Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyek a legrosszabb autómárkák?

Melyek a legrosszabb autómárkák?

Figyelt kérdés
Nekem elég sok autóm volt már, kíváncsi vagyok ki milyennel szívott sokat.

#autó #hulladék #rossz #tragacs #istenirlgalmazzontőle
2013. aug. 27. 18:23
1 2 3
 1/21 A kérdező kommentje:
A 1995 utániakra gondolok, a trabant, kispolák, stb-t, már eleget szidták. :-)
2013. aug. 27. 18:26
 2/21 anonim ***** válasza:
15%
96-os Ford Mondeo 1,6 CLX!
2013. aug. 27. 18:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/21 anonim ***** válasza:
100%
Nincs en bloc rossz autómárka, csak rossz modellek.
2013. aug. 27. 18:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/21 anonim ***** válasza:
96%

Márkára ezt így nem lehet mondani. Sőt, típusra sem, mert van, aki sokat szív eggyel, míg más imádja.

A legtöbb a tulajtól függ szerintem, hogy mennyit foglalkozik a kocsijával, mennyire tartja karban.

2013. aug. 27. 18:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/21 anonim ***** válasza:
16%
Előre megvédeném a Suzukit, mert valami hülyegyerek tuti reflexből leírja. Igaz hogy nem egy presztízsautó, de nem is arra van. Elvisz A-ból B-be, megbízható, és elpusztíthatatlan. Nem kezd ez el szétesni ha az előírt futásteljesítmény után cserélsz olajat, és nem produkál hibákat, ha nem gyári alkatrészt raksz bele, hanem -jó minőségű- utángyártottat. Eddig volt vagy 30 autóm, én a legnagyobbat a franciákban és az olaszokban csalódtam. Jól néznek ki, de egyszerűen sz*rok. Pedig volt nem egy Citroen-em, Peugeot-om, Fiat-om, Lancia-m, Alfa Romeo-m. Csak szívtam az összessel. Nálam a japán és a német a favorit, igaz hogy '95 előtti, de volt egy régi Toyotám (talán Corolla?), ami az istenért nem akart szétesni. Pedig direkt nem cseréltem benne olajat, széthajtottam, néha félretankoltam, ütöttem-vágtam. Szerettem, de már nagyon le akartam cserélni, javítani már nem érte meg, "működőképesen" pedig nem volt szívem letámasztani. És rohadjon meg, ő nyert. 1 évi kínzás után még jobban ment mint előtte... Most egy pár hónapos Opelem van, és egy BMW E38-as hétvégi autóm, imádom mindkettőt.:)
2013. aug. 27. 18:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/21 anonim ***** válasza:

Hát 95 után elég jó autókat gyártottak, mindegyik elfogadható. Szivni lehet akármivel.

De hogy mégis mondjak egyet: Daewoo Matiz. Nagyapámnak van. Az tényleg papir, mikor esik az eső, olyan, mint ha földindulás lenne, mintha pléhből lenne (talán az is). Rozsdás már 7 évesen pedig törve nem volt. Elektronika nincs benne, de ami van az is elromlik. A futómű 30.000 km után kuka.

De én is szivok most például egy E34-es BMW-vel, de ettől nem fogom le*arozni a BMW-t, mert aprópénzért vettem, nem is vártam mást, nem az autó hibája, hogy úgy elvan hanyagolva.

2013. aug. 27. 18:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/21 anonim ***** válasza:

Aki rossz autót gyárt, az hamar tönkremegy, vagy legalábbis kivonul a piacról. Ez alapján én valamelyik amerikai márkát mondanám. A Plymouth, a Pontiac és az Oldsmobile utolsó próbálkozásai például kísértetiesen hasonlítanak arra, hogy hogyan nem szabad autókat gyártani, még ha ezt leginkább az anyacég ügyetlenkedéseink is köszönhetik.

Ha az európai piacról kéne rossz márkát mondani, elég nehéz helyzetben lennék, bár a Rover eléggé el volt maradva mindig is a többi márkától, és a friss kínai autók sem a legjobbak, de a nagy, közismert cégek között szerintem nincs ilyen.

2013. aug. 27. 19:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/21 anonim ***** válasza:
66%

Szerintem a Fiat egy hulladék, 2002-es benzines seicento, 14e km-el vezérműtengely jeladó csere, (még gariban szerencsére, amúgy 60e lett volna...) 39e km-el ECU csere (már nem gari... 150e + 50e kulcsok + 3 hétig állt), és újonnan vettem szalonból 3,2 km volt az órájában, tehát nem nyolcvanadik tulajtól 5x visszatekert 300e km-es szar.

Ezek mellett folyamatosan szar a gyújtáskapcsoló, 3-ból 2x beakad és nem lehet elfordítani a kulcsot csak ha kiveszem és berakom újra, az index kapcsoló 10-ből 5x nem akad be, tehát folyamatosan tartanom kell, hogy villogjon különben visszaugrik középállásba... Mechanikailag nincs gond, de az elektronikája SELEJT, egy olasz SZAR, jobb szó nincs rá.

2013. aug. 27. 19:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/21 A kérdező kommentje:

Hát igen, de érdekes, hogy pl egy lelakott, sosem karbantartott Audi jobb állapotban tud lenni, meg megbízhatóbb, mint egy pár éves, Fiat, Peugeot, stb.

Bár az újabb német, japán autóknál meg más sajna az van, meg a használtakkal is, hogy sok utángyártott vackot raknak bele, és kb annyi ideig bírják, mint egy olasz gyári új tragacs.

Aki meg megveszi ezeket a használt verdákat, szidják mint a bokrot, közben valami kínai vezérműtengelyt rakott bele egy szerelő, amit sárgarépából esztergáltak.


Azért tettem fel a kérdést, mert vannak autógyárak pl a Peugeot, ahol látszik, hogy nagyon minőségit akartak alkotni, és akkor egy olyan banális baromság van az autóban, hogy nem ér semmit a Bosch adagoló, önindító. Pl a folyton levegősödő hűtőrendszer, a hengerek hibás olajozása, torziós hátsó rugózás, stb.

2013. aug. 27. 20:11
 10/21 anonim ***** válasza:
hiába jó anyagokból dolgoznak ha rosszul van megcsinálva és összerakva. BMW is tudott pár "rossz" szériát csinálni. pl a behulló pillangószelepes motorok, vagy a láncszakadásra hajlamos 3l dieselmotorok. vagy az hogy e39 530d és e46 330d automata váltója alul van méretezve és hamar elhalálozik.
2013. aug. 27. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!