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
És akkor melyik a lejgobb? A JTD az jó? (pl. Lancia Thesisben ez van)
2013. júl. 22. 11:25
 3/8 anonim ***** válasza:
92%
Hogy melyik a legjobb motor ? Mert a technologia ugyanaz.. Nos en annyira nem rajongok a common rail-ert ( persze nincs valos oka,csak szimplan nem szeretem) - igy maximum szubjektiv velemenyt adhatod : hagyomanyos dizel vagy pd . Egyebkent baratomank van 1.9jtd stiloja uti vagja , 300e km van benne es meg nem volt hozzanyulva ..szoval annyira rossz nem lehet
2013. júl. 22. 11:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
32%

JTD, HDI motorok egytől egyig jók. Nem igazán van rosszul sikerült széria belőle.

TDI-ből amik kerülendők: A 3. hengeres p*csköszörük, a PD TDI, de a 2.0 PD TDI mindenképp.


JTD: Fiat, Alfa, Lancia, Maserati, Opel, Suzuki

TDI: VW, Skoda, Audi, Seat

HDI: Peugeot, Citroen

2013. júl. 22. 13:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
Köszönöm! Akkor egy 2,4-es Lancia JTD elég jó, ugye?:)
2013. júl. 22. 14:12
 6/8 anonim ***** válasza:
94%

4-es : a 105,110 és 131 Lovas 1.9 PD motorok szenzációsan jók, gyakorlatilag tönkretehetetlenek normál használat mellett - az én autómban 390e km van (131LE) és nem volt még a szelepdekni sem levéve . A 2.0PD esetében is csak a siemens befecskendező az achilles-sarok,de azokat a vag konszern dijmentesen continental injektorokra cseréli az autó 7 éves koráig -ezek viszont szintén bármit kibirnak.

A 3 hengeres, 1.4PD is legfeljebb az egyenetlen járása miatt lehet szálka a szemben : amire tervezték,arra tökéletes , egy polo méretű kasztnit 3 liter gázolajjal elrepít bárhová .


Szóval én nem írnám le a PD technológiát . A viszonylag magas gyártási költségek és az euro 5 norma verte be a szöget a koporsójába -de nagyon sok fut belőle jelenleg is , sok százezer km-el a hátuk mögött, hibamentesen.

2013. júl. 22. 16:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
94%
Kérdező : a 2.4 JTD egy akkora kasztnihoz túlméretezett motor - éppen ezért sokáig fogja bírni,ha nem pancsolt olajat tankolsz bele . Ezeknél a motoroknál ha nem jön elő gyári hiba az első pár tízezer km után,akkor az elvárt szervizek betartása mellett bőven ki fogja szolgálni az idejét az olasz vas is.
2013. júl. 22. 16:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
56%

JTD és a HDI Ugyan az. van 1.9 , 2.0 , 2.3 , 2.8 és 3.0-ben. Francia-Olasz gyártmányú. (Fiat, Peugeot, Citroen). Nekem JTD van 2.8 Fiat Ducato általában 500e KM-nél adja meg az adagoló tömítése magát.

A JTD és a HDI azt jelenti, hogy nagynyomású, közös nyomócsöves befecskendezés.

2016. febr. 29. 18:59
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!