Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogy lehet megélni a külföldi...

Hogy lehet megélni a külföldi autók behozatalából?

Figyelt kérdés
Nem egy ismerősöm szinte ebből (és a lomolásból de ez most mellékes él). Hogy csinálják? Az egyik az 1.9 TDI 90 LE Audi A4-eket hoz be csak..
2015. jún. 20. 22:40
1 2
 1/18 A kérdező kommentje:
magánszemélyekről van szó
2015. jún. 20. 22:40
 2/18 John_McClane ***** válasza:
100%
Egyszerű. Megvesz kint egy olyan olcsó hulladékot, amire van itthon kereslet, behozza és eladja némi haszonnal..
2015. jún. 20. 22:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 anonim ***** válasza:
Kérdezd őket.
2015. jún. 20. 22:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/18 anonim ***** válasza:
200 még van egy ekkora szaron is. Hát így.
2015. jún. 20. 22:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/18 anonim ***** válasza:

Mi is ilyesmivel foglalkozunk.

Suzuki Vitarákat, Jimny-ket hozunk be, megjavítjuk, majd eladjuk. Pár éve a fizetést nem kellett kivenni, úgy mentek, de a mai napokban... nincs pénze az embereknek.

2015. jún. 20. 22:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/18 anonim ***** válasza:
82%

Én 2-3 milliós autókat hozok be. Havi 2-4 kocsit adok el. Egy autón 200-300 ezer haszon van átlagban. De volt már olyan is, hogy 800 ezret sikerült egy autón fogni. Ebből azért meglehet élni:)

Plusz mellette mindig hozok be felniket, gumikat, alkatrészeket. Vétek lenne egy kombi kocsi csomagterét üresen hagyni a hazaúton. Ebből is van egy kis plusz. Múltkor 50 euróért vettem egy felniszettet, itthon 140 ezerért kelt el.

Van trélerem. Szoktam vele vállalni autószállítást szabadidődben. Pár órás munkával 15-20 ezer simán megvan.


Egy barátom meg szinte csak kizárólag E46-os BMW-ket hoz. 100-150 körül keres minimum egy autón. Viszik őket mint a cukrot. Nemrég volt, hogy egy hét alatt 8-at adott el. Havi 15-20 autó simán átmegy a kezén.

2015. jún. 20. 23:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/18 A kérdező kommentje:
Én ezt értem. De megveszi a pl. osztrák neppertől occsóért, és osztrák papírokkal hazahozza tréleren / lábon?
2015. jún. 20. 23:11
 8/18 anonim ***** válasza:
Az alapeset ez, hogy csak van rajta egy kis haszon, de ott szokott lenni az a része is, hogy a papírok nem mindig úgy mennek ahogy kéne, ezen is rengeteget lehet spórolni. :)
2015. jún. 21. 00:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/18 anonim ***** válasza:
Vagy épp nem fizetik ki rá az ÁFÁ-t, egy fiktív külföldi cégen segítségével, így már igencsak megéri behozatni!
2015. jún. 21. 09:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/18 anonim ***** válasza:

Annyi a trükk, hogy a kinti neppertől megveszi nettó áron, forgalomba helyezi magyar rendszámmal, csak itthon elfelejti befizetni utána az ÁFA-t. Te meg nézed HAHU-t, hogy magyar papírokkal olcsóbb az autó itthon, mint kint Németben. Ezzel buktak meg jó páran.


A másik módszer, hogy kint megveszed szintén nettó áron, íratsz a nepperrel egy üres adásvételit, amiben a vevőnek majd az lesz beírva, aki itthon megveszi tőled. Feldobod hahura külföldi okmányokkal eladni. Így te papíron benne sem vagy a buliban. ÁFA természetesen most is az ablakban. Az új tulaj keményen megütheti a bokáját ezzel.


Kérdés, hogy meddig fog menni ez így. 10-ből talán 1 autó jön legálisan az országba. Természetesen a haszon is kevesebb rajt.

2015. jún. 21. 11:09
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!