Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az autoalkatreszonline24.hu...

Az autoalkatreszonline24.hu oldal az működik egyáltalán?

Figyelt kérdés
Rendeltem egy alkatrészt de kérdezni szeretnék tőlük. Sem telefonon, sem az online ügyfélszolgálatot nem lehet elérni. Több napja próbálkozom de semmi...

2016. júl. 11. 15:30
1 2
 11/14 anonim válasza:
Rendeltem tőlük Ac pumpát 1hét után meg jött,tökéletesen működött 2 hónapig most nem működik rendesen.Írtam nekik,hogy visszaküldöm mert 3 év garancia van rajta.Már 2hete de még válaszra sem méltattak! Szar az egész!
2018. aug. 14. 11:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 anonim válasza:
A sok okosnak mondom, hogy az anyacég nem német hanem angol (így érthető, hogy nem tudnak németül) és a vásárlás valamint a garanciális ügyintézés is éppen ezért lassabb, hiszen minden Angliában zajlik! Cserébe viszont elég jó árakon lehet alkatrészeket vásárolni, kinek mi a fontos!
2018. okt. 20. 09:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 anonim válasza:

Nekem az autoalkatreszek24-el volt rövid ámde viharos kapcsolatom, és mivel ezt a gyakorikérdés oldalt is feldobta a google, ideírom a tapasztalatomat:


Lendkereket rendeltem innen, két hétre rá foglaltam időpontot a szerelővel gondolván, hogy készleten levő áru annyi idő alatt kijön.


Másnap már a DPD-nél is volt a csomagom, pár napra rá érkezett az országba, ahol azonban megakadt a DPD, mivel hiányzó adatok miatt nem tudják kiszállítani.

Azonnal szóltam az autoalkatreszek24-nek, hogy intézkedjenek, amire az a választ jött, hogy rosszul adtam meg a címet, úgyhogy intézkedjek én.. Azonnal felhívtam a DPD-t ahol közölték, hogy semmi baj a címmel, ellenben a feladó lehagyta az utánvét értékét a csomagról, és én hiába mondom, hogy már kifizettem a teljes árat, ezt az adatot csak a feladó adhatja meg.


Mentem vissza ezekhez a szerencsétlenekhez, leírva a szituációt, erre másnap küldenek egy e-mailt, hogy vegyem fel a kapcsolatot a DPD-vel. MI VAN??

Itt korábban írták, hogy se magyarul se németül nem tudnak, de úgy látszik, hogy angolul SE. Olyanok a levelek is, mintha google fordítóval írnák őket. Nekem felsőfokú angolom van, kétnyelvű iskolába jártam és 4 éve napi szinten írok angol e-maileket, úgyhogy azt visszautasítanám, hogy érthetetlen volt a levelem.


Kb 8 e-mail váltás és live chat után hajlandóak voltak felvenni a kapcsolatot a DPD-vel e-mailen.

Kedves, illedelmes stílusban leírtam nekik, hogy 3 nap múlva van időpontom a szerelővel, így hálásan megköszönném, ha egy 5 perces hívást megejtenének a DPD felé, hiszen csak meg kell erősíteni az utánvét értékét. Ezt megintcsak vagy nem értették vagy lesz@rták, jött másnap az ismétlés: felvették a kapcsolatot a DPD-vel. Értesítenek ha update van.


Mikor másnapig semmi válasz nem jött, elegem lett és megrendeltem egy MAGYAR weboldalról ugyanazt a terméket UGYANANNYIÉRT. Felhívtam a MAGYAR nyelvű ügyfélszolgálatot, ahol a srác tök normálisan mondta, hogy ha telefonon most megrendeljük és utánvéttel kérem, akkor már MÁSNAPRA nálam lesz a lendkerék. MÁSNAPRA. Ez ügyfélszolgálat. Ezek után megérdemelnek egy kis reklámot: benne van a nevükben, hogy Kovács, és az is, hogy autóalkatrész.


Az autoalkatreszek24-nél pedig:

-én vettem észre, hogy megakadt a csomagom

-én vettem fel a kapcsolatot a DPD-vel, és tudtam meg a problémát

-én küldtem e-maileket, leírva a szituációt, megadva minden részletet és specifikusan leírva hogy mi a probléma megoldása.


Lényegében elláttam a saját ügyfélszolgálatuk munkáját annak ellenére, hogy én vagyok a fizető vásárló, és a probléma az Ő HIBÁJUKBÓL adódott.


Konklúzió: magyar boltból vásárolni ugyanannyiért, gyorsabban, könnyebb ügyintézéssel.


A sok okosnak meg írom, hogy német az anyacég mindkét oldalon:

Partex Global GmbH

Marzahner Str. 21

13053 Berlin

Wemax Group GmbH & Co.KG

Französische Straße 12

10117 Berlin


Kizártnak tartom, hogy az ügyfélszolgálatosnak angol az anyanyelve.

2019. ápr. 11. 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 batragramzadarma ***** válasza:
Sajnálatos módon nem végeztem közvélemény kutatást és rendeltem tőlük ráadásul előre utaltam.A pénz szevasz de még csak nem is válaszolnak hogy mikor kerül futárhoz.Az autót használnám de itt csak a pénz volt a lényeg a vásárló le van ejtve.
2021. jún. 4. 12:03
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!