Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Autóra karburátort?

Autóra karburátort?

Figyelt kérdés
Hátha van itt valaki aki ért hozzá. Van egy 2.0 autom es injektort meg a sok elektronikát kiakarom dobni belőle. Itthon a weber illetve dellortok az elterjedtek. Külföldön leginkább Angliában pedig a Mikuni karbisorok (r1-ről), ezek itthon majdnem feleannyiba kerülnek. Müködésileg melyik lenne a jobb választás?

2014. máj. 17. 11:40
 1/9 anonim ***** válasza:

Milyen motor? Mármint Euro-besorolás szerint? Mert ha közúton akarod használni és valami környezetkímélőbb (mivel azt pontos befecskendezésekkel és sok paraméter mérésével érik el), akkor felejtős a dolog, mert nem tudna megfelelni az előírt értékeknek.


Ha nem akarod közútra vinni, akkor főleg az számít mit lehetne a motorral megfelelően összehozni.


Működésileg minden karbi ugyanazt tudja: az átáramló levegőhöz a beállítások függvényében adagolni a benzint. Én azt választanám, amihez könnyebben hozzájutnék. Mondjuk nem elhanyagoható hogy a pótalkatrés se aranyárban legyen, mert ilyen szedett-vedett karbisorokat lehet fel kell majd újítani beszerelés előtt.

2014. máj. 17. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:

Euro 2es. c20ne. Igazából itt a müködési elv lenne a kérdés. mert az r1 karbin a gázbowden egy pillangószelepet mozgat mégis egy membrán húzza fel a tűszelep a vákum függvényében. elviekben itt mindig annyit kap amennyire szüksége van és nem dúsít túl pl. egy alapjáratos teligáz esetén.

Hát r1 karbisor lényegesen olcsóbb lenne már csak a szivórész legyártása egyszerűsége miatt is. Viszont alkatrészek, nem hiszem h nagyon elérhető lenne mikunihoz.

Természetesen mélyebbre bele lesz nyúlva, de jelenleg ez a főkérdés.

2014. máj. 17. 12:25
 3/9 anonim ***** válasza:
Versenyautó lesz?
2014. máj. 17. 14:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
Igen, de ha jol müködik utcaiba is lehet lesz.
2014. máj. 17. 14:54
 5/9 anonim ***** válasza:
Utcaiba aggályos. Vagyis konkrétan illegális az átalakítás.
2014. máj. 17. 16:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:

utcara igazából minden illegális, ha felnit raksz rá, vagy ha leülteted.

de egyenlőre készüljön el az auto:)

2014. máj. 17. 18:02
 7/9 anonim ***** válasza:

Nem nagyon akarok beleugatni a dologba, de ha jobb lenne a karburátoros megoldás, akkor még mindig azt használnák. De már vagy 25 éve szinte minden injektoros..

Az átalakítás miértjére azért kíváncsi lennék ( még ha érdemben segíteni nem is tudok a válaszommal :D ).

2014. máj. 17. 18:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:

Maga a felprogramozásban. Ha nincs megfelelő, háttér akkor elég zsebbenyúlós.

Egy jo programozas 50e korul mozog + a pad bérlés. Szóval 100e kb De még injektort nem is vettél bele, és ez egy mezei chip tuning. Irható motorvezérlőről ne is beszéljünk. Nem mondom, hogy jobb, csak egyszerübb, mert vad dolgokat lehet kihozni, jobban lehet optimalizálni egy injektoros autot, de jóval költségesebb.

Viszont sok versenyautot meglehet nézni, hogy karburátoros.

2014. máj. 17. 21:06
 9/9 A kérdező kommentje:
Meg a hibalehetőségek sokasága.
2014. máj. 17. 21:12

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!