Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 2 ütemű gyári enduron mi dob...

2 ütemű gyári enduron mi dob jobban a teljesítményen? Nagyobb\jobb karburátor vagy 1 sportkipufogó? Esetleg a malossi membrán mennyit változtat a moci viselkedésén?

Figyelt kérdés

2014. jún. 16. 08:40
 1/5 anonim ***** válasza:
hany kobcentis ? esetleg egy nagyobb henger, amiben tobb, es nagyobbak a felomlok, hozza valo sportkipufogo es egy nagy karbi, de ha hengert nem akarod akkor csak a 2utobbi. esetleg varialhatsz a lanckerekkel, hogy rovidebb legyen, attol is jobban ugrik, csak kevesebb lesz a vege de az enduro nemis arra valo h szaguldozz :)
2014. jún. 16. 08:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Enduro motoron elég keveset nyom a latba a maximális teljesítmény. Gondolj bele hogy terepen hányszor és meddig húzol teligázt, valamint mennyit jár a motor a maximális fordulatszám közelében.

A kipufogó az beleszól a teljesítményleadás mikéntjébe elég jelentősen ezzel érdemes lehet kísérletezni, de inkább azirányban hogy minél kisebb fordulaton adjon le a motor minél nagyobb nyomatékot, vagy esetleg minél tovább pörögjön a motor anélkül hogy drasztikusan leesne a nyomték. Nagyobb karbi segíthet eebben, de ne legyen drasztikus a méretnövelés, inkább csak a következő méretű az adott karbitípusból. A gyári membránt nem érdemes piszkálni mert az elég jól illesztve van a motorhoz, lehet ugyan tökéletesíteni az eredetit, de csak annyit hogy a légáramlást zavaró éleket, szögleteket simára munkálni benne.

2014. jún. 16. 10:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat! Egyébként egy 50es aprilia rxről van szó (tudom h nem erőmű).


Az lenne a cél hogy minél jobban gyorsuljon akár terepen akár utcán. A végsebesség bőven elég nekem 50eshez képest nem hogy terepen.


A membránt valószínűleg haldoklik már és azért gondoltam h rákérdezek mert a malossi nyilván drágább jóval és h megéri-e egyáltalán vagy annyira nem jelentős 1 másik gyárihoz képest.


A gyári kipufogóm se az igazi mert a kedves előző tulaj olyan jól meghegesztette a rezo részét szétvágás után h van 1 hatalmas lépcsőszerű szintkülömbség és hát elég érdekes menet közben. 10ezernél van a piros jelölés a fordulatszám mérőn, de 8500nál minden energiája elfogy és 7nél indul meg.


Egy gianelli kipufogóra gondoltam egyébként. Dicsérik sokan, videókba láttam h gyári mocikon amin ez a kipu van simán kipörög 10ezerig és fürgébb jóval. KICSIT SOK LETT A STORY BOCSI :D

2014. jún. 17. 23:07
 4/5 A kérdező kommentje:
Szerintetek karburátort vegyek e célbol elöször vagy inkább kipuft? Egyszerre a 2 nem fog menni :S
2014. jún. 17. 23:11
 5/5 anonim ***** válasza:
Kipufogót. De gyárit.
2014. jún. 18. 07:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!