Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mit fognak csinálni az európai...

Mit fognak csinálni az európaiak, ha áttörés következik be az elektromos autók terén?

Figyelt kérdés

Itt, Európában - ellentétben pl. Ázsiával és Észak-Amerikával - irtóznak az automata váltótól. Ha valamilyen áttörés következne be az akkumulátorok területén* (mert ez az igazi gátja az elektromos autók elterjedésének), akkor a kontinens autósai mit csinálnának? Harakirit követnének el a teljesen automata elektromos autók miatt?


*ami nem a valóságtól elrugaszkodott feltételezés, hiszen évről évre csökken az aksik költsége és nő az energiasűrűségük...


Szóval mi erről a véleményetek?



2013. aug. 8. 22:02
1 2 3
 1/24 anonim ***** válasza:
A manuális váltót nem azért szeretik az európaiak, mert fétisük, hogy egy kart huzogassanak vezetés közben (akkor huzogathatnának egészen mást is), hanem mert jobb visszajelzéseket kapnak a motor felől, egyszerűbb, olcsóbb és az automata váltók többsége elég "buta" volt ezidáig. Én ugyan nem hiszek az elektromos autók áttörésében, de szerintem semmi nem történne, elfogadnák, hogy itt nem kell sebességet választani és kész.
2013. aug. 8. 22:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/24 Shai-Hulud ***** válasza:
Én biztosan jól viselném a dolgot. Volt már automata váltós kocsim egy 2 literes Vectra, és egyszerűen imádtam. Egy jól sikerült automata váltó kiváló tud lenni, és roppant kényelmes.
2013. aug. 8. 22:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/24 anonim ***** válasza:
Szerintem semmi, mert az mindenhol ugyanúgy megy, teljesen értelmetlen bele váltó. Az automata váltósat vezetni más mint az elektromosat.
2013. aug. 8. 22:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/24 anonim ***** válasza:
100%

az elektromos kocsikkal még várnunk kell..mellesleg azokban nincs váltó..én már kuwaitban használtam, itt nem kellene.

az elektromos nem keverendő össze a hibriddel(sem)


még alsó hangon is harminc év a belsőégésűek masszív uralma.. aztán talán pár százalék..


30 éve a saját kocsim csak automata..még nem romlott el egyik sem..

na persze, amiket eladtam, azokat hazavágták hamar..volt olyan, aminek a váltóját másnap a naccsasszony hazavágta, mert telefonálás közben rutinból váltott 170 nél..

és nem elektronikus volt..


az akksival egy cseppet várni kell. sokaknak marhára nem érdekük. és az erő náluk van.

2013. aug. 9. 07:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/24 anonim ***** válasza:

Hát én nagyon szomorú lennék, ugyanis még kiskoromban megcsapott a benzin szaga, igy imádom a belső égésű motorokat hallgatni, vezetni, stb, és ehhez hozzájárul a manuális váltó is, bár elvagyok az automatával is, mert volt olyanon is.

De valahogy nem is izgulok, hogy az elektromos autók el fognak terjedni a következő évszázadban, ugyanis az arabok fenn kell tartsák magukat, ha már elérték ezt a szintet. Ha megfigyeled, ezek az EU-s emissziós normák is nem azt szolgálják, hogy lassabban fogyjon a kőolaj, hanem gyorsabban: ezek a normák a kis turbó-benzines motorokat támogatják, amik a teszten fogyasztanak 5 litert, a valóságban meg minimum 8-at. Egy régi szivó 1.6-1.8-as benzinmotor elment 8 literből, és kibirt rengeteg kilómétert, nem 150.000-ret, mint a kis turbósok.

És figyeld meg, Európában miről szólnak a hibrid autók: 3500-as benzinmotor mellé beépitenek egy kis villanymotort (még véletlenül sem egy dizel mellé, hogy valóban kicsi legyen a fogyasztás), aztán megy a nagy dömping, hogy 15 liter helyett csak 13-at fogyaszt...

2013. aug. 9. 10:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/24 anonim ***** válasza:

# 5


Nem tudom, de én nem azért vettem hibridet, hogy kevesebbet fogyasszon, hanem mert az elektromos motor azért eléggé nagy+ a vezetési élményben.

2013. aug. 9. 10:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/24 anonim ***** válasza:
Manuális váltóról automata váltóra váltani nem megrázkódtatás, fordítva viszont nagy szívás, nem véletlenül nem vennék automata váltós kocsit, amíg a többségnek manuális van, mert akkor korlátozódna azon járművek köre, amit el tudok vezetni, mivel hozzászoknék, hogy nem kell váltani.
2013. aug. 9. 10:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/24 anonim válasza:

Nincs itt szó semmilyen áttörésről. A Volkswagen csinált pár éve egy olyan autót, ami 100km-en egy litert fogyaszt. Szerinted miért nem mindenkinek olyan autója van? Kizsákmányolják pár száz év alatt a rengeteg idő alatt felhalmozódott természeti erőforrásokat csupán azért, hogy rajtunk nyerjenek pénzt, nem azért, mert nincsen alternatív megoldás, ami ráadásul nem költségesebb. Fogyasztói társadalom...

Majd ha elfogy a kőolaj, akkor majd lesz szuper elektromos autó.

2013. aug. 9. 11:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/24 anonim ***** válasza:
#8: Az a VW tanulmányautó elég nagy csalás, hiszen hétköznapi használatra gyakorlatilag alkalmatlan, azt az 1 literes fogyasztást meg laboratóriumi körülmények között is csak úgy éri el, hogy rásegít egy elektromos motor, amúgy dízelből 2-2,5 liter között eszik. Ennyi erővel én is vehetnék egy teljesen átlagos (de legalább használható autót), telepakolnám 90 kilométerre elég akksival és az utolsó 10 kilométeren menne a belsőégésű motor. Láss csodát, kijönne, hogy az autóm csak 1 litert vagy még kevesebbet fogyaszt átlagban, szuper... Persze mivel a gazdasághoz Magyarországon mindenki ért, könnyebb elhinni, hogy azért nincs áttörés, mert a gonosz olajsejkek visszatartják. Technikai akadályokba ütköztünk, ennyire egyszerű, egy belsőégésű motor hatásfoka 40% körül van, inkább legyen kellően biztonságos és legyen kicsi a károsanyag-termelés mind gyártás, mind üzem során, mint hogy azon vaciláljunk, hogy 1 centiliterrel kevesebbet egyen. Egyébként a mai autók már így is pengeélen hozzák ezt a teljesítményt, valami elromlik onnantól kezdve meg sem moccan (ez végülis takarékos).
2013. aug. 9. 11:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/24 anonim válasza:
Miért baj, ha rásegít az elektromos motor? Elektromos áramot nem egyféleképpen lehet előállítani, míg a kőolajat csak feléljük fölöslegesen. Simán ki lehetne dolgozni olyan konstrukciót, ami gazdaságosabb a jelenleginél.
2013. aug. 9. 12:03
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!