Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Megéri Golf 2-est venni?

Megéri Golf 2-est venni?

Figyelt kérdés

Nem szeretnék sokat költeni rá max 250ezer, benzin vagy dízel legyen? és hány ccm? Esetleg akinek ilyen van megosztaná a tapasztalatait? A fogyasztása is érdekelne.

Előre is köszönöm!



2013. okt. 20. 14:07
 1/7 anonim ***** válasza:

Én is Golfot szeretnék venni. Már 2 hónapja nézegetem a neten őket, olvasom a fórumokat. Ennyi pénzért csak benzinest érdemes venni, vagy idős bácsitól dízelt. A benzinesekből az 1.3 nem csak lomha, de zabálja is a benzint. Az 1.6 már jobb mert nem eszik többet, de jobban megy. A GTI egyértelműen sokat eszik ( 8 litertől felfelé), viszont marha jól megy. Szerintem a legjobb az 1.8-as 90 lóerős. Ez már jól megy és kb annyit fogyaszt mint az 1.6. Erős, nyomatékos, egyszerű és strapabíró. Központi injektoros, könnyen átalakítható etanolosra. Az áruk viszonylag alacsony, mert mindenki fél hogy: jujj 1.8, biztos zabál.

Én ezt vennék.

A dízelek nagyon jók lennének, csak mind le van hajtva. A motorfelújítás jó minőségű anyagokból 300 ezer forint környékén van. Egy bontott dízel blokk 40-50 ezer forint, de kaki az is.

2013. okt. 20. 15:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

"az 1.3 nem csak lomha, de zabálja is a benzint. Az 1.6 már jobb mert nem eszik többet"


"legjobb az 1.8-as 90 lóerős. Ez már jól megy és kb annyit fogyaszt mint az 1.6"


Tehát ebből az következik hogy a kedves első válaszoló szerint az 1.3-as benzines kb annyit eszik mint az 1.8-as benzines.


Nekem is benzines autóm van, ezért bátran állítom hogy egy 1.8-as motor fogyasztása lényegesen több mint egy 1.3-é!

2013. okt. 20. 16:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:

Annakidején azért adtuk el az 1.8-as benzines Golf 2-őnket, mert anyám pillanatok alatt ki tudta üríteni a tankot: meghajtotta 150-ig és már üres is volt a tank. :)


Vagy 1.3 vagy 1.6 dízel ha olcsóbban akarsz autózni.


Egyébként ezekből a Golfokból van bőven, emiatt elég sokféle állapotú is. A karosszériát drágább javítani mint motort cserélni, ezért olyat keress aminek a kasztnija oké.

egyik haverom pl. 40e-ért adta oda a Golfját, annyira tönkre volt a karosszéria. A vevőnek ugye a tiszta papír kellett, hadd ne ragozzam...

2013. okt. 20. 16:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Saját tapasztalatom nincs, ezt leírtam az elején. Az 1.8-asból volt karburátoros és központi injektoros verzió is.
2013. okt. 20. 18:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

Saját tapasztalatok.


Az 1.3 benzines 4 gangos váltóval fürge. Viszont karbis. Mindegyik halott, mert sajnos CSAK Golf2 1.3-ba gyártották ezt a fajta karbit. Elvileg lehet központi injektort szerelni rá, létező technológia. Felújító készlet nincsen a karbihoz, ezért tákolják rá a központi injektort. Sajnos a karbit tákolni kell, nincs felújítókészlet hozzá, ezért rémisztő megoldásokba lehet belefutni. Továbbá 9 liter alá nemigen megy - 1.3. Az 1.6 jobb egy fokkal, mert abban egy automata szivatós Pierburg karbi van, egy vagy két torokkal, ami volt az 1.6 Audi 80-90-ben is, úgyhogy relatíve van belőle, ha szar, 15-ért kapsz egy jót, négy csavar. Szintén 8-9 liter városban a fogyasztása. 1.8, két szelep, egyszerű mint a százas szög, nem egy erőbajnok, viszont igénytelen, tényleg egy kalapáccsal és szigszalaggal javítható a blokk. (Amit nem tudsz felszigszalagozni, leütöd a kalapáccsal) Az is 9-10 körül megy el városban, szóval VÁROSBAN igaz az, hogy az 1.8b ugyanannyit eszik, mint az 1.3b. (Mondjuk az injektoros 1.8 vs. karbis 1.3)Nyugodtan vehetsz egy jó kis dízelt. Adagoló, porlasztócsúcs, töltés legyen rendben, (induljon könnyen, ne kormoljon gázadásra, hegymenetben, ha igen, akkor adagolófelújítás) meg az akksi, és akkor a világból kimegy. Nem ritka az egymilliót gond nélkül lefutott motor! (Puruttyadízel...) Szinte mindent kibírnak, a szívódízel négy gangos váltóval úgy megy, mint az 1.3 benzines, viszont teszi 4.5-5 literből! Azért ez az előkamrás dízel ott van a szeren fogyasztásilag, na. Viszont pályára ez nem nagyon való, lomha 110 fölött. Város, autóút. 250-ért lehet nagyon jót találni, de maradjon pénz az első karbantartásra. Futóműve hihetetlenül komfortos, hosszú, lágy rugókon fut, élmény, amire ha rákapsz... ráadásul iszonyat sikerélmény, amikor először cserélsz egy ablakemelőt, újra, jó lesz, pofonegyszerű, és a szerelő TUDOD, hogy egy tizessel lehúzott volna.


Én az enyémet eladtam. Megszaladt. Lett helyette egy misiért egy Mondeom. Másfélben áll és nincs kész. Most árulom a Mondeot és nézegetem a Golf2 turbódízeleket. :) Azt hiszem, ez elég sok mindent elmond a típusról. Még egyet, mivel neked nem mindegy - Egyszerű, átlátható, emberléptékű megoldásai vannak. Otthon, a lakótelepen a ház előtt simán bármit. Akár motort, váltót cserélhetsz. Pofonegyszerű az egész.

Jó Golfozást!

2013. okt. 23. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

Ó, még egyet!


Az 1.3-ban FORDÍTVA van a motor a többihez képest. Ez azért fontos info, mert neked az 1.6-hoz jó az 1.6, 1.8, GT, GTI leömlő, önindító, generátor, stb. Az 1.3-ban fordítva van a motor, ezért semmi sem kompatibilis a többivel. KERÜLENDŐ!!!

2013. okt. 23. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
1,3 as azzal a motorral van mint a Trabi Wartyi 1,3 Polos . Ezért ha alkatresz kell az 1,3 hoz ne VW kert hanem 1,3 Polo Trabist Wartyist ... Fele harmad áron van .
2020. dec. 18. 16:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!