Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Suzuki Swiften mennyit dob a...

Suzuki Swiften mennyit dob a nagyobb átmérőjű kipufogó cső? Teljesítmény növekedésre számíthatok, vagy maradjon inkább az alap méret?

Figyelt kérdés
Komplett rendszerre gondolok katalizátor után az eredeti átmérő 38cm azt hiszem. 50cm-re gondoltam. Sokkal hangosabb lesz az autó tőle? Paragi végdobbal, középdob helyére egy gázgyorsító kerülne. Mit változtassak még az autón amitöl több lesz a teljesítménye az autómnak? 1.3-as motor 8 szelepes változat, 2001-es.

2013. szept. 24. 17:53
1 2
 1/15 acelsziv ***** válasza:
95%
Egyszerűbb, ha leömlő után lefűrészeled. Hangja az lesz az tuti.
2013. szept. 24. 18:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:

1. "38cm azt hiszem. 50cm-re gondoltam."

nem jól hiszed. Az legfeljebb mm lesz.

2. Egy nyolcszelepes egyhármast inkább ne is kezdj tuningolni. Legalább 16 szelepes lenne. Nem ellenzem sem a Suzukit, se a tuningot, de azért ez már tényleg túlzás.

2013. szept. 24. 19:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:

hatalmas amarőt vagy, abszolút fogalmad nincs az egészről...

Milyen komplett rendszerről beszélsz ha a leömlőket és a katalizátort nem cseréled??? Bazeg egy "rendszer" olyan hatékony amilyen a leggyengébb pontja, ha a szar gyári leömlőket és a gyári katalizátort fennhagyod akkor 1 árva lovat nem fogsz nyerni, de nyilván a sportkatira és a hengerenkénti leömlőkre már sajnálnád a pénzt, úgyhogy inkább felejtsd el az egészet, dobj fel egy kiherélt végdobot, a teljesítményt meg hagyd a nagyokra...

2013. szept. 24. 20:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:
Mint 1 falat kenyér annyira kell a tuning a buzukidra!!
2013. szept. 24. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 A kérdező kommentje:
Bocs el irtam mm-t akartam irni nem cm-t de nem kell egyböl le szolni.. csak láttam neten katalizátor után így volt a neten hogy RENDSZER-t, és ez lett volna a kérdésem hogy jobb lesz-e a nagyobb átmérőjű kipufogó csőtől a teljesítménye. Egyikőtök se válaszolta meg hogy jobb lesz-e vagy sem csak le hurrogtatok, hogy amatör vagyok, igen amatör vagyok, de valahol el kell kezdeni foglalkozni az autóval, nem a ti autótokat rontom el hanem az enyémet nem értem mire ez a felháborodás.. Nem üvöltözős vagány gyerek autót akarok csinálni belőle hanem egy olyan autót ami a saját ízlésemnek meg felel, ezért veszek rá Paragit nem HD dobot.. Nem telik Bmw-re, Mercire meg egyéb fullos autóra csak egy Suzukira.. Elhihetitek hogy én se Suzukit vettem volna ha jobban összejön a pénz.. De attol szerintem nem lesz semmi bajotok ha meg mondjátok hogy mivel és hogy tudom javítani az autómat..
2013. szept. 25. 15:03
 6/15 anonim ***** válasza:
Ez konkrétan pénzkidobás. Inkább vegyél egy GTI-t, ha már ennyire tuningolni akarod. A nagyobb dobtól csak a hangja lesz nagyobb (mélyebb), de a teljesítménye marad ugyan az a 68 ló.
2013. szept. 25. 21:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 A kérdező kommentje:
Az első értelmes kommentár a 6-bol.. Köszönöm szépen a segítséged, csak ennyire voltam kíváncsi!
2013. szept. 25. 21:37
 8/15 anonim ***** válasza:

1. A kipufogónak van egy ideális mérete, sem nagyobb sem kisebb nem jó, mert csak gyengíti a motort.

2. A hengerenkénti leömlők javítják komolyabban a teljesítményt, mert a hengerek kipufogáskor nem zavarják meg egymást ha a csövek hossza megegyezik, sőt ha jól van belőve a hossz, akkor az egyik henger kipufogása gyakorlatilag magával rántja a következő hengerből távozó gázokat, ezzel könnyíti meg a dugattyú dolgát, mert könnyebben tolja ki az elégetett gázokat, tehát javul a teljesítmény, de elég borsos ára van egy ilyennek...

3. a katalizátor, a gyáriak elég kis átömlést tesznek lehetővé, nem ritkán 10-15%-ot csökkent a motor erején, egy sportkatalizátor gyakorlatilag 1-2%-ot von csak el, ezzel és a hengerenkénti leömlővel nyerhetsz pár lovat, a végdob viszont az ég világon semmit nem befolyásol, csak a hangerőt növeli, és csak az agresszívabb hang miatt érzed erősebbnek az autót.

2013. szept. 26. 19:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:

Így van. Bár az első pontban leírtakkal nem feltétlenül értek egyet. De lehet, hogy én tudom rosszul.


A túl vékony cső igazából egy értelmetlen fojtás, mert nem teszi lehetővé a gázok áramlását teljes egészében. A "túl vastag" pedig azért értelmetlen, mert nagy helyet foglal fölöslegesen. De a teljesítményt nem rontja.

2013. szept. 26. 19:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 A kérdező kommentje:
köszönöm szépen akkor először el kezdek gyűjteni a leömlőre :)
2013. szept. 26. 19:43
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!