Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Audi a6 3. 0 TDI-ben mikor...

Audi a6 3. 0 TDI-ben mikor mit kell cserélni?

Figyelt kérdés

Arra gondolok hogy általában X km-nél valószínűleg cserélni kell. Pl: porlasztó, turbó, vezérlés lánc csere. Esetleg milyen típus hibák vannak?

Vásárlás előtt állok.

Amit venni akarok: Audi A6 3.0 TDI 2007-2008 évjárat.



2016. febr. 13. 00:30
1 2 3
 1/22 anonim válasza:
45%
Azt kell benne cserélni és akkor amikor elromlik/meghibásodik ;)
2016. febr. 13. 01:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/22 anonim ***** válasza:
Légrugóra kérdezz rá.
2016. febr. 13. 03:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/22 anonim ***** válasza:

Amiket írtál, így sorban. Talán akkor megéri, ha Audi fanatikus vagy, és évi 50-60 ezer km-t mész, vagy többet! Mert bármikor jöhet egy 500 ezres kiadás, és utána még bármi lehet. 2008-as autóba már benne van a km. Ha sikerül találni egy nagyon jó állapotú példányt, érdemes megvenni, és bárki bármit mond, én azt mondom ne legyen benne több, mint 200 km, még ha dupla annyit is kérnek érte, mint a leharcolt 2008-as példányokért, visszahozhatja az árát. Mert létezik, csak sokan a legolcsóbb példányokig jutnak el.

Én már nem fogok 200 ezer km-nél többet futott autót venni, az biztos, afelett már minden km ajándék, főleg egy ilyen autóban. (tapasztalat)

2016. febr. 13. 05:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/22 anonim ***** válasza:

vezérlés, elektronikai hibák, xenon ízzók, xenon magasságállító, futómű, katalizátor, o2 szenzor, fék hibák, gumik 40 ezer km-ként. Ezek a legjellemzőbbek, és nincs benne nagy hiba, pl porlasztó, 6 darab a legolcsóbb helyről 5-600 ezer forint.

Amiket elsőnek felsoroltam 250-300 ezer km után jönnek elő.

Nem drága dolgok, de tudod ki akar azon parázni mikor szarik be megint valami.



https://www.youtube.com/watch?v=ZBY6KZbqyFk


Ennél pl. a porlasztók romlottak el, 6 db 1400 euró volt.

2016. febr. 13. 05:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/22 anonim ***** válasza:
Honnan tudod hogy VALÓSAN mennyi kilométer van az autóban? Azokat amiket írtál meg nem kell cserélni bizonyos lefutott kilométer után, csak ha már gond van velük, tehát nem számítanak kopó, fogyó dolognak.
2016. febr. 13. 09:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/22 anonim ***** válasza:

Először is: elektromos kormányzár... Komplett kormányoszloppal együtt lehet cserélni, ára 354 ezer meg a javítás, immobilizer feltanítás. Típushiba, mindegyiket eléri. Hivatalosan nem javítható. De ettől függetlenül bizonyos meghibásodád orvosolható roncsolásos megbontással.

Aztán. Porlasztók. Hivatalosan 235 ezer+ áfa. Porscheban/db+ javítás. 200 ezer km felett várható. Unixos maximális kedvezménnyel is 120- 140 ezer/ db.

Turbo, ha vigyáztak rá, bírja. Légtömegmérő nem tétel, ca 70 ezer.

Szívósorok. 250 ezer/ db. Előbb- utóbb fekszik.

Egy gumi ca55-60 ezer 245/40 R18 méretben, ugye ilyen kocsira nem illik Barumot venni, bár az olyan fél áron már van.

Turbovezérlő szervomotot, ca 90 ezer.

Légrugó... Nagyon jó, de jobb ha kerülöd. Qrva draga és biztos h kifekszik. Fékek... Első garnitura 100+ ezer. Hátsó megáll 100- ból. Unixos áron. Akku. Gyári kódolt kell bele, amit olleszteni kell a Batteryal Mansgement miatt. 110Ah, 65ezer. Igaz belevarázsolható a kódolatlan is kis trükkel, de az sem áll meg 30 ezer alatt.

Akkor vegyél ilyet, h nagyon jó állapotú. Akkor is, csak ha van tartalékod legalább egy milla. Ja, az automsta váltóról nem beszéltem. Újan 3 milla, felújítása 600 ezer- 1,2 milla, attól függően, h a szelrpsziget is cserés- e.

2016. febr. 13. 11:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/22 anonim ***** válasza:

Igazából semmi sem kilóméterfüggő ennél, még a vezérlés sem, mert láncos, és elméletileg soha nem kell cserélni.

