Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Toyota Avensisről (2003-2007)...

Toyota Avensisről (2003-2007) vélemények. Tapasztalatok?

Figyelt kérdés

2014. dec. 22. 13:55
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
Jó autó, nekünk 2005ös 1.8as benzines volt, a mostani pedig szintén 1.8as csak 2014es. A régivel 7.1 volt a vegyes fogyasztásunk, a mostani mivel 6 sebességes, 6.6-al járumk vele.Autópályán szinte sose volt használva egyikse, max évi egyszer, a vegyes fogyi igy jött ki: 15% város (vidéki nagy város) 85% városon kívül (általába 110 körül hajtjuk)
2014. dec. 22. 15:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a választ, amit kinéztem az is 2005-ös, 1.8-as, benzines, 2000000 forint 110ezer km-rel, szerintem megéri!
2014. dec. 22. 15:30
 3/11 anonim ***** válasza:

az a 110.000 nem annyi az is tuti.

amikor én autót kerestem, egy toyotát sem találtam 200 ezer alatt. Jönnek a károgók, hogy km-ert veszünk, hanem állapotot.......hááát....jaa....cska egy 200.000 km-t futott auóra tuti hogy 1 éven belül költök minimum 50-100 ezer Ft-ot.

Összességében nem rossz autók, sőőt...de mivel 9 éves, és km is akad benne, nem lesz hibamnetes.

Ennyit meg nem adnék egy 9 éves kocsiért.

2014. dec. 22. 20:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:
Mindenhol azt mondják, hogy nagyon megbízható autó, az meg hogy 2 millió, azért annyi, mert nem 300ezer km van benne, attól hogy 9 éves, nem feltétlenül kell szarráhajtva lennie.
2014. dec. 22. 22:24
 5/11 anonim ***** válasza:
Akkora oszlassuk el a homályt az egyik válaszoló fejében.Toyota márkaszervizben dolgozom.Még mindig ÁLLAPOTOT veszünk nem km-t.Ne legyél hülye kedves válaszoló,oda tekerik az órát amilyen állásra kéred!Nem kell megijedni a km-től.1 hónapja szervizeltem egy 450 EZRET futott AVENSIST.(TAXI)Ráadásul a kényesebb 1AD dízelt.Beöntöttem az olajat és nem lett egyből fekete,ritka az ilyen,főleg dízelnél.Nagyon fontos 60 ezrenként váltóolaj csere.60 ezrenként gyertya csere,ha irídiumos akkor 90 ezrenként gyertya csere.Vízpumpára figyelni,ha rózsaszín korallszerű kicsapódás van a vízpumpán akkor ki kell cserélni.Csak olyan fagyállóval feltölteni ami Alu hűtőhöz való.Motorolajból 5W30-at rakj bele ne 10w40-et és semmilyen körülmények között ne Castrol olajat,mert hamisítják.A kocsi hosszútávon jó barátod lesz.A fékbetétekre kell odafigyelni,mert hajlamos a portól és nedvességtől megszorulni a fék.Ezt minden szerviz alatt ellenőrizni kell,legalább felemelt állapotban kerekek megforgatásával.Érdemes márkaszervizbe bevinni,utánajárni,hogy a kormányszár kampányt megcsinálták-e a kiszemelt autón.Ha nem,akkor azt ingyen megcsinálja a szerviz.
2014. dec. 23. 17:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
Ja és még valami...a múlt hónapban 2 Yarist szervizeltem....2001-es és nem volt benne 15 ezer km...Tehát ki lehet fogni a valós kevés km-es autót...
2014. dec. 23. 17:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
ja és a 10 éves autókban ami törésmentes,mármint ahol futómű nem sérült még 400 ezer felett is a gyári gömbfejek és futómű szilentek vannak bent,mert nem esik szét a futómű,nem VW hogy 100 ezernél komplett futómű felújítás.Ha rendesen szervizelték akkor csak megveszed és mész,nem kell költeni rá.
2014. dec. 23. 17:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:

Ennyi a Toyota az minőség. Nem kell itt magyarázkodni. Azok akik azt mondják hogy " Júúúj drága autó meg drága alkatrész" stb kit érdekel? Üljön vissza a Swiftjébe azt javítgassa minden hétvégén. A Toyotákhoz nem kell hozzányúlni annyit mint bármelyik másik autóhoz. Megcsinálod a szervízeket és akár a világból kivisz. Saját Tapasztalat:

Toyota Corolla 1980 500-600 ezer km körül. Nem nyúltunk még hozzá a gömbfejekhez, a toronycsapágyakhoz, a kerékcsapágyakhoz, a VEZÉRLÉSHEZ!!!(teszem hozzá láncos), a meghajtáshoz, és még lehetne sorolni, ha jól rémlik akkor az első lengéscsillapítók egyszer lettek cserélve. Csak sajnos nekem már küzdeni kell a rozsdával úgyhogy jelenleg a tavaszt várja hogy mehessen fényezőhőz de elmondom újra 34 éves!

2014. dec. 27. 00:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:

kollégám két avensist adott vissza.

Nem vettem avensist 2.000.000-ért, mert volt bennük közel 250 ezer km, és ahhoz képest drága. Ja, hogy egy kuplung csere 150 ezer.....az nem számít...

Vegyél állapotot.....törött 300 ezret futott kikozmetikázott szart...2 misiért...

Köszönöm, maradok a keveset futott szar márkánál, amire ha egy év alatt költök 200.000 Ft-ot is, olcsóbban jövök ki, mintha szétfutott agyon ajnározott japánt vettem volna :)

Ez a 7. autóm......sajnos vagy nem, de egy sem volt japán...

Miért? 7 éves francia, volt 1.4 m Ft, ugyan ez japánban....1.9-2.2 m Ft. Kérdés? Jaaa...és eddig egy ft-ot sem költöttem rá....jaaa...hogy fogok? 10 év alatt sem fogom rá költeni a közel 1 misit....

Tudom...sokan fognak lepontozni...

Nem vagyok sem német, sem francia függő..japán sem....de a tények azok tények :)

Pacseee

2014. dec. 27. 18:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
Na igen vannak akik nem azzal foglalkoznak hogy AUTÓba üljenek bele hanem hogy minél olcsóbb legyen, de legyen benne sok extra, de ne kelljen szervízelni sem. De az olcsóságra törekedés előbb-utóbb meghozza az eredményét. De hogy a kérdező kérdésére válaszoljak: Ez egy jó autó én bátran ajánlom! :)
2015. jan. 2. 23:24
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!