Mikor megveszed, kell természetesen olajcsere, meg mindenféle szűrőcsere. Ha automata, akkor a váltóolajat is mindenképpen cseréld le, megéri.

Tipushibái nem igazán vannak. Nekem turbót 300 ezer km-nél kellett cserélni, de van akinek 180 ezernél kellett, van akinek elmegy 400 ezret is. Injektorok szintén nem kopó alkatrészek, csak jó minőségű gázolaj kell, és nem lesz baj. Futóműre kell még sokat költeni, ha rossz utakon jársz, de nem a légrugót, hanem a lengőkarokat. Ja és nekem kellett egy EGR szelep tisztitás is, mert sokszor felvillant már a műszerfalon, azóta nincs gond vele.

2016. febr. 13. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/22 anonim ***** válasza:

Utolsó, ketten két külön véleményen vagyunk, pedig mindkettőnknek ugyanilyen kocsija van... fura, nem? :)

A futómű tényleg nem olcsó. Én is cseréltem tavaly három lengőkart a 8- ból, de az egyik szilentje már elkezdett kiszakadni. Pedig nemnis a gagyit vettem bele.nigaz, nem is a legdrágábbat.

A többi gyári benne.

2016. febr. 13. 17:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/22 anonim ***** válasza:
6-os, egyetértek veled is, tisztában vagyok az alkatrészárakkal. De nekem szerencsére még nem sok mindenhez kellett nyúlni, ha mégis, gondolom csak nem kell ennyi dologhoz egyszerre nyúljak, amiket te felsoroltál. Ja és irtad, hogy a turbó birja, hát nálam pont az romlott el :D A váltónál pedig meg vagyok győződve arról, hogyha nem padlózom kis sebességnél, és 50 ezrenként olajcsere, akkor nem fog tönkremenni.
2016. febr. 13. 18:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/22 anonim ***** válasza:

Az enyémet 209000- el vettem. Nem volt benne olaj cserélve soha. Ezt onnan tudom, h a szűrő 2005- ös volt benne. Az olaj viszont gyönyörű sárga. Viszont szerintem is cseréltetni kell, én 60 ezres ZF előírásról tudok. Nekem ca. 30km/h- ról padlózásnál az olajcsere előtt előfordúlt, h székláb járólapon tolásához hasonló felbúgás jelentkezett, na ez a lock up pillanatában történt. A tengely zárásakor megcsúszó tengelykapcsoló hangja. Mióta új olaj van benne, ez nem fordult elő. Igaz, ritkán kell így gyorsítani, de előfordúlt, mégsem búgott. Igaz, a padlógázas gyorsítások, meg a hidegen pörgetés, a nagytempós magasfordulaton járatások a rendszer ellenségei.

Amúgy én a lehetséges meghibásodásokat soroltam, nálam kifeküdt két porlasztócsúcs, cseréltem mind a hatot. A túrbóvezérlő motort, az akkut, volt egy Mmi vezérlő cserém, 3 lengőkar, kormányoszlop elektronika. A porlasztók szűk keresztmetszetek. Ha eddig nem kellett cserélni, akkor majd ezután ffog kelleni. Mint a kormányoszlop elektronika miatt a kormányoszlop... Ezek típushibák. Nem bír kireteszelni a kormányzár, letiltja gyújtást, oszt se kép, se hang. Nekem is volt EGR- alacsony áramlás hibám, de az EGR szelepet a szívócsővel összekötő alu bekötő csövet kellett csak kokszmentesítenem. Kb 5mm átmérőjű belső átömlő furat teljesen eltömődött, ezért nem volt áramlás.

Én fékeket cseréltem komletten elől hátúl még, meg ugye 2 garnitúra gummancsot. Meg egy akkut. 3 parkolószenzort. Meg a lámpáimat újíttattam fel, mert a belső nagyítólencsék bemattúltak, párásodtak, a lákpa búrákkal meg kibabráltak a kézi mosóban, mikor leverették róla az Uv- lakkot a 200 baros ipari sterimójukkal. Cserében olyanok lettek, mint az újak. És látok is velük. Csak mondom, egy fsza állapotú kocsit vettem, de ezek a dolgok komletten amiket jó nagy kedvezménnyel vettem bele, a két év alatt nem biztos h megsáltak 1 millában.

Modt fullosan rendben van a kocsi, igaz a termosztátot jövő héten cserélni fogom, mert nem áll 90*- ra szinte soha a mutató, 70- 80 körül megáll.

2016. febr. 13. 19:45
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